Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

prkl!! Miehen ex taas repäs oikein kunnolla!!!

Vierailija
30.03.2011 |

Mies oli antanut omat avaimensa lapselleen että lapsi voi tulla ja mennä kun haluaa. Lapsi on koululainen ja osaa kulkea itse bussilla. No, ei tuossa vielä mitään, mutta miehen ex-vaimo oli sitten päättäny käydä niillä lapsen avaimilla vähän tutkimassa miehen asuntoa. Kertoi ihan oma-alotteisesti tämän miehelle. Kertoi mitä kaikkia mun tavaroita oli missäkin kaapissa ollut ja esim. minkä merkkinen hammasharja mulla on. Jos asuisin miehen kanssa yhdessä, tekisin välittömästi rikosilmoituksen...

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä ap, olet syystäkin vihainen. Ja ihme homma, että pitäisi muka asua yhdessä, että suhde olisi vakava.

Itse asiassa, suhde saattaa pysyä pitkäaikaisempana, kun asuu eri osoitteissa.

Tsemppiä, mä olen kanssa tilanteessa, että mieheni ex häiriköi ja sotkee meidän suunnitelmia. Ei ole kivaa, mutta kuudessa vuodessa siihen on jotenkin turtunut eikä jaksa joka asiaan enää kiinnittää enää edes huomiota. Meidän suhde on kunnossa, eikä välitetä juurikaan enää kumpikaan tuon akan vouhotuksista, korkeintaan nauretaan niille perjantaina viinilasin ääressa : )

Vierailija
2/36 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva että on kohtalotovereita, mutta se ei oo kiva että niitä on tämmösessä asiassa. Jos tää tilanne 9 vuoden päästä helpottais ku lapsi on täysikänen...

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä kasvua puolin ja toisin kaivattas. asuntohan oli sun miehen, hlökoht mua nyt ei paljoa hetkauttas jos joku exä kävis kyttäämässä miesystäväni asunnolla millä hampaani pesen (tietenkin jos mun ex kävis mun kämpällä omin päin niin nostaisin kissan pöydälle), en jättäis mitään niin hlökoht toisen kämpälle että maailma siihen kaatuis. mulla on tosi hyvät välit molempien exien ja heidän perheittensä kans, se on myös lasten etu, lainataan lastenvaatteita jne ja vaihdellaan lasten kuulumisia (myös exäni nykyinen heidän lapsiinsa liittyen). ei tulis mieleen tunkea kutsumatta toisen kotiin mutta sovitusti olen kyllä yöpynyt toisen exäni luona jos olen tarvinnut paikkakunnalla yösijaa ja kulkenut avaimella jonka piilopaikan tiedän. kenenkään ei ole tarvinnut raivota mihinkään suuntaan mistään, luottamus ja kunnioitus kaikilla kaikkia kohtaan. myöskin olen istunut iltaa uuden (seurustelu-)kumppanin exän kanssa, heillä hyvät välit, eikä kellään oo semmosta käsitystä ollut että joku lasten varjolla pitää yhteyttä, on mulla facebook-kaverinakin exän "nyksä" ja usein hoidetaan tapaamisjärjestelytkin sitä kautta. miks näistä erokuvioista ym pitää tehdä tollasta sirkusta? Elämä jatkuu itse kullakin. vähän kakaramaista touhua sekä ap:n miehen exällä (tai ei ihan tervettäkään) että ap:lla mutta kuten sanottu, ap, se ei ollut sun asunto.

Vierailija
4/36 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä lapsen kuuluu päästä isänsä luo, toiseen kotiinsa - jos siis kyseessä on jo 9v. joka jo avainta osaa käyttää. Mulla ja exällä on sellaiset välit, että lapsilla on tietty avaimet, me emme käy toistemme luona sopimatta sitä etukäteen.

Toisekseen; kauanko heidän erostaan on? Oletko varma, ettei miehesi ole sinulle kaunistellut vähän totuutta, tai puhunut tälle exälle mahdollisesta yhteenpalaamisesta tms? Tai pyytänyt häntä käymään luonaan?

Vierailija
5/36 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

edelleen, vaikka ovat olleet eronneita yli 6 vuotta, argh!

Soittelee ja pitää yhteyttä lasten varjolla, eikä tää toinen ilmeisesti syyllisyydeltään osaa tehdä tai sanoa mitään... muuten kyllä on hyvinkin itsenäinen ja määrätietoinen, mutta tän naisen suhteen ihan lapanen...???

Vierailija
6/36 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja esim. minkä merkkinen hammasharja mulla on. Jos asuisin miehen kanssa yhdessä, tekisin välittömästi rikosilmoituksen...

"...tietää että pesen hampaani Jordan-hammasharjalla". Poliisit varmasti ottaisivat tuon rikoksen tutkintaan välittömästi.

Vierailija
7/36 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

edelleen, vaikka ovat olleet eronneita yli 6 vuotta, argh!

Soittelee ja pitää yhteyttä lasten varjolla, eikä tää toinen ilmeisesti syyllisyydeltään osaa tehdä tai sanoa mitään... muuten kyllä on hyvinkin itsenäinen ja määrätietoinen, mutta tän naisen suhteen ihan lapanen...???

Kertoa lasten kuulumiset? Todella VASTUUTONTA ja TÖRKEÄÄ isukin rakastajatarta kohtaan, muahhahhahhaaaa.

Vierailija
8/36 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos et edes asu asunnossa?

Vierailija
9/36 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai en tiedä kun ole koskaan sitä tehnyt, mutta tuo ei ollut se pointti. Olen vaan niin raivona, etten oikein osaa edes ajatella selkeästi.

-ap

Vierailija
10/36 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkää, että käyn ratsaamassa hammasharjat...!

Ei ku, hullu exä sun miehellä. Ei noin tehdä, ikinä.

Vierailija
11/36 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mun henkilökohtasia tavaroita on pengottu ilman mun lupaa. Onko tuo sun mielestä sitten ihan sallittua toimintaa? Niinpä niin...

-ap

Vierailija
12/36 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi SINÄ olet raivoissasi siitä, että miehesi ex on niin säälittävä, että käy exänsä tavaroita läpi, kun ei kestä olla erossa.

Ennemminkin luulisi, että miehesi olisi raivoissaan. Kyseessähän on hänen exänsä, joka tunkeilee hänen asuntoonsa ja hänen elämäänsä. Miksi muuten miehesi ei tee syytettä kotirauhan rikkomisesta? Kenenkään kotiin ei saa tunkeutua, ja avaimiahan ei tälle exälle ollut edes annettu.

Vierailija
13/36 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun ei pidä jättää henkilökohtaisia tavaroitasi muualle kuin kotiisi, ellet halua niitä pengottavan.

Vierailija
14/36 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

[ii] Kertoa lasten kuulumiset? Todella VASTUUTONTA ja TÖRKEÄÄ isukin rakastajatarta kohtaan, muahhahhahhaaaa.

...lapset on jo täysi-ikäiset ja muijalla on kauhee paniikki, kun kohta ei ole mitään yhteistä asiaa hoidettavana!

Sä et tiedä, miten rasittavaa voi olla, kun ämmä häiritsee, milloin milläkin teemalla...ihan tahallaan just' silloin, kun tietää mun olevan siellä... mutt' kai se on sitten ihan oikeutettua häiritä toisten elämää, kun sä kerran niin sanot!

Vierailija
15/36 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään laitonta ei ole tapahtunut. Sinun ei pidä jättää henkilökohtaisia tavaroitasi muualle kuin kotiisi, ellet halua niitä pengottavan.

No todellakin on tapahtunut laitonta, kenenkään asuntoon ei saa tunkeutua omin lupineen. Tässäkin tapauksessa on pöllitty avaimet lapselta ja käyty LUVATTA kämpillä. Ja se on rikos.

Oletteko kaikki jotain hulluja ex:iä, kun yhtäkkiä ollaan ap:ta tuomitsemassa??

Vierailija
16/36 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin uuden hammasharjan. Sillä exän ratsaamalla on voitu tehdä jotain ikävää, you know...

Vierailija
17/36 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka lapsella olisikin avaimet. Ymmärrän hyvin ap:n tuntemukset tässä asiassa. Vähän kuin olisi murtovaras käynyt kotona ja penkonut kaikki tavarat.

Vierailija
18/36 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, no voi kyseessä olla sinun puoleltasi ylireagointiakin - tuo lasten "varjolla" yhteyden pitäminen, katsos kun niitä lasten asioita tarvitsee kuitenkin isänkin kanssa hoitaa... Mutta mikä on käsittämätöntä on se, että mies ei pistä asioille selkeitä rajoja. Että ne hoidetaan vaikka vain sähköpostilla tai puhelimitse kerran viikossa, ei mikään voi olla niin akuuttia että niitä tarvitsisi yhtenään vatvoa.

Mietin vaan, että jos mä edes yrittäisin tehdä jotain tuollaista exälleni (mitä en IKINÄ yrittäisi), niin sieltä tulis hyvin ripeästi vastaus että "ei kuulu sulle, hoidetaan asia parempana ajankohtana tai sähköpostitse"... :D

Vierailija
19/36 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ku, hullu exä sun miehellä. Ei noin tehdä, ikinä.

Mun miehen exä kanssa kävi tavaroita penkomassa kun olin miehen luona viikonloppuvierailulla, se vissiin kyttäs jossain puskassa niin kauan että lähettiin ja kävi sitten muka hakemassa jotain tavaraa, oli just muuttanut miehen luota pois. Samalla siinä sitten otti ylös mun auton rekkarin, selvitti akesta kuka mä oon ja alko googlaileen ym. ja kun ei paljoo faktaa löytynyt, pisti loput omiaan ja kulki sit ympäri kylää näitä keksimiään juttuja kertoilemassa... mielenkiintosta elämäähän mä olin viettänyt kuulemma, mulla oli aviomieskin tuolla Keski-Euroopassa... raivostuttavaa.

Vierailija
20/36 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tähän ketjuun etsiytynyt poikkeuksellisen suuri määrä stalkkaavia eksiä, kun luvatonta asuntoon tunkeutumista enenmmän tunteita on herättänyt se, että ap on jättänyt tavaroitaan miesystävänsä luo.

Taitaa kyseinen eksä vielä toipua erosta. Ei noin saa tehdä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän