EU-ruokapussit pitäisi jakaa rahana.
Ei mitään järkeä lahjoitella ruokatarvikkeita, joista yksinään ei saa järkevää ruokaa tehtyä. Ei jauhopussi paljon lohduta jos kaapissa ei ole sen lisäksi mitään muuta.
Kommentit (36)
jos ei ole oikeasti nälkä? Eikä niiden pussien sisältä saa edes kaljaan vaihdettua, niin uskoisin että niitä hakevat ne, joilla on oikeasti nälkä.
sisällöllä yhtään mitään, pelkkää vehnäjauhomössöä. Ja taas ihmetellään miksi köyhä syö epäterveellisesti.
Poron kylmäsavulihaa ja poronkäristystä, tuetaan samalla suomalaista porotaloutta.
niitä jaetaan vain seurakunnan markilla, minähän en sinne mene.
Hakisin pussin jos se jaettais jossain "puolueettomalla" maaperällä.
avaamattomia maitojauhepaketteja ja jauhopusseja, jotka tulleet eu-ruokakassista. Meni päiväykset umpeen.
avaamattomia maitojauhepaketteja ja jauhopusseja, jotka tulleet eu-ruokakassista. Meni päiväykset umpeen.
Et sitten tehnyt vaikka sämpylöitä? Hiiva ja öljy ei paljon maksa. Mutta ei, eihän se ole ruokaa jos kassista ei löydy Saarioisten pitsaa ja HK:n kanannahkapullia...
Oikeasti, jos on varaa heittää avustuksena annettua RUOKAA roskikseen, ei sitä avustusta ole koskaan tarvinnutkaan. Häpeä vähän.
enkä ala tekemään mitään vehnäjauhomössöä. Roskiin meni 2 avaamatonta maitojauhepakettia ja yksi pussi vehnäjauhoja.
Täällä meilläpäin yksityinen järjestö jakaa ruokapaketteja. Olen nähnyt telkarissa, kun näytetty on ollut makkaroita, leipää säylykkeitä ja lihaakin. Jauhothan ei paljon maksa kaupassakaan.
kauppojen lahjoittamia ja niissä on päiväykset joko samalle päivälle tai seuraavalle. Ei ole pakastinta, niin ei kannata eu-pussin takia kotoa lähteä.
Säilykkeet on ihan ok.
Järkyttävää miten ihmiset kehtaavat narista ILMAISISTA avustuksista. Jättäkää hyvät ihmiset sitten hakematta ne ja säästäkää niille jotka niitä oikeasti tarvii ja osaa arvostaa.
Maitojauheesta saa esim hyvää pannukakkua ja lettuja, ei tarvi tuhlata sitä maitopurkkia siihen.
niistä sapuskoista mitä siellä on.
Maitojauheesta saa tehtyä ihan kelvollista maitoa, jos on kaikki oikeasti loppu. Ne valmiit pastapussit on myös hyviä hätävararuokia. 3 pussia pastaa ja paketti jauhelihaa ja meidän 5 henkinen perhe syö siitä 2 päivää.
Puuro ja mysli on meillä ainakin pusseissa mukana ja hyödyllistä.
Jauho on ainut vähän turha, mutta kyllähän sitäkin tulee käytettyä esim lettuihin.
pahanmakuisia. Enkä ole pussia itse edes vaivautunut hakemaan, äitini sen tänne raahasi, enkä viitsinyt kantaa samantien roskiin.
käynkin niiden vaalikopilla syömässä ILMAISTA kokkarimakkaraa, enkä äänestä kepuakaan, vaikka niiden vaalikopilla pullakahvit juonkin.
jättää käyttämättä avustusruoka. Kun sitä pussia hakee, voi jättää pussista pois sellaiset mitkä tietää itse heittävänsä roskikseen niin ne saa sitten joku joka niitä tarvitsee! Onko tullu koskaan mieleen?
jättää käyttämättä avustusruoka. Kun sitä pussia hakee, voi jättää pussista pois sellaiset mitkä tietää itse heittävänsä roskikseen niin ne saa sitten joku joka niitä tarvitsee! Onko tullu koskaan mieleen?
En itse avustuspussin takia viitsi jonottaa köyhälistön seassa, äitini pussin mulle toi, vieläpä junalla 200km matkan, enkä viitsinyt laittaa muoria pussia takaisin 200km rahaamaan, niin sulloin sisällön kaapin perälle.
En itse avustuspussin takia viitsi jonottaa köyhälistön seassa, äitini pussin mulle toi, vieläpä junalla 200km matkan, enkä viitsinyt laittaa muoria pussia takaisin 200km rahaamaan, niin sulloin sisällön kaapin perälle.
tainnut aiemmin lainata tekstiäsi, joten ei ollut tarkoitettu varmaan yksin sinun luettavaksesi?
k-kauppaan tai s-kauppaan, niillä lahjakorteilla kun ei saa ostaa kaljaa eikä tupakkaa.
Ja lahjoituksen antajan oikeus moralisoida lahjan saajaa päättyy sinä hetkenä kun lahjoitus annetaan saajalle.
Jos saan ILMAISEKSI kassillisen kulahtaineita ja paskaisia lastenvaatteita, en ajattele hetkeäkääne että olisi sopimatonta heittää ne roskiin.
ottaa sieltä makkarat ja lihapullat ja nakkaavat loput ruuat tienpientareelle. Eikä se haittaa mua ollenkaan, ei köyhäkään millään vehnäjauhomössöllä mahaansa täytä.
k-kauppaan tai s-kauppaan, niillä lahjakorteilla kun ei saa ostaa kaljaa eikä tupakkaa.
Ja lahjoituksen antajan oikeus moralisoida lahjan saajaa päättyy sinä hetkenä kun lahjoitus annetaan saajalle.
Jos saan ILMAISEKSI kassillisen kulahtaineita ja paskaisia lastenvaatteita, en ajattele hetkeäkääne että olisi sopimatonta heittää ne roskiin.
Saaminen ja hakeminen on eri asia. Itse menet kuitenkin sen pussin hakemaan, ei kukaan sitä sinulle tyrkytä.
oikeasti käyttäisi sen rahan _ruokaan_?