Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä tyttärenne ovat saaneet laittaa reiät korviin?

Vierailija
30.03.2011 |

Oma tyttäreni (7-v) on alkanut pyytämään korviksia ja mietin, onko vielä liian pieni. Mutta tytön mukaan kaikilla luokkakavereilla jo on reiät korvissa. Itseä mietityttää, että mitä jos eivät parane kunnolla tms...

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut ongelmia niiden hoitamisessa tai paranemisessa. Tyttö on nyt 5-v.

Vierailija
2/37 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

otti reippasti ja antoi hoitaa ne. Nyt tyttö on kuuden vanha eikä ole kertaakaan reiät tulehtuneet.

Toinen tytöistämme (viiden vanha) ilmoitti ettei hän tahdo korviksia joten hänellä ei ole reikiä. saa sitten kun itse tahtoo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli silloin pari kuukautta yli 3v.Hirmu hyvin parani, ei ollut mitään ongelmaa, kun suihkussa käydessä niitä vaan pyöriteltiin ja puhdistettiin.

Vierailija
4/37 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä toivottavasti tulekkaan.

Vierailija
5/37 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että saa reiät korviin heti, kun tahtoo. Halusi vasta 10-v lahjaksi vuosi sitten. Nyt tälläileekin innossaan kaiken näköisiä riipuksia korviinsa;)

Vierailija
6/37 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen reikä meni kai jotenkin vinoon, koska se tulehtui pahasti ja piti kasvattaa umpeen. Vuoden kuluttua se laitettiin uudestaan ja sitten tuli hyvä.

Vierailija
7/37 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikinä ei ole ollut mitään ongelmia, nyt tyttö on jo 13v.

Vierailija
8/37 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmat tytöt. siskontyttö oli 4v

Vierailija
9/37 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja 10-vuotiaana korvarengas jäi kiinni puuhun niin, että korvalehti halkesi, kun tyttö hyppäsi puusta. Lääkäri tikkasi korvalehden palat yhteen, mutta vieläkin se on aika ruman näköinen vaikka siitä on jo 2 vuotta. Toinen otettiin pois.

Se siitä sitten.

Vierailija
10/37 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

halusi itse reiät korviinsa 8 vuotiaana ja toiset reiät otettiin sitten 11 vuotiaana. On kysellyt kolmansiakin mutta en ole antanut lupaa vielä, tyttö täyttää tänä vuonna 13.

Vierailija
11/37 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nyt kun eka tytär on täyttänyt 15, ei hän enää haluakaan korviksia. Joskus pienenä olisi ottanut, mutta silloin en antanut.

Vierailija
12/37 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei halunnut. Rohkaistui laittamaan korvikset 9-vuotiaana.

Vierailija
13/37 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että hankkikoot itse sitten kun on aikuinen.

Vierailija
14/37 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärtti pitkään ja sai sitten lopulta kun totesin, ettei ollut varsinaisesti hyvää syytä, miksi ei saisi.Mitään ongelmia ei ollut :).

Seuraava tytär oli 7-vuotias halutessaan korvakorut. Ei myöskään mitään ongelmia.

Nyt 7-vuotias kolmas tytär ei puolestaan ole korviksia vielä toistaiseksi halunnut.

Isommat lapset eivät ole saaneet käyttää roikkuvia tai isoja korviksia ennen kuin ovat olleet oikeasti isompia.

Vierailija
15/37 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

halusi itse reiät korviinsa 8 vuotiaana ja toiset reiät otettiin sitten 11 vuotiaana. On kysellyt kolmansiakin mutta en ole antanut lupaa vielä, tyttö täyttää tänä vuonna 13.

Vierailija
16/37 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun oli niin tärkeää ja kavereillaan oli.

Itse sain korvikset 10-vuotiaana vuonna 1980 :)

Vierailija
17/37 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta, ap hyvä, jos mietit asiaa, niin laittakaa ne reiät NYT eikä kesällä!

Vierailija
18/37 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta vuotta oli jo pyytänyt. Tuossa iässä osasi itse jo hyvin huolehtia korviksista ja alusta asti hoiti itse. Nyt on tingannut lisää, mutta seuraavat lävistykset saa paikasta riippumatta laittaa vasta täysi-ikäisenä (ikää nyt 13 v).

Vierailija
19/37 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolehtia niistä pitää aluksi, ihan ku aikusempanaki lävistyksistä. Puhdistus on tärkeetä.

Vierailija
20/37 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin korvikset, kun äitilläkin oli ja iskän vastusteluista huolimatta käytiin ne äitin kanssa laittamassa. Molempiin korviin annoin laittaa, vaikka ekan jälkeen oli kuulema vähän alahuuli värähtäny. :D Ikinä ei oo mitään ongelmia ollu niiden kanssa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi