Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valitse ALAKOULUSSA lapselle valinnaiskieli, ei joudu mamuluokkaan!

Vierailija
30.03.2011 |

Kielen valinta estää pahimmat häiriköt ja luokka säilyy samana.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun lapsillanikin on erimaalaisia ystäviä, mutta jo päiväkodissa näin kuinka yksi väärään ryhmään sijoitettu lapsi voi vaikuttaa koko porukan dynamiikkaan. Koska kielten opiskelu on kivaa niin lapsi itse halusi sitä opiskelemaan ja samalla huomattiin tämä asia mistä kyse. Moni muukin huomannut.

Kyse ei ole rasismista koska nykyään joillakin seuduilla lapset ja nuoret ovat sekaisin toistensa kanssa kavereina ja hyvä niin, kyse on opiskelun rauhoittamisesta, tulee se häiriö mamuilta tai kotosuomalaisilta häiriköiltä.

Vierailija
22/24 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain oli juuri hetki sitten uutinen, että mamut häiritsevät opetusta huomattavasti ja opettajilta menee heihin kohtuuttomasti energiaa, samalla vaarautuu valtaväestön lasten oppiminen. Miksei niitä voisi laittaa omiin luokkiinsa, jos eivät osaa käyttäytyä sitäkään vähää kun muut.

Kumma juttu, itse tällä hetkellä opetan koulussa, jossa mamuja ei pahemmin ole (=muutama venäläinen, pari kurdia, adoptiolapsia pari, sekä ½-suomalaisia muutama), mutta aivan samojen ongelmien kanssa painitaan päivittäin kuin kouluissa yleensäkin. Ja olen siis opettanut myös koulussa, jossa mamu-oppilaiden määrä oli n. 30% kaikista oppilaista.

Opiskelurauhan kanssa pahimpia ongelmia onkin ollut luokissa, joissa ei ole ollut ainoatakaan mamua. Ja taas parhammissa oppilaissani on ollut useitakin mamuja...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opettajana luokassa, jossa on useita maahanmuuttajaoppilaita eri maista ja maanosista. Yritän kasvattaa ja opettaa kaikkia oppilaitani tulemaan toimeen erilaisten lasten kanssa. Lapsen osaavatkin sen jo hyvin ja olen heistä tosi ylpeä. Kuinka hyviä ystäviä suomalaiset lapset ovatkaan maahanmuutajista saaneet ja päin vastoin! Siksi minun on tosi vaikea käsittää, miksi teille aikuisille ihmisille ja vielä naisille, voi olla niin vaikeaa suhtautua avoimin mielin mamuihin. Kyse on sentään lapsista! Minulla on myös omia lapsia, joilla on erimaalaisia ystäviä ja olen siitä ylpeä!

minä taas laitoin lapseni kouluun jossa ei ole mamuja. Pätevät kokeneet opettajat ja lapsilla kivat kaverit. Koululla on erinomaiset oppimistulokset.

Vierailija
24/24 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päästä koskaan lapsianne ulkomaille asumaan mamuiksi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi