Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIEHET!Vaikka olenkin YH niin...

Vierailija
30.03.2011 |

en jakele sämpylääni. Minäkin kaipaan aitoa keskusteluseuraa aikuisista ihmisistä ja mua ei todellakaan kiinnosta parin lauseen kuulumisten vaihtamisten jälkeen "teidän paineet" alakerrassa ja en todellakaan tule yöksi vaikka pyydätte,miksi edes tuntemattomalle ihmiselle yöksi menisin?!

Vaikka olenkin YH äiti niin en ole munan puutteessa vaikka seksistä tykkäänkin, harrastan sitä vai sellaisen miehen kanssa josta oikeasti välitän ja suhteella on jotain tulevaisuutta!

Kiitos että sain avautua...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exältä ja yhdeltä toiseltakin saisin munaa koska vaan, jos olisin sen puutteessa, mutta eipä kiinnosta.

Missähän niitä miehiä on, jotka ajattelevat samoin?

Vierailija
2/3 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miehet, jotka tiesivät, ettei lapsen isä ole kuvioissa, kuvittelivat, että annan heti seksiä jos on tilaisuus :D Olin kyllä oikeasti puutteessa, mutta joku raja ... en sitä mitenkään tuonut esiin enkä etsinyt yhden yön suhteita. Kaiken huippu oli, kun naapuri alkoi ahdistella. Sen jälkeen en enää juuri muuta viitsinyt kuin tervehtiä puolihuolimattomasti, mikäli jonkun tutun miehen näin. Edes säästä en viitsinyt alkaa juttelemaan, koska näköjään sekin tulkittiin väärin !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mikä noita miehiä vaivaa. Mulle on kk sisällä 3 varattua miestä ehdotellut, 3 sinkkua ja kaikki tuttujani paitsi tämä 1 johon äskettäin tutustuin...mikä helkutti niitä vaivaa??

Mulla niin hermot menossa,en uskalla kans ketään vilkaista kun ottavat sen heti "sillä silmällä". Nämä pyynnötkään ei ole mitenkään verhoiltu näteiksi treffi kutsuiksi vaan ihan suoraan ehdottavat panoseuraa,käyttäytyykö oikeasti kaikki miehet YH:a kohtaan näin?

t.ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi