Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ostatko lastenvaatteita kirppikseltä? löytyykö vielä 140 cm kokoisia

Vierailija
09.04.2011 |

en ole käyttänyt koskaan kirpputoreja, mutta luulen että tarjolla on enemmän vauvanvaatetta, kun tämän ikäisten kuluu ainakin meillä puhki käytössä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pojille ei

näin olen itse todennut. Jos pojille jotain on niin takkeja ja nekin nuhjuisia :(

tai sitten ne ostetaan aina heti enkä ehdi niitä koskaan edes näkemään ;)

Vierailija
2/3 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamppeista ja kotona ootti toinen pino. Missäs ne myisi? Huutiksessa varmaan.

Pojan kamppeista kyse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuon kokoisia.

Oikeastaan kirppisostokset loppuivat kokoon 104 cm.

Vaatteet ovat tahraisia, rikki ja/tai haalistuneita ja nukkaantuneita. En tajua miksi ihmiset pesevät vaatteet värit sekaisin. Mulla melkein suurin este edes pienten vaatteiden ostamiseen kirppikseltä on noi värit. Ja se, että myydään vaikka toppahousuja jotka on rikki.

Itse kun pesen aina värilliset "color-aineella" , käytän tahranpoistoainetta/astianpesuainetta ja tarkasti värit eroteltuna (vitivalkoinen, vaalea, punainen ja vaaleanpunainen, tumma, turkoosi, sininen ja vihreä.)

No, kirppiksellä kyllä sitten pöytä tyhjeneekin nopeasti :)

Itseasiassa olen viime aikoina ostanut melko paljon kenkiä. Vikingin melkein pakasta vedettyjä Goreja saa kirppiksiltä tosi hyvään hintaan, samoin esim. "vaelluskenkiä". Ja tiedän että moni vannoo ettei osta kenkiä kirppikseltä kun on mukautunut jo jonkun muun jalkaan, mutta uskon että jos rakenne on ehjä eikä kulumaa näy, niin käyvät aivan mainiosti. Ostan itsellenikin.