Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisinko olla ystäväsi?

Vierailija
31.03.2011 |

Olen 44v (48kg/159cm), 5 lapsen äiti ja vaimo. Ammattitutkintoja minulla ei ole mutta vakituinen työ kyllä.

Meillä on 3 koiraa ja asumme omakotitalossa, josta on vielä 100.000e velkaa.

Varsinaisesti en harrasta liikuntaa mutta tykkään lasketella ja rullaluistella.

Leivon ja laitan ruokaa mielelläni ja kutsun kavereita usein kylään. Meille voi tulla myös ihan ohikulkumatkalla.

Millaisen käsityksen saat minusta?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisen käsityksen saat minusta?

Mitä sä ajattelet asioista? Mitä puoluetta ajattelit äänestää ja miksi? Mikä on tärkein kriteeri? Onko sulla uskonnollista tai maailmankuvallista näkemystä (ei-vastaus kertoisi vähän liikaakin) ja millainen se on? Mitä ajattelet naispapppeudesta? Mitä teet työksesi ja pidätkö siitä? Mitä ajattelet Libyan ja pohjois-Afrikan tilanteesta? Mitä ajattelet eläkesäästämisestä? mitä olet viimeksi lukenut ja mitä ajattelit siitä?

Ystävän kanssa pitää voida jutella monipuolisesti kaikesta. Tämä viesti on sellainen sisällöltään, joka minullakin tulisi ensimmäisenä mieleen, eli mitä ihmisen päässä oikein liikkuu, mitä ajattelee, mitä pitää tärkeänä jne.

Ulkonäkönsä ensimmäisenä ilmoittavasta ihmisestä tulee mieleen pinnallinen ihminen ja pienikokoisesta laihasta ja kiireisestä ihmisestä sellainen ihminen, jolla on joko niin kiire, ettei ehdi syödä tarpeeksi tai sitten joku elimistön imeytymishäiriö. Monta lasta hankkineesta tulee mieleen ihminen, joka ei välitä luonnon ekosysteemin selviämisestä tippaakaan.

Vierailija
42/47 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On minulla paljonkin mielipiteitä ja tuon niitä täälläkin esille.

Omasta mielestäni olen suvaitsevainen.

Osa lapsista on aikuisia ja monet heidän lapsuuskavereistaan käy kahvilla. Välillämme ei ole sukupolvenkuilua.

Mukavaa päivää kaikille, nauttikaa auringosta jos paistaa! ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni on kastanut naispappi eli ei ole ongelma.

Homot on myös ok.

Pidän työstäni ja liittyy lapsiin.

Minulla on vapaaehtoinen eläkevakuutus.

Libyasta sen verran, että kaikki sekopäät saisi hävittää maankamaralta. Viimeksi luin Risto Räppääjän. Kesä kun tulee ja istun rauhassa pihalla niin luultavasti luen historiallista romania. ap

Näkyy tosiaan heti, ettet ole kouluja käynyt. Romani on ihminen. Tarkoitit varmaan romaania.

Vierailija
44/47 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää mulla on 29 ja lapsia 3. Ammattitutkinto olis mutta ei työpaikkaa. Meillä on kaksi kissaa ja kaksi kania. Minä tykkään kävelylenkeistä ja käyn jumpassa. Leipoa tykkään myös ja laittaa ruokaa. Ja musta on kiva kestitä vieraita, mutta en oikeen saa aikaiseksi kutsua vieraita. Että ehkä me voitais olla kavereita:)

Vierailija
45/47 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitenkäs se oma kantasi työttömiin ja sossun asiakkaisiin?"

Yhteiskunnan sivistyksen mitta on se miten hyvää huolta se pitää heikoimmistaan. Vrt. Suomi, Somalia

Tosiasiassa tunnen työttömiä, joiden pitäisi oikeasti saada oikeaa tukea ja apua, ja osan ihan vaan rehellisen potkun persauksille.

23

Vierailija
46/47 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiasiassa tunnen työttömiä, joiden pitäisi oikeasti saada oikeaa tukea ja apua, ja osan ihan vaan rehellisen potkun persauksille.

23

Vierailija
47/47 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan tossa olla vaikka näppisvirhe, mistä sitä tietää. Tolla perusteella ei pidä arvostella ketään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi