Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aloitin muutama päivä sitten blogin...

Vierailija
31.03.2011 |

...saisinko arvosteluja/parannusehdotuksia/mielipiteitä mitä tykkäätte, pitäiskö jotain olla toisin, mikä on hyvää/huonoa? Kiitos jo etukäteen. :)

http://diktaattorinuudetvaatteet.blogspot.com/

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

blogin nimi matkittu kenties yhdestä toisesta blogista??

Vierailija
22/27 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana lapsi sulla! Ja iloinen. Tuli ihan oma poika mieleen, koska hänkin on aina tosi iloinen. :) 6Mä en ole mikään blogien lukija, joten en osaa oikein muuta kommentoida. :)

Älä välitä noista, jotka kirjottaa negatiivista sun lapsesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykännyt tuosta sinisestä tekstistä, ja taustasta, ei erotu tarpeeksi. En tykännyt myöskään siitä että tekstiä oli niin paljon, ja se oli jaarittelua ja diipadapaa. En jaksanut lukea tekstejä juurikaan.

Positiivista oli söpö poika! Hyvää oli myös blogin idea edullisista mutta toisiinsa sopivista vaatteista... minusta sitä kannattaa korostaa, ja tuoda esille... monet äidit ovat varmasti siinä samoilla linjoilla kanssasi, minä ainakin.

Kuvat oli ihan ok, mutta taustat melko kirjavia. eihän blogin kuvat voikaan olla kuin ammatilaisen ottamia, paitsi ehkä joillain jotka ovat tosiaan kuvausta harrastaneet. Hintaa vaatteille kaipaisin, jos olet jotain uutena ostanut, tai vaikkapa kirpparilöytöjen hintoja, ja mistä löysit. ( jos et halua paljastaa asuinpaikkakuntaasi, niin ei sitten)

Vierailija
24/27 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen itse haksahtanut kirpputoreihin ja mll-myyjäisiin lastenvaatteiden haalinnassa, joten ne kiinnostaa ainakin minua. Olen jopa ajatellut laittaa joskus kuvia löydöistäni fb.iin tms, mutta blogia en varmaan jaksaisi ylläpitää.

Vierailija
25/27 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itse en jaksaisi tuollaista lukea. Täytyy olla tosi vauvahuuruissa että jaksaa olla kiinnostunut tuollaisesta tekstistä. Minäkin muuttaisin ulkoasua hieman, nyt oli aavistuksen liian levoton. Lapsenne on söpö perusvesseli, onnellisia vauvavuosia teille!

Vierailija
26/27 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oman vesselinsä olevan niin mielenkiintoinen että siitä jaksaa lukea sivutolkulla jotain diktaattori-alamainen löpinää ja katsella tuntemattoman lapsen kuvia...

aivan, ketä kiinnostaa????

Vierailija
27/27 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tausta on kiva, sopii sun retrotyyliin. itse en pidä noista vaatteista, ei ole mun tyylisiä, enkä muutenkaan pidä retrosta mutta makunsa kullakin.

Blogistasi voisi tulla tosi kiva jos panostaisit enemmän noihin valokuvien ottamiseen.

Hanki kunnon järkkäri (Vai joko sinulla sellainen jo on?)

Ja opettele käyttämään sitä. Mene vaikka jollekin valokuvauskurssille.

Jos kerran haluat esitellä vaatteita niin yritä saada valokuvan taustalta kaikki hälinä mahdollisimman vähiin. Niin, että pääosassa tosiaankin olisi sinun poikasi vaatteineen eikä poikasi, vaatteet ja joku kualahtanut sohva...

Kokeile vaikka sumentaa sitä taustaa tai jotain?

Voisit käydä joistakin hyvistä blogeista katsomassa mallia, että miten kuvata. Harmi kun en muista sen yhden blogin osoitetta, jossa oli kans kuvattu lasten vaatteita ja kuvat oli TOSI hyviä! Sitä blogia oli kiva katsella.

Mutta muista, pidä tyylisi! Vaikka mä en pidäkkään retrosta niin jou muu varmaan pitää!