Minkä painoinen on ollut painavin mies, jonka olet ottanut päällesi?
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 09:15"]
[quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 09:12"]Vähän reilu 100 kg, nykyinen mieheni. Ei hänellä mahaa ole, se paino on ppuoli metriä ylempänä.
Miten voikaan niin iso mies olla niin hellä...
[/quote]ai siis miehesi pää painaa noin hitosti?
[/quote]
ööö, ei mieheni kääpiö ole....pää on metriä ylempänä kuin maha....
Sellaset 75kg, mies on kilpaurheilija ja tiukkaa lihasta ;)
[quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 09:18"]
[quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 09:15"]
[quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 09:12"]Vähän reilu 100 kg, nykyinen mieheni. Ei hänellä mahaa ole, se paino on ppuoli metriä ylempänä.
[/quote]
ööö, ei mieheni kääpiö ole....pää on metriä ylempänä kuin maha....
[/quote]
oho, aika erikoista. joko miehesi on jättipitkä tai mittaus on hukassa. Itse olen 170 cm ja siinä missä maha päättyy, puoli metriä on päälaella, jos taas mittaa siitä missä maha alkaa, puoli metriä on kaulan kohdalla. Mutta tuo on hämmentävää, että pää metriä ylempänä kuin maha?
Hieman yli 100 kg. Oma mies on ollut painavimmillaan 117kg mutta ei ole koskaan päällä:) Onneksi nuo molemmat on parimetrisiä:D Muuten tuollainen paino olisi turn off!!
110kg ja edelleen lisää massaa jatkamalla salilla punttailua. Koolla on minulle väliä! :)
Ei ole koskaan ollut itseään hoitamatonta ihraa.
Ihmeen tympeitä kommentteja jos miehellä on vähän rasvaa kehossa. En itsekään ole mikään läski-ihailija, mutta koska rakastan miestäni niin rakastan jokaista senttiä hänessä. Muutamat lisäkilot ei haittaa missään.
t. se jolla on 90kg 190cm pitkä mies jolla muutama kilo ylimääräistä enkä kuolisi vaikka olisi enemmänkin
[quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 09:15"][quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 09:12"]Vähän reilu 100 kg, nykyinen mieheni. Ei hänellä mahaa ole, se paino on ppuoli metriä ylempänä.
[/quote] Ehkä siellä on niin paljon kusta?
Vittu mitä idiootteja.