Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jätettiinkö mut tänä aamuna??

Vierailija
31.03.2011 |

Hei!

Mä olen tosi palikka näissä ihmissuhdeasiois-

sa ja siksi kysyn teidän mielipidettänne arvon ladyt :).

Olen kaksi kuukautta tapaillut aika ihanaa miestä. Olemme olleet tosi tiiviisti yhtedessä, minulle jopa pikkuiseen ahdistukseen asti. Koska olen siis ollut niin pitkään yksin.

Emme nää enää tällä viikolla, koska hän on lähdössä reissuun. Lisäksi on ensi viikon yövuorossa ja heti yövuoron jälkeen lähtee viikoksi Tukholmaan. Tänään lähtiessään mies tuli halaamaan minua ja sanoi: "me nähdään sitten kun nähdään". Ja sitten kun laittoi vielä vaatteet päälle, tuli halaamaan ja sanoi " soitellaan".

Nyt täällä duunissa olen aivan tulisilla hiilillä. Oliko tämä miehen tapa jättää minut? Vai sanoiko vain siksi noin, kun menee pari viikkoa ainakin ennen kuin näämme.

Minä täällä jo olen poistanut hänen numeronsa luurista ja olen tosi surkeana. Joten please, kertokaa mulle olenko nyt asioiden edellä vai oliko tämä nyt tässä?

En aijo nyt pommittaa miestä viesteillä, mutta kun palaa kotiin reissusta, niin sitten ajattelin kyllä kysellä lisää, jos hänestä ei mitään kuulu...

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se mieshän sanoi että "soitellaan"???

mutta eikö sellaiseen läheiseen ihmissuhteeseen kuulu ihan itsestään selvästi yhteydenpitoa, vaikka matkoilla tai yövuoroissa nyt sitten olisikin. Ettekö kumpikaan edes maininneet puhelinsoittoa? Sähköpostia? Jotenkin oudolta kuulostaa suhde, jossa tulee pitkä (3 viikon?) tauko eikä siinä ole tarkoitus pitää lainkaan yhteyttä. En nyt tarkoita mitään ahdistavaa jokapäiväistä soittoa, mutta kai nyt vähän voisi kuulumisia kysellä... Sanoisin kyllä (ja nyt teen sinulle kyllä ikävän tempun), että mies ei ole ihan niin tosissaan tässä suhteessa kuin sinä. Vai onko varattu?

Vierailija
22/29 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en ole 16-v niinkuin joku kysyi :). Ihan aikuinen, mutta niin raakile näissä mies asioissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasimme 2 kk sitten ja 1,5 kk olemme tavaneet aina kuin pystymme.

Tuli vain jotenkin kolkko olo tosta "soitellaan" :)

Torvi ap

Vierailija
24/29 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

keität kaffet, lakkaat murehtimasta ja nautit vapaa-ajastasi!

Vierailija
25/29 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olemme olleet koko ajan yhdessä. Paitsi, kun mies on yövuorossa.

Vierailija
26/29 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ollakin niin, ettette ole miehen mielestä missään suhteessa, kunhan tapailette silloin kun ei ole mitään parempaakaan tekemistä..

Vierailija
27/29 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei auta ku katsoa mitä tapahtuu.. Toivotaan parasta. Toiset laittaa tännekin että älä lähetä sille mitään, mutta tiedän paljonkin semmoisia miehiä jotka ei vaan jaksa aina olla se joka pitää kokoajan yhteyttä, eli tasapuolisuutta siihenkin. Sittenhän sen tietää jos ei enää vastaa.. ;)

Vierailija
28/29 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei auta ku katsoa mitä tapahtuu.. Toivotaan parasta. Toiset laittaa tännekin että älä lähetä sille mitään, mutta tiedän paljonkin semmoisia miehiä jotka ei vaan jaksa aina olla se joka pitää kokoajan yhteyttä, eli tasapuolisuutta siihenkin. Sittenhän sen tietää jos ei enää vastaa.. ;)

Vierailija
29/29 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet (ja oikeesti ihan samalla tavalla monet naisetkin) päästelee suustaan kaikenlaista puoliksi harkittua, eikä toisen ihmisen sanavalintoja kannata ruveta analysoimaan kuin jotain oraakkelin julistusta.

Sinulle ap suosittelisin seuraavia juttuja:

A. Tee jotain älyttömän kivaa sillä aikaa kun mies ei ole maisemissa. Siitä on kahdenlaista etua: ensinnäkin sulla on hauskaa etkä jouda kelaamaan liikaa. Toisekseen, kun mies palaa takaisin, sinä sädehdit riippumattoman, elämästään myös omin päinkin nauttivan ihmisen hyväntuulista itseluottamusta. Tutkimustenkin mukaan se on niin miehille kuin naisillekin seurustelukumppanin kaikkein viehättävin omnaisuus.

B. Myöhemmin ota ihan tyynesti aikuisten ihmisten tapaan puheeksi, että mikä tää teidän juttu nyt on. Seurustelua vai tapailua? Tulevaisuudentoiveita vai ei? Valmistaudu vähän henkisesti sen varalta, että vastaus ei ole mieleinen. (Eikä ole sinun vikasi, jos mies ei ole sillä tunne-elämän tasola, jossa uskalletaan sitoutua.) Hyvässä parisuhteessa näistä asioista voi puua. Eikä huonoon parisuhteeseen ei kannata jäädä katkeroitumaan.