Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jätettiinkö mut tänä aamuna??

Vierailija
31.03.2011 |

Hei!

Mä olen tosi palikka näissä ihmissuhdeasiois-

sa ja siksi kysyn teidän mielipidettänne arvon ladyt :).

Olen kaksi kuukautta tapaillut aika ihanaa miestä. Olemme olleet tosi tiiviisti yhtedessä, minulle jopa pikkuiseen ahdistukseen asti. Koska olen siis ollut niin pitkään yksin.

Emme nää enää tällä viikolla, koska hän on lähdössä reissuun. Lisäksi on ensi viikon yövuorossa ja heti yövuoron jälkeen lähtee viikoksi Tukholmaan. Tänään lähtiessään mies tuli halaamaan minua ja sanoi: "me nähdään sitten kun nähdään". Ja sitten kun laittoi vielä vaatteet päälle, tuli halaamaan ja sanoi " soitellaan".

Nyt täällä duunissa olen aivan tulisilla hiilillä. Oliko tämä miehen tapa jättää minut? Vai sanoiko vain siksi noin, kun menee pari viikkoa ainakin ennen kuin näämme.

Minä täällä jo olen poistanut hänen numeronsa luurista ja olen tosi surkeana. Joten please, kertokaa mulle olenko nyt asioiden edellä vai oliko tämä nyt tässä?

En aijo nyt pommittaa miestä viesteillä, mutta kun palaa kotiin reissusta, niin sitten ajattelin kyllä kysellä lisää, jos hänestä ei mitään kuulu...

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nähdään sit kun nähdään" vai miten se menikään.

Eiköhän se nyt tarkoita sitä juuri mitä siinä sanotaan. Eli kun reissu loppuu ja voidaan tavata (kun olen kotona), niin sitten taas nähdään.

Ja "soitellaan". Eiköhän se tarkoita juuri sitä, että soitellaan tässä välissä, kun ei nähdä.

Hengitä. Älä ylianalysoi.

Vierailija
2/29 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin aijon tehdä :).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siksi analysoin ihan tyhmiä :DD.

Olen luonteeltani ns. sitoutumiskammoinen ja tämä mies on ensimmäinen vuosiin, jonka luota en tunne tarvetta paeta paikalta. Hänen kanssaan olen ollut alusta asti oma itseni ja jos se ei riitä, niin sitten se ei riitä. Kyllä minä kestän eronkin, vaikka NIIN tykkään hänestä :)

Kiitos teille ihanaiset naiset hyvistä vastauksista!!

Vierailija
4/29 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuli mieheltä tekstari :). Että todellakin kiitos teille järjen äänille. Miksi sitä ihminen on niin hölmö, kun ihastuu :DD

Vierailija
5/29 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuules, itse asiassa ton "soitellaan" voi käsittää niin että mies haluaa pitää yhteyttä tänä aikana jolloin joudutte aikataulujen vuoksi olemaan erossa! se taitaa oikeasti tykätä susta ;)

Vierailija
6/29 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuli mieheltä tekstari :). Että todellakin kiitos teille järjen äänille. Miksi sitä ihminen on niin hölmö, kun ihastuu :DD

ja nyt epävarmuus romukoppaan ja nautit!

Vierailija
7/29 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten tämä romanssi etenee?? joko mies on palannut reissulta ja tavattu taas normaaliin tapaan?

Vierailija
8/29 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen varmaan jättänyt mieheni ainakin 100 kerta... tulee usein heitettyä jonnekin lähtiessä että "tuun sitten kun nenä näkyy" tai "nähdäänpä taas joskus".

Yhdessä on oltu yli 18 vuotta mistä kohta 9v naimisissa.

Vierailija
9/29 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mitään enää sulle soita!

Vierailija
10/29 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

soitellaan = soitellaan, kun ei voida nähdä.

Miehet on yksinkertaisia, eikä ne yleensä kirjoita mitään rivien väliin

Vierailija
11/29 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mä tuossa mtn eron merkkejä nähnyt. Kiireistä aikataulua vaan.

Vierailija
12/29 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun torvi poistit hätäpäissäs numeronkin????

Vierailija
13/29 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mä saanu ainakaan sitä kuvaa,että ois jättänyt.

Vierailija
14/29 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ihmettelen ettei sanonut että laitellaan viestejä... Lupasihan hän kuitenkin soitella.

Mistä sä sait päähäsi että sut on jätetty?

Vierailija
15/29 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juttu, miehet ei ajattele niin monimutkasesti kuin naiset. Eli mies tuskin tarkoitti tuolla yhtään mitään eroon viittaavaa.. Naiset luonnollisesti ajattelevat enemmän ja kääntelevät ja vääntelevät kaikenlaista päässään..

Tee testi lähetä vaikka illalla hyvää yötä viesti tai jtn. ja katso miten hän vastaa siihen..

Vierailija
16/29 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eikö sellaiseen läheiseen ihmissuhteeseen kuulu ihan itsestään selvästi yhteydenpitoa, vaikka matkoilla tai yövuoroissa nyt sitten olisikin. Ettekö kumpikaan edes maininneet puhelinsoittoa? Sähköpostia?

Jotenkin oudolta kuulostaa suhde, jossa tulee pitkä (3 viikon?) tauko eikä siinä ole tarkoitus pitää lainkaan yhteyttä. En nyt tarkoita mitään ahdistavaa jokapäiväistä soittoa, mutta kai nyt vähän voisi kuulumisia kysellä...

Sanoisin kyllä (ja nyt teen sinulle kyllä ikävän tempun), että mies ei ole ihan niin tosissaan tässä suhteessa kuin sinä. Vai onko varattu?

Vierailija
17/29 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi: asun väliaikaisesti eri maassa kuin aviomieheni, ja näemme noin kerran kuussa. Joka kerta erotessamme mies sanoo, että "nähdään sit joskus. Soitellaan!"

Vierailija
18/29 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt huomaan, että ehkä olen vähän typerä ja nopea liikkeissäni :).

Poistin jo numeron, mutta en kaikkia viestejä, jotka on minulle laittanut eli kyllä se numero tallella on.

En aijo kylläkään laittaa viestiä. Hän on lähdössä reissuun kaverinsa kanssa ja varmaan laittaa jotain, jos haluaa. En halua pommittaa viesteillä perään :)

Kiitos, nyt tuli vähän parempi mieli jo :D

Vierailija
19/29 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko te sopineet että olette suhteessa? Se ei nimitäin sitten ole mikään itsestään selvyys.. Musta toi kommentointi "nähdään sit ku nähdään" viittais vähän siihen..?

Vierailija
20/29 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuossa nähnyt?? Ja miksi, ette voi tavata ensi viikolla ennen kuin hän menee yöksi töihin tai ainakin soitella silloin...