Hullut Päivät TICKETin asu oli RUMA!
ihan halvan näköisiä kuvioita. Saa nähdä meneekö noi kaupaksi, no kai mammat ryysää silti kun vaan on tikettiä.
En tiedä sitten oisko se yksivärinen versio yhtään kivampi.
Kommentit (18)
postittaa vissiin eri aikaan eri puolille maata... Meille ei ainaskaan ole vielä tullut!
postittaa vissiin eri aikaan eri puolille maata... Meille ei ainaskaan ole vielä tullut!
niin postikin tulisi ajoissa. Sinne kauas kun on niin kovin pitkä matka posteljoonin polkea...
meillekkään ei ole tullut vielä? mihin päin se on jo lähetetty? ja milloin ne on?
vaikka sen hullujen päivien kuvaston toikin.
niin postikin tulisi ajoissa. Sinne kauas kun on niin kovin pitkä matka posteljoonin polkea...
Kannattaisi muuttaa lähemmäs sivistystä niin postikin tulisi ajoissa. Sinne kauas kun on niin kovin pitkä matka posteljoonin polkea...
henkilö, jonka viestiä lainasit, enkä odota Stockan kuvastoa tulevaksi, mutta pidätkö omaa asennettasi jotenkin esimerkkinä siitä sivistyksestä, jonka lähellä kannattaisi asua?
Asut lähellä sitä, mutta itse et ole! :D
Kannattaisi muuttaa lähemmäs sivistystä niin postikin tulisi ajoissa. Sinne kauas kun on niin kovin pitkä matka posteljoonin polkea...
no mä ainakin asun ihan Helsingissä mutta silti kusti tuo postin vasta reilusti puolen päivän jälkeen. Pitää vissiin muutta postikeskuksen naapuriin, jospa sitten nopeutuisi tuo kuvaston tulo:)
http://www.hullutpaivat.fi/ennakko/
Mutta voisiko joku kertoa minulle juuri Suomeen muuttaneena, että miten saisin kuvaston tulemaan omaan postilaatikkooni?
Mukava olisi lukea "oikeaa" kuvastoa, eikä netistä. :)
Kiitos jos joku osaa vastata!
kaikille stockan kanta-asiakkaille aina hulluja päiviä edeltävänä perjantaina postin mukana. Eli hanki kantiskortti niin saat ensi vuonna. Tänä vuonna ei taida saada kuin sitten itse päiviltä.
Mutta voisiko joku kertoa minulle juuri Suomeen muuttaneena, että miten saisin kuvaston tulemaan omaan postilaatikkooni?Mukava olisi lukea "oikeaa" kuvastoa, eikä netistä. :)
Kiitos jos joku osaa vastata!
Täytät Stockan kanta-asiakas hakemuksen
Paitsi nyt jotain elintarvikkeita.
Olisiko noin, että tänä vuonna säästyn tupeksimiselta?
Mutta voisiko joku kertoa minulle juuri Suomeen muuttaneena, että miten saisin kuvaston tulemaan omaan postilaatikkooni? Mukava olisi lukea "oikeaa" kuvastoa, eikä netistä. :) Kiitos jos joku osaa vastata!
Täytät Stockan kanta-asiakas hakemuksen
Kaikki on vielä niin alussa, että en ole kaikkia kortteja kerennyt hankkia mitä täällä tuntuu olevan aika monia :)
siellä kuvastossa oli niiden kuvien lisäksi tekstiä, josta ilmeni että pukua on saatavissa sekä kuviollisena että yksivärisenä. Eri hinnat noille oli myös.
Sitäpaitsi ne kuviollisethan oli tosi suloisia.
ollut jos vertaa perus markettikamaan. Tietty jos vertaa Mini a turen anorakkeihin niin toki sitten ovat rumia.
siellä kuvastossa oli niiden kuvien lisäksi tekstiä, josta ilmeni että pukua on saatavissa sekä kuviollisena että yksivärisenä. Eri hinnat noille oli myös. Sitäpaitsi ne kuviollisethan oli tosi suloisia.
mietin onko ne sitten tosi pliisuja. NO, täytyy kattoa livenä (jos niitä enää on kun paikalle ehtii).
toisaalta ehkä 2v:lle ois haalarimalli kivempi kuitenkin, täytyy katsoa ennemmin sitä Reiman "vauva"haalaria.
ap
Joka puolelle maailmaa yhtä nopeasti. <a href="http://www.hullutpaivat.fi/ennakko/" alt="http://www.hullutpaivat.fi/ennakko/">http://www.hullutpaivat.fi/ennakko/</a>
ei taida olla yleisessä linkityksessä (ts. stockan omilta sivuilta ei löydy).
Eli tosiaan kuvasto tuli jo sähköpostiin uutiskirjeen tilanneille, ja s-postin linkki menee tuollaiselle sivustolle.
ap
Ei ainakaan kuvastossa näyttänyt hyvältä. Kaipa se silti menee kaupaksi, kun saahan siitä edullisesti ulkoiluvaatteet lapselle.