Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tehdä kasalle lastenvaatteita?

Vierailija
30.03.2011 |

Meillä on 2 tyttöä joista nuorempi nyt 1,5v ja vaikka olen ahkerasti jakanut pieneksi jääneitä vaatteita tutuille ja naapureille, niitä on vieläkin ihan kamala kasa kaapissa alkaen turvakaukalosta, myös leluja ja kenkiä. Minulla ei kertakaikkiaan ole aikaa eikä intoa ruveta niitä yksitellen laittamaan huutikseen myyntiin tai edes peruskirpparille viemään. Vuorotyöt ja mies niin paljon pois töiden takia että ihan elämisen peruskuviot vie kaiken ajan. Kaikki vaatteet hyväkuntoisia, olen huonot aina heittänyt pois (en ymmärrä miksi jotkut esim. kirpparilla myy ihan tahraantunutta reikäistä vaatetta). Vein ison kasan SPR kierrätyslootaan mutta sinne ei kaikki mahdu, esim. turvakaukalo. Tietääkö kukaan hyvää kohdetta Tampereen seudulla minne ne voisi lahjoittaa? Joku puhui myös semmoisesta kirpparista Tampereen seudulla jonne sai viedä kassikaupalla kamaa, ne antoi siitä jonkun perushinnan (pari kymppiä) ja sitten itse lajittelivat vaatteet myyntiin???

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottanut mistään latin latia!

Osan sain tutuntutulle - osan vein lähiseurakuntaani. Veivät ystävyyssrk:aan Viroon.

Vierailija
2/7 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olisi joku hyvä kohde. En ole mitenkään uskonnollinen joten en ollut srk ajatellut. Kaikkein mieluiten antaisin jollekin suomalaiselle perheelle jolla olisi tarvetta mutta en tiedä kelpaako käytetty edes kaikille. Rahansaanti ei tässä todellakaan ole tärkein ajatus, jos olisi niin myisin huutiksessa tai jossain.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen pääkaupunkiseudulla vienyt ehjät ja puhtaat vaatteet ja lelut Ensikotiin. Varmaan Tampereellakin on vastaavia? Siellä menevät varmasti apua tarvitseville.

Vierailija
4/7 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lajittelet vaan suurinpiirtein kokojen mukaan.

Vierailija
5/7 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

etteivät kaikki ajattele vain min minä minä , minun lapseni vaatteet ja raha raha -asenteella. Aidosti löytyy siis sydämellisiä lahjoittajia, hienoa! Toivottavasti veistin aloittaja löydät sopivan kohteen.

Vierailija
6/7 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaa myös vastaan lastentarvikkeita ja vaatteita, itse olen käynyt viemässä sossuun, menevät hyvään tarkoitukseen.

Vierailija
7/7 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.naistensuojakoti.fi/

Itse olen vienyt sinne vaatteita, kenkiä, petivaatteita... Sellaisia hyviä, mutta kun itsellä ei ole ollut tarvetta.