Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko sinulla on ylipainoa?

Vierailija
31.03.2011 |

Jos sitä on, oletko tyytyväinen itseesi vai teetkö asialle jotain?

Raskaana olemisesta ei nyt kyse.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ole tyytyväinen.

Motivaatiota ruokailutottumusten muuttamiseen ja liikunnan aloittamiseen ei ole hiukkaakaan. Olen tyytynyt osaani, vaikka haluaisin kuitenkin olla hoikempi. Minkäs teet, kun ei vaan kiinnosta aloittaa laihduttamaan.. Tiedän, että se on tuskallista eikä yhtään kivaa, pitöö jättää kaikki herkut ja muut. :( En halua. Mä haluaisin saada kaiken, syödä näin kuin nytkin mutta olla normipainoinen. Mun paino on ollu samassa seitsemän vuotta. Eli ekan raskauden jälkeen aina tähän päivään asti, enkä tästä ole lihonut enkä laihtunut. Eli syömiset on silli varmaan ok. Mut kun se 20kg vaan katoais...

Vierailija
22/30 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

syksyllä vielä oli +15kg, mutta ne ovat poissa!!!

Aion kyllä vielä ennen kesää muutaman kilon napsasta pois :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä tässä laihduttelen ennen kesää... 165/59 nyt, ja 55 siis tavoite.

Vierailija
24/30 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta 5 kg haluan saada pois. Painoa nyt 54 kg ja pituus 160 vm

Vierailija
25/30 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan suht tyytyväinen, ei haittaa elämääni eikä mielenterveyttäni (eikä muuten haittaa miestänikään) tällä hetkellä mitenkään. Saatan tehdä asialle jossain vaiheessa jotakin, jos saan inspiksen, mutta painoni ei ole ajankohtainen ongelma juuri nyt.

Vierailija
26/30 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli 70kg olis hyvä. En varsinaisesti tee mitään, mun perussairaus(CU akuutti) tekee. Laihtunut vuodessa 10kg.

Pääasia että paino putoaa, ei se millä putoaa?

Kevätaurinko kyllä pakottaa taas keväällä lenkille, ulkoilemaan ja pihatöihin. Siitä saa vähän lihaskuntoa parannettua. Vatsalihaksia treenaan iltaisin.

Vierailija
27/30 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 kg ja siihen päälle raskaudessa tähän mennessä kertyneet kilot. Kesällä tippuu väkisinkin muutama raskauskilojen lisäksi, imetyksen jälkeen toivottavasti loput.

Olisin muuten ehkä tyytyväinen, mutta osa vaatteista kiristää sen verran, että pieni laihdutus on paikallaan sitten myöhemmin.

Vierailija
28/30 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ainakin luulisin, koska viimeksi kun katsoin BMI:n niin se oli just yli 25.

Mutta kun en vaan VIITSI laihduttaa. Mulla on pömppömaha ja isohkot reidet, mutta tykkään niistä, varsinkin kun lihotessa myös rinnat suurenivat mukavasti. En tiedä paljonko painan nyt mutta luulisin että paino on 65-67kg välillä. Pituutta on 166cm.

Vuosi sitten painoin 56kg ja olin kuivuneen raadon näköinen. Kauneusihanteen mukainen tietysti, mutta itselleni sellainen look ei sopinut ollenkaan. Posket olivat lommolla ja silti luulin olevani liian lihava, koska olen rakenteellisesti jokseenkin leveä. Nyt olen kaunis ja pehmeäkasvoinen (ei kaksoisleukaa), terveen näköinen.

Vierailija
29/30 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen asialle koko ajan jotain, takana jo 24 pudotettua kiloa. :)

Vierailija
30/30 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoa taitaa olla noin 30 kiloa. Tavoittelen nyt 10 kilon pudotusta, jonka jälkeen annan itselleni luvan raskautua uudestaan. Mieheni toivoisi jo lasta, mutta haluan että tämän ensimmäisen lapsen lisäkilot + pari kiloa lisää on pudotettu ensin. Huomattavan ylipainoisena raskaana ei ole niin kivaa olla. Enkä halua, että jokaisesta lapsesta tulee 10 kiloa lisää.

Olen ruvennut syömään 5 kertaa päivässä, enkä napostele välillä. Lisäksi olen lisännyt kasvisten syömistä. Olen käynyt tällä viikolla 2 kertaa kävelylenkillä (noin 30 min). Lisään asioita sitä mukaa, kun entiset muutokset tuntuvat sujuvan hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi