Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Korkokenkiä käyttävät! Millä jalkineilla työmatkat?

Vierailija
30.03.2011 |

Kun säätkin ovat mitä ovat, niin raahaatteko mukana korkkiksia ja laitatte jalkaan töissä, ja työmatkat siten vaikka saappaissa tms? Vai kuinka?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en mä mitään mukana raahaa, vaan sisänkengät oottaa töissä kaapissa.

Vierailija
2/6 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä niillä samoilla menen, millä olen töissäkin. Nyt talvella olen pitänyt kyllä paljon saappaita, koska olen viluinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun haluaisin vaihdella asun mukaan. Tietty voisi jotkut perusmustat jättää töihinkin näin keväällä...

Vierailija
4/6 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kattava valikoima erilaisiin asuihin sopivia kenkiä töissä. :) Niitä pitää sitten muistaa roudata välillä kotiin, jos haluaa pitää muuallakin kuin töissä.

En tietystikään lähtisi kulkemaan kepeillä korkkareilla työmatkaa talvipakkasilla. Vaikka ulkona kuljettava matka lyhyt onkin, olisi laadukkaat korkokengät pilalla varsin nopeasti.

Työmatkalla mulla on nyt talvella yleensä saappaat (löytyy sekä koroilla että ilman) tai kuivemmalla kelillä normaalikorkkareita tukevammat, ulkokäyttöön sopivat korolliset kengät. Työmatkalla käytettävät kengät ovat nekin sen verran siistejä, että voin huoletta mennä niillä asiakastapaamisiin jne.

Vierailija
5/6 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit jos on jotkut spesiaalit mitkä haluan ni otan aamulla mukaan ja tuon illalla kotiin. En koe, että se olisi mitenkään raskasta kantaa niitä kotoota töihin ja töistä kotiin.

Matkat kuljen saappaissa näin talvisin, keväisin ja syksyisin. On mulla kesälläkin eri kengät työmatkoille.

Vierailija
6/6 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole edes omaa työpistettä, vaan olen flexissä. Mulla on parit-kolmet kengät lokerikossa.

Korkokengäthän tuppaa menemään pilalle jos niillä kävelee märässä/loskassa jne.

Mä vaihdan siis aina töissä kengät paitsi ihan kesäkaudella kuljen samoissa.

Työkengät on mulla pääsääntöisesti nahkapohjaisia ja sisäkäytössä ne kestävät vuosikausia.

Kesällä käytän lähinnä sellaisia, joissa on kumipohjat, koska muuten kengät menevät todella äkkiä pilalle.