Paljonko sinulla on ylipainoa?
Jos sitä on, oletko tyytyväinen itseesi vai teetkö asialle jotain?
Raskaana olemisesta ei nyt kyse.
Kommentit (30)
laihdutan koko ajan. Viimeksi Nutrilettillä. 6kk aikana paino pudonnut 6kg. vaikeaa on. Viimeinen raskaus näkyy kropassa, vaikka siitä on 3,5 vuotta. ikäkin painaa.
Oon vuoden alusta pudottanut 9kg, ja vitonen olisi vielä pudotettavaa. Oon normaalipainossa indeksin mukaan nyt, mutta haluun painon alle 70kg.
En ollut tyytyväinen itseeni, kahden lapsen jälkeen painoa oli tullut hiipimällä, ja jouluna sitten kyllästyin. Lihavana en ollut lepposa, nyt olen =)
1,68m /59 kg, mutta olen itse tyytyväinen, enkä tee asialle yhtään mitään.
Painooni en ole tyytyväinen, kärsin siitä. Koitan saada sitä pois vaan huonosti tuntuu lähtevän. Olen ollut 20 vuotta ylipainoinen, paino lähti nousuun ensimmäisenä raskausaikana eikä ole pudonnut elämäntaparemontista, imetyksistä ja rankoistakaan kuureista huolimatta. Terveys vaan kärsi noista kuureista. Nyt koitan pitää terveydestä ensisijaisesti huolta ja toivon painon putovan edes vähän.
Olen kokenut asian suhteen oivalluksen. Olen 5 kg ylipainoinen ja yrittänyt sitä laihduttaa, mutta kun ei motivaatio riitä, niin sitten ainakin pidän sen siinä. Eli olen mieluummin pysyvästi 5 kg ylipainoinen kuin jatkuvalla kitukuurilla/15 kg ylipainoinen. :) Normaalilla syömiselläni paino pysyy tässä ihan kepeästi. Ei tarvitsisi paljoakaan pihistellä niin syntyisi varmaan riittävä kalorivaje että paino hitaasti siitä laskisikin, mutta se merkitsisi luopumista, enkä halua sitä. Toisaalta, ilman merkittävää kontrollointia se pysyy tässä siis helpostikin, enkä anna sen tästä nousta.
Kai tämä sitten on ominaispainoni.
Mutta omasta mielestä n 6kg. Syömisiä tarkkailemalla ja herkkujen syömättämyydellä olen tähän kammottavaan ylipainoon tekemässä muutosta.
Olen tehnyt asialle kaiken voitavani kulloisessakin elämäntilanteessa, voimieni mukaan. Voimia ei ole annettu yllinkyllin.
Lähtee kunhan kevät ja kesä tulee ja liikun enemmän, tämä on ihan tuttu tilanne. Olen tyytyväinen tilanteeseen, koska minulla on ollut kymmenkertainen määrä ylipainoa ja pääsin siitä eroon.
mulla semmoset 25 kiloa on. :(
enkä ole itseeni yhtään tyytyväinen. jatkuvasti yritän laihduttaa.
Takapuoli on kyllä levinnyt synnytysten jälkeen, mutta mahaa ei ole. Selluliittiä on reisissä, mutta eipä tuo paljon haittaa.
Pituudelta olen ns.tappi ja tuo nykyinen paino ei minua nyt sanoa vielä lihavaksi, mutta itsellä olisi olo hieman parempi.
kroppa näytä siltä niin reilu 10 kg. Varmaan 15 kg. 10 kg kun saan pois olen tyytyväinen.
Olisin tyytyväinen kun saisin painon 75kg.
Koetan laihduttaa koko ajan, olen alkanut liikkumaan vähintään viisi tuntia viikossa ja on se kroppa hieman kiinteytynyt jo.
Painoa olen saanut pudotettua 6kg.
Muuten olisin tyytyväinen mutta mulla on älyttömän iso läskimaha. Se näköjään on niin hiton vaikea saada pienemmäksi.
Vaatii hulluna luonteen lujuutta, mutta koettaa jaksaa.
painoindeksin mukaan ei yhtään,
mutta av-indeksin mukaan varmaan 20 kiloa :)
t. 4:n äiti 174cm ja 71 kg
Hirvittää vähän painon putoamisvauhti. Reilut viisi kiloa lähtenyt tammikuun puolesta välistä ja vauhti kiihtyy koko ajan.
Jos sitä on, oletko tyytyväinen itseesi vai teetkö asialle jotain?
En ole tyytyväinen olooni, mutta eipä ole voimia tehdä asialle kovin paljon.
aloitin tammikuussa elämäntaparemontin ja olen laihtunut 14 kiloa.
Odottelen että noi lumet sulaisi ja pääsisin pyöräilemään töihin. Muunlainen säännöllinen liikunta ei onnistu, käveleminen tekee huonoina selkäpäivinä tosi kipeää.
Aika mielenkiintoista on, että en jaksa enää syödä entisenlaisia annoksia. Vatsalaukku on pienentynyt?
on ylimääräistä..olen iloinen ja positiivinen ihminen. Itseäni kilot eivät ole häirinneet..enemmän näyttää haittaavan ulkopuolisia.
Joten tästä painostuksesta mitä yhteiskunta ja muut ulkopuoliset ihmiset ovat saaneet aikaan, olen menossa laihdutusleikkaukseen..auttaako se sitten..saa nähdä..mutta olisin ihan hyvin viihtynyt tällaisenkain:))
Ja kaikki mahassa. 2 raskautta/synnytystä takana, mutta niistäkin aikaa =(
(vaikka olen raskaana)