Jos joku viitsii linkittää tähän PSYKOMAMMAN
ketjuja niin kiitos. Otan huomenna töissä selville hänen henkilöllisyytensä, jos hän ne kaikki sairaat ketjut tänne kirjoittanut ja on äiti ihminen.
Kommentit (17)
Anna nyt olla. Se vaan tykkää, kun tuohdut. Ei ne lapset ole sillä, vaan isällään. Eiköhän ne sossut ja muut viranomaiset tiedä tiedä, millaisen tyypin kanssa ovat tekemisissä.
Sitäpaitsi eikös täällä joku selvittänytkin Psykiksen henkilöllisyyden Huutiksen ja FB:n avulla ja sen takia ne lapset pantiin isän luo? Näin ainakin Psykis itse kertoo.
Jos kerta ip-osoitteita tallentelet. ID-numero ehkä se mitä sinne vihkoosi rustaat, pöpi?
Anna nyt olla. Se vaan tykkää, kun tuohdut. Ei ne lapset ole sillä, vaan isällään. Eiköhän ne sossut ja muut viranomaiset tiedä tiedä, millaisen tyypin kanssa ovat tekemisissä.
Sitäpaitsi eikös täällä joku selvittänytkin Psykiksen henkilöllisyyden Huutiksen ja FB:n avulla ja sen takia ne lapset pantiin isän luo? Näin ainakin Psykis itse kertoo.
Ne näkyy ylläpidolle, joka voi ne tarvittaessa luovuttaa poliisille. Et sä niitä mitenkään saa.
vain kakaroiden isän eli laiskapaskan luota. Omaa konettani en tietenkään tähän käytä ja sitä paitsi modeemi hakee uuden ip-osoitteen joka kerta kun sen sammuttaa, siks bannit ei mua pidättele.
sossut tai kytät tänä iltana jo vaiko vasta huomenna.
kirjoittelemaan lisäselvitysviestejään.
mielelläni lisää ajatuksiani. Lapset siinä menettävät jos minua eivät saa tavata, en minä.
Ja mähän haluun ne valvotut tapaamiset, pääsen helpolla.
mullekkin mikä tää psykomamma siis niinkun on? Tai siis millainen tapaus? Ehkä olen ollut liian vähän aikaa tällä palstalla, mutta en ole moisesta kuullukkaan?
saa selville, hyvä kun löytää yksin pimeässä vessaan.
Enpä jaksa uskoa että mikään muuttuu ja mitä sitten vaikka muuttuisikin, parempi vaan, ei jaksa notkua tässä välivaiheessa enää, kunnolla etä-äidiksi.
Voiko arvon ap hommata mulle paikan täysihoidossa vaikka aluksi kolmeksi kuukaudeksi? Sais joka päivä ruokaa 5 kertaa eikä tarttis lapsilisän rippeitä laskeskella?
Sit voisin ottaa jatkoksi vaikka kivan yksiön täysihoidolla Hämeenlinnasta, vaikka kuudeksi tai kahdeksitoista vuodeksi.
Onnistuuko ap?
olen tallentanut työkoneelle. Ja haulla löysin lisää. Ihan sama kenen koneelta olet kirjoittanut, selvitän asian kun kerran työni puolesta pystyn ja mielestäni terv eaikuinen ei tuollaisia kirjoita.
Sinulla ei siis ole hätää jos lapset eivät ole sinulla mutta pidän huolen että ne todella otetaan pois jos sinulla lapsia on.
ap
äiti ja vaimo. Kuullaan vaikka mainoskatkolla. PM
verorahoilla alkaakin sitten semmoinen oikeustaistelu, että oksat pois. Ei haittaa vaikka häviän, joka kerta valitusta vetämään eikä ikinä allekirjoitusta elatussoppareihin.
Siinäpä mulle puuhaa seuraaviksi vuosiksi ja ilmaisen oikeusavustajan saan.
ja verorahojen ja oikeusistuimen ajan tuhlaaminen.
kirjoita psykomamma aina sen on joku ketjussa maininnut.
Ps. tule sitten kertomaan kuka se on:)