Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko suutelu pettämistä?

Vierailija
30.03.2011 |

Olin baarissa viikonloppuna ja intouduin pussailemaan kahden kaverini kanssa. Nyt on morkkis ja mietin pitäisikö kertoa avovaimolle...

Mitä mieltä av-mammat?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja luottamuksen pettämistä ja rajojen yli menemistä on jo paljon tuota ennen. Eli esim. syvälliset keskustelut jonkun vastakkaista sukupuolta olevan kanss. Sellaiseen ei pitäis oikeasti olla mitään aihetta, eli tutustua liikaa johonkin vieraaseen mieheen, jos on omakin.

Vierailija
2/20 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja luottamuksen pettämistä ja rajojen yli menemistä on jo paljon tuota ennen. Eli esim. syvälliset keskustelut jonkun vastakkaista sukupuolta olevan kanss. Sellaiseen ei pitäis oikeasti olla mitään aihetta, eli tutustua liikaa johonkin vieraaseen mieheen, jos on omakin.

Olenko siis pettänyt miestäni, kun menin keskustelemaan syvällisesti mieheni veljen kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikäli ette ole muuta puolisosi kanssa sopineet.

Vierailija
4/20 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi kertoa tuosta vaimollesi kuin mitä tahansa muuta asiaa, kuten "juttelin baarissa kahden kaverini kanssa, niin on se pettämistä.

Vierailija
5/20 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä on :)

Sen sijaan meillä on parikin sellaista kaveriperhettä, joiden kanssa ollaan niin tuttuja, että kyläillessä "poskisuudellaan" ja halataan jne.

Saunotaan myös satunnaisesti sekaisin, ihan ilman seksuaalista elementtiä siinä.

Mutta kyllä sellainen oikein suutelemaan ajautuminen totisesti on pettämistä.

Mutta syvällinen keskustelu, apua ei tietenkään. Kyllä mulla on tosi hyviä miespuolisia kavereita joiden kanssa ihan jopa keskustellaan sekä syvällisesti että pinnallisesta ja myös saatan joskus käydä kahvilla jonkun vanhan kaverin kanssa jos olen samassa kaupungissa. Mieheni tietää tämän myös.

Vierailija
6/20 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikäli ette ole muuta puolisosi kanssa sopineet.

Minunko pitää sopia ennakkoon mieheni kanssa, jos haluan keskustella hänen veljensä kanssa?

Vierailija
7/20 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki mitä et voisi tehdä miehesi/vaimosi läsnäollessa.

Vierailija
8/20 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa tykkäisit kuulla avokkisi tehneen tuollaista?

Minä en sinuna silti puhuisi asiasta avovaimolle. Mitä sillä saavuttaisit? Haluat keventää omaatuntoasi ja päästä morkkiksesta eroon, mutta samalla pahoitat vaimosi mielen. Se on itsekästä.

Sen kun pidät asian itselläsi ja vältät moisen toistumista.

Vierailija
9/20 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävinpä juuri vessassa pettämässä miestäni, kyllä tulikin hyvät tortut...

Vierailija
10/20 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekästä on mennä suutelemaan kavereidensa kanssa, ja kyllä se on pettämistä, jos kerran pitää kovasti miettiä, että voiko sitä kertoa avovaimolle. Minusta tuollaisista asioista on aina kerrottava, että toinen osapuoli voi sitten itse päättää, haluaako jatkossa viettää aikaansa tuon pettäneen kanssa. Muuten hän joutuu elämään valheessa.

Vierailija
11/20 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on.

Tosin kukin pariskunta määrittelee itse rajansa.

Vierailija
12/20 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme oman mieheni kanssa sitä mieltä, että suutelu ei ole pettämistä mutta jos nyt menee kännissä pussailemaan jonkun kanssa, ei siitä ole mitään syytä kertoakaan.

Vierailija
13/20 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sitten tiedä, miten asioista on teillä sovittu.

Se, kannattaako kertoa, riippuu ihan avokistasi ja suhteestanne. Jotkut rakentavat suhteensa mielellän konfliktittomuuden ja suloisten illuusioiden varaan. Toiset kestävät katsoa todellisuutta silmästä silmään, kun taas toisten kohdalla voi olla että jotain särkyisi pysyvästi.

Ehkä turvallisin ratkaisu olisi samanaikaisesti vaieta tästä jutusta (ja välttää visusti tilanteita, joissa se voi toistua), mutta alkaa vimmatusti työskennellä että omaan parisuhteeseen tulisi takaisin se innostus, jännitys ja romantiikka.

Vierailija
14/20 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävinpä juuri vessassa pettämässä miestäni, kyllä tulikin hyvät tortut...

Ihan just tota tarkotin daiju!

Vierailija
15/20 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syvälliset keskustelut ei todellakaan ole.

Eihän sitä nyt ihan kaikkea tarvii puolisolle raportoida! Ei sille kuulu palaakaan mitä juttuja minä tyttökaverinkaan kanssa juttelen.

Pettämisen määrittelee mielestäni se, minkä takia jostain ei voisi kertoa puolisolle. Jos minulle on uskottu joku salaisuus, en kerro siitä sen takia ettei se a) kuulu miehelleni ja b) siitä tietäminen/tietämättömyys liity millään tavalla meidän parisuhteeseen tai perheeseen.

Jos taas suutelisin toisen kanssa, enkä kertoisi siitä miehelleni olisi syynä se, etten haluaisi jäädä kiinni kielletystä asiasta/etten haluaisi loukata miestäni kertomalla että olen tehnyt jotain joka häntä loukkaisi.

Näin ollen suuteleminen on pettämistä, mutta syvällisten puhuminen ei todellakaan ole.

Vähän oli vaikeuksia pukea sanoiksi, toivottavasti joku ymmärsi :)

Näin siis meillä, kukin tavallaan.

Ja niin, pusuja on vaihdettu kavereiden kesken, niin miesten kun naistenkin. Ja ihan mieheni edessä, ja kavereiden puolisoiden edessä. Kyse ei ollut mistään intohimoisista kielisuudelmista, vaan suukoista. Ei ole mitään seksuaalista merkitystä.

Vierailija
16/20 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

,mutat ei aikuisille.

Vierailija
17/20 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä en toivois sen toisen tekevän ni en tee itekkää!!! Ja hyvin toiminu tähän asti. Aseta akkas samaan tilaanteeseen pussailemaan...ja suuttutaako ajatus, ni sillon se on jo petturuutta!!! Tosin joillain jo pelkkä keskustelu vastakkaisen sukupuolen kannsa tai pieni hymy saattaa olla aihe pahoinpitelyyn :D

Vierailija
18/20 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miltäs tuntuisi jos vaimosi pussailisi muita miehiä?

Vierailija
19/20 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en kyllä ite kertois...sen verran pikkune juttu...mutta voi aihettaa vuosien epäluottamuksen jne. Jos tekee mieli uusia juttu kerro tilanne...ja luultavasti voit sitten unohtaa sen nyksän :D!

T.21

Vierailija
20/20 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin kylmä pano.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi