Mitä ajattelisit jos joku ohikulkija 10 vuoden takaa muistasi sinut?
Jotenkin jäin ihmettelemään kun 10 vuotta sitten olin töissä sellaisessa paikassa jonne Kiitolinja toi päivittäin tavaraa. En muista kyllä kertaakaan kuormaa kuitanneeni tai muutenkaan olleeni kuskin/kuskien kanssa tekemisissä juurikaan.
No, nyt tapasin baarissa erään miehen joka heti kysyi miten viihdyn töissäni. Tarkoitti siis tuota mun 10 vuoden takaista työpaikkaa, jossa mulla oli vain ½ vuoden pesti ja hän oli siis eräs Kiitolinjan kuljettajista ja sitä kautta muisti minut!
Uskomaton juttu, että noin jäänyt mieleen :D
Kommentit (3)
ihan siihen malliin kuin oltaisiin eilispäivänä tavattu työpaikallani (mainitsi nimeltä). Vähän tuli sellainen WTF olo, että mistä toi puhuu kun en ole kyseiseeä puljussa 10 vuoteen ollut :) ap
että yritän parhaani ollakseni ihminen muille ihmisille. Itse kävelin kerran rauhassa kadulla, kun minulle ihan tuntematon ihminen tuli halaamaan ja kysyi kyyneleet silmissä muistanko hänet. No en tosiaan muistanut, mutta hän kertoi sitten että olin tavannut hänet pian hänen saatuaan syöpädiagnoosin ja sillä yhden kerran tapaamisella huomioinut hänet vaikka hän ei edes ollut oma asiakkaani, ja se oli jäänyt hänelle mieleen. Toivon vaan että näitä positiivisia tapaamisia olisi enemmän kuin negatiivisia.
ei ole kyllä kauhean kivaa sekään... ap
että yritän parhaani ollakseni ihminen muille ihmisille.
Itse kävelin kerran rauhassa kadulla, kun minulle ihan tuntematon ihminen tuli halaamaan ja kysyi kyyneleet silmissä muistanko hänet. No en tosiaan muistanut, mutta hän kertoi sitten että olin tavannut hänet pian hänen saatuaan syöpädiagnoosin ja sillä yhden kerran tapaamisella huomioinut hänet vaikka hän ei edes ollut oma asiakkaani, ja se oli jäänyt hänelle mieleen.
Toivon vaan että näitä positiivisia tapaamisia olisi enemmän kuin negatiivisia.