Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

upena luomu on kyllä.

ihmettelen näitä 2000 luvun naisia jokka vieläki

naama pakkelissa paahtaa kaupunkinkatuja ees taas.

Joskun niin tiukoissa housuissa että ihan pillu paisto pitkälle!

Vierailija
2/13 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sellaista

Olen nähnyt upeita plondeja. Sitäpaitsi ne ovat minun mielestä kauneimpia mitä olen nähnyt. Pitkät hiukset persikkainen perse d-e rinnat ja ampiaisvyötärö. Mutta sellaisen kanssa kun juttelee (jos haluaa jutella) niin he kyllä tietävät tasantarkkaan että ovat hyvän-näköisiä. Minusta sisäinen kauneus on sellainen joka tekisi mahdollisesti heistä täydellisen. Tosin olen nainut muutamia plondeja, ne ovat olleet yhdenyön juttuja tai pidetään kesäkissaa kunnes löytää paremman ja saa kenkää persuksille. X

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvännäköiset naiset valitettavasti tietävät olevansa hyvännäköisiä ja se pilaa heidät totaalisesti! Blondius ei ole pelkkä vitsi. Kun nainen on ollut hyvännäköinen kouluajoista asti, ei hänen ole tarvinnut niin panostaa luonteensa muihin ominaisuuksiin tai opiskeluun.

Lukioaikana annoin koulun parhaimmannäköiselle tytölle ruotsintunteja (olen ruotsinkielisestä perheestä). Kun kävimme läpi hänen ruotsinkokeitaan näin selvästi, että koenumerot olivat yläkanttiin. Olin todella rakastunut tähän tyttöön ja pahoillani siitä, että vanhempani pakottivat minut laskuttamaan yksityistunneista. Äitini sanoi, että jos vielä 10 vuoden kuluttua olet sitä mieltä, että laskuttaminen on väärin, voit aina maksaa summan takaisin. Osaat silloin jo laskea indeksinkin, joten inga problem.

Jostain syystä muuten myös naisopettajat arvostelivat blondin suoritukset paremmiksi, kuin ne olivat?

Olen itsekin naisten mielestä hyvännäköinen ja saanut lähes jokaisen naisen, jota olen alkanut iskemään. Mutta ihannenaiseni ei todellakaan ole se upea blondi, vaan hänen tavallisemman näköinen brunette kaverinsa. Se mikä ulkonäössä ehkä uupuu, tulee moninikertaisena takaisin älykkyydessä ja luonteessa. Ja bonuksena yleensä sen blondikaverin epätoivoiset iskuyritykset. Kauniit naiset kun vaan eivät osaa ottaa minkään asteista torjumista vastaan. Ja brunette on kaverinsa hylkäämisestä entistä enemmän kiitollinen ja se näkyy kyllä kaikessa!

Joten ihannenaiseni on mukiinmenevän näköinen, itsetietoinen, älykäs ja huumorintajuinen. Siis seksikäs pakkaus.

Oma ihannenaiseni on viimeistelemässä lakiopintojaan Jenkeissä. Kun hän sieltä tulee ja jos on entisenlainen eikä ole liikaa ylpistyny, aion kosia.

Vierailija
4/13 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.imagefap.com/photo/434181191/?pgid=&gid=4804147&page=0

IHANAN SÖPÖ NUOREHKO NAINEN voi että haluisin paijata ja olla hellä tollaselle katseelle. jos joku nainen on vähänkään tuon näkönen tuletko ottamaan vastaan hellyydenpuuskani.

Vierailija
5/13 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 10:21"]

upena luomu on kyllä.

ihmettelen näitä 2000 luvun naisia jokka vieläki

naama pakkelissa paahtaa kaupunkinkatuja ees taas.

Joskun niin tiukoissa housuissa että ihan pillu paisto pitkälle!

[/quote]

olen samaa mieltä lisäks tuo emma ois nätimpi kuin yksään miss suomi.

Vierailija
6/13 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voittais kyllä miss suomet mennen tullen. Mutta sänkyyni en noin laihaa luikkua ottaisi kyllä... noin muuten kattelemisen arvoinen.

Vierailija
7/13 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä taas huomaa miten erilainen naismaku voikaan olla. Oma huomio kiinnittyy latinomaisiin naisiin: tummat kiiltävät pitkät hiukset, isot ruskeat silmät ja muodokas vartalo. Olispa täällä Suomessa enemmän sellasia.. Usein ovat muuten hyvin luonnonkauniita kun taas vaaleat pohjoismaalaiset hyin valjuja vaaleiden kulmakarvojen ja ripsien ansiosta. Kim Kardashianin ulkonäkö viehättää. Tosin peppu on liian suuri...

Vierailija
8/13 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuja on varmasti monenlaisia!

Vierailija
9/13 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä brunettikin voi olla upea ihan yhtä lailla, ja blondi tuikitavallisen näköinen.

Vierailija
10/13 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi annat ymmärtää, että brunetit ovat tavallisen näköisiä ja blondit upeita? Miten niin "uupuu" ulkonäössä vain sen takia, että on tummat hiukset?? Ihan yhtä lailla se brunetti voi olla se upea, ja blondi aivan tavallinen lillukka.

"Se mikä ulkonäössä ehkä uupuu, tulee moninikertaisena takaisin älykkyydessä ja luonteessa. Ja bonuksena yleensä sen blondikaverin epätoivoiset iskuyritykset. Kauniit naiset kun vaan eivät osaa ottaa minkään asteista torjumista vastaan."

Vierailija
11/13 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ovat upeita, pieni peppu, isot tissit, iso peppu... mikä tahansa. Naiset on aina kauniita..

Vierailija
12/13 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voittais kyllä miss suomet mennen tullen. Mutta sänkyyni en noin laihaa luikkua ottaisi kyllä... noin muuten kattelemisen arvoinen.

Tuulipukutyttöjä poikavartalolla. Liikaa kiloja ja jalat hakkaavat jo toisiaan. Muotoja kaipaisi ja enemmän naisellisuutta.

Vierailija
13/13 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo älykkyyden määrittely hiusten värin perusteella on kyllä typerintä ikinä. Olen isorintainen blondi ja kylläpä on saanut huomata usein tuon miesten suhtautumisen. Minua on luultu ulkonäön perusteella joksikin tyhmäksi seksinukeksi, jota voi kohdella miten vain. Onneksi olen oppinut pukeutumaan siten, että näytän kuitenkin tyylikkäältä, enkä korosta rintoja vaan ennemminkin peitän niitä ja muutenkin pyrin käyttämään mahdollisimman vähän meikkiä, että näytän luonnolliselta. Ulkonäköä on vaikea muuttaa. Minä pidän melko tyhminä tuollaisia ihmisiä, jotka ihan oikeasti uskovat vielä nykypäivänä johonkin isorintaisten blondien tyhmyyteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme