Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Julkkisten Facebook-"kaveruus"

Vierailija
31.03.2011 |

Miten hyvin pitää tuntea julkisuuden henkilö, jotta viitsii tehdä "kaveri"-pyynnön?

Jos sivulla näkyy jo valmiiksi paljon jaettua tietoa ja ystävämäärä on suuri, se ainakin kertoo että kaveriksi käy myös fanit, mutta muuten?

Julkisuuden henkilöt jotka voisin ajatella "kaveriksi", olen kyllä tavannutkin muutaman kerran ja vaihtanut pari sanaa, mutta tuskin he minua yhtä hyvin muistavat.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden julkkiksen kaveripyynnön olen itse hyväksynyt, vaikken häntä ole koskaan tavannutkaan kasvokkain. olimme vain jutelleet netissä muutaman kuukauden ajan.

hänen feissarisivuiltaan tosin on paljon fanejakin ja näyttää siltä, että sellaiset, jotka käyvät keikoilla paljon, myös muistetaan. eli pyydä vain rohkeasti, kirjoita vaikka viesti pyynnön yhteyteen ja kerro missä olet itse hänet tavannut ja ehkä hän sitä kautta muistaa sinutkin.

Vierailija
2/3 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä taas en ole pyytänyt erästä tyyppiä ystäväksi juuri siksi koska hän on julkkis... Vaikka ollaan tekemisissä joka päivä monta tuntia. En vaan jaksaisi niitä kyselyitä jotka siitä tulisivat jos hän näkyisi kaverilistalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä taas en ole pyytänyt erästä tyyppiä ystäväksi juuri siksi koska hän on julkkis... Vaikka ollaan tekemisissä joka päivä monta tuntia. En vaan jaksaisi niitä kyselyitä jotka siitä tulisivat jos hän näkyisi kaverilistalla.

muutenkaan en tykkää FB:n koko ideasta. Olen siellä vain koska yhden ryhmän sivut on siellä. Ikinä en kirjoita mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme