Nutriletissä ei mitään järkeä.
Parempaan lopputulokseen pääsee syömällä omia herkkujaan s.e. energiamäärä pysyy samalla tasolla kuin nutrauksessa.
Rahaa säästyy, elämä sujuu ilman suurta kärsimystä, eli onnistumisen mahdollisuuskin on paljon suurempi.
Nutrauksestä hyötyvät vain rahastajat ;-)
Kommentit (35)
pysyä kuurilla. Ei siinä kyllä mitään järkeä olekaan vetää vaan se viiden päivän starttipakkaus, koska siinä ajassa ei ehdi laihtua oikeasti.
No itse olen laihtunut pysyvästi muutaman kuukauden nutrikuurilla 20 kg, joten mulle siinä oli ainakin järkeä, kun sain kesäksi nopeasti ihannevartalon silloin.
siinä just on järkeä. Kuka pystyy muka syömään alle 600 kcal päivässä ja varmistamaan, että siinä on kaikki ravintoaineet mukana? Ei kukaan, se on käytännössä mahdotonta. Nutriletilla se sen sijaan on mahdollista. Nutrauksesta hyötyy joo rahastajat, tottakai, mutta myös kaikki laihduttajat, jotka sillä laihduttaa :). Mutta se ei sovi niille joilla ei ole itsekuria.
5-8 euroa päivässä, riippuen ostopaikasta.
Vastaavan energiamäärän tavisruuista saa jopa alle €urolla;-)
EI SAA TARVITTAVIA VITAMIINEJA JA MINERAALEJA!
Joten silloin leikkii terveydellään ja pahasti!
Ensin lihotetaan itseään pitkin talvea ja kas, kun kevät koittaa niin jollain poppakonstilla pitäisi saada pikavauhtia 10 kiloa pois. Ihmisten tyhmyydellähän Nutrilett ja vastaavat humpuukifirmat elää.
siinä just on järkeä. Kuka pystyy muka syömään alle 600 kcal päivässä ja varmistamaan, että siinä on kaikki ravintoaineet mukana? Ei kukaan, se on käytännössä mahdotonta. Nutriletilla se sen sijaan on mahdollista. Nutrauksesta hyötyy joo rahastajat, tottakai, mutta myös kaikki laihduttajat, jotka sillä laihduttaa :). Mutta se ei sovi niille joilla ei ole itsekuria.
Ylipainosen likimainkaan terveen ei tarvitse huolehtia "kaikista ravintoaineista" viikossa eikä kuukaudessakaan. Kaikkea on ylimäärin ja lisääkin tulee koko ajan.
mä laihdun ja se on se pääasia :). Kituuttakaa te muut niillä porkkanoilla ja muilla, mä nutraan ja laihdun ja voin hyvin :). Rannalla nähdään!
Vitamiinit voi ottaa purkista ja laihduttaa normaalilla ruualla.
mä laihdun ja se on se pääasia :). Kituuttakaa te muut niillä porkkanoilla ja muilla, mä nutraan ja laihdun ja voin hyvin :). Rannalla nähdään!
Ei vaan varmaan nähdä rannalla, meillä kun on yksityiset vartioidut rannat miljonääreille!
t. Nutrilett.muuja;-)
Olen laihduttanut sillä yli 10kg ilman minkäänlaista tunnetta nälästä,jes hyvä keksintö, maksaahan valmisruuatkin kaupoissa, tai mikä nykyään ei maksa ?
se on aina hyvä asia, että joku reilusti ylipainoinen saa pudotettu painoaan. Mutta sitten se mutta. Miksi ei opetella heti kerrasta uusia elämäntapoja? Nutrilla ensin kituutellaan parhaimmillaan kuukausitolkulla. Ja sitten tulee vaikein kohta, kun pitää opetella ne uudet ruokailutottumukset, joilla saa pidettyä painon kurissa.
Minulle paljon mieluisampi keino on opetella heti ne uudet ruokailutottumukset. Ja trust me, molempia olen kokeillut. Nutraamalla en jaksa liikkua ja liikunta on mulle hyvin, hyvin tärkeetä. Ja nutraamalla paino tippuu niin nopeeta, ettei nahkakaan pysy perässä.
Henkilökohtaisesti en tunne/tiedä ketään kenellä olisi pysyneet nutratut kilot pois pitkään.
Nutriletin varsinaiseen vaarallisuuteen en usko. Kyllähän sitä lääkäritkin suosittelee näitä ENE-kuureja. Mutta silti, itse terveydenhoitajana liputan ehdottomasti liikunnan ja terveellisen ruokavalion puolesta.
Pysyvämmät tulokset saa elintapoja muuttamalla, kukaan tuskin nutraa loppuelämäänsä
Rasva tarvitsee palaakseen rasvaa. Liian vähärasvainen laihduttaminen voi näkyä ihon ja hiusten kunnossa jonkun ajan kuluttua. Nuriletissa tuskin rasvaa on?
se on aina hyvä asia, että joku reilusti ylipainoinen saa pudotettu painoaan. Mutta sitten se mutta. Miksi ei opetella heti kerrasta uusia elämäntapoja? Nutrilla ensin kituutellaan parhaimmillaan kuukausitolkulla. Ja sitten tulee vaikein kohta, kun pitää opetella ne uudet ruokailutottumukset, joilla saa pidettyä painon kurissa.
Minulle paljon mieluisampi keino on opetella heti ne uudet ruokailutottumukset. Ja trust me, molempia olen kokeillut. Nutraamalla en jaksa liikkua ja liikunta on mulle hyvin, hyvin tärkeetä. Ja nutraamalla paino tippuu niin nopeeta, ettei nahkakaan pysy perässä.
Henkilökohtaisesti en tunne/tiedä ketään kenellä olisi pysyneet nutratut kilot pois pitkään.
Nutriletin varsinaiseen vaarallisuuteen en usko. Kyllähän sitä lääkäritkin suosittelee näitä ENE-kuureja. Mutta silti, itse terveydenhoitajana liputan ehdottomasti liikunnan ja terveellisen ruokavalion puolesta.
Todennäköisesti tasaisesti ylipainossa oleminen on terveellisempää kuin jojoilu.
monilla ylipainoisilla ongelmana on ollut se napostelu ja mässäily. Nutriletin avulla siitä napostelusta pääsee eroon, siis siitä tavasta. Sen avulla oppii syömään säännöllisesti 5krt päivässä vähän, ja ei sitten muuta. Toki voi normaalillakin ruoalla laihduttaa samalla tavalla, mutta se on paljon vaikeampaa, siinä repsahtaa helpommin (jos nyt tuon yhden vielä tuosta otan, eihän siinä olen kuin 50kcal jne...). Nutrauksessa ne on ne 5 pussia päivässä ja se on siinä, ei mitään muuta. Se opettaa niihin uusiin elämäntapoihin, 5krt päivässä syödään, mutta vähän. Itse pääsin nutrauksen avulla myös tissuttelusta eroon. Mulla oli tapana tissutella arki-iltaisin viiniä tai olutta, nutrauksen avulla pääsin tästä pahasta tavasta kokonaan eroon. Joku toinen varmasti napostelee arki-illat, nutraus auttaa pääsemään myös siitä eroon. Aina laihdutuksen jälkeen tärkeintä on tietty sitten ne uudet elämäntavat, mikään pudotettu paino ei pysy, jos palaa vanhoihin elämäntapoihin. Mutta nutraus kyllä auttaa niihin uusiin elämäntapoihin pääsemään.
Täältä löytyy se jonka paino ei ole nousut nutraamisen lopettamisen jälkeen (1vuoteen)
nyt vuoden ajan normi ruat taas kehissä, laihtumisen myötä, vatsa ei ole vetänyt enään samaan tahtiin kuin ennen nutraamista.
Hyvä nutrilet!
T: toinen terveydenhoitaja
joka päivä juoksin n. 5km, eli kyllä nutratessa jaksaa liikkua! Se nimenomaan antaa energiaa.
monilla ylipainoisilla ongelmana on ollut se napostelu ja mässäily. Nutriletin avulla siitä napostelusta pääsee eroon, siis siitä tavasta. Sen avulla oppii syömään säännöllisesti 5krt päivässä vähän, ja ei sitten muuta. Toki voi normaalillakin ruoalla laihduttaa samalla tavalla, mutta se on paljon vaikeampaa, siinä repsahtaa helpommin (jos nyt tuon yhden vielä tuosta otan, eihän siinä olen kuin 50kcal jne...). Nutrauksessa ne on ne 5 pussia päivässä ja se on siinä, ei mitään muuta. Se opettaa niihin uusiin elämäntapoihin, 5krt päivässä syödään, mutta vähän. Itse pääsin nutrauksen avulla myös tissuttelusta eroon. Mulla oli tapana tissutella arki-iltaisin viiniä tai olutta, nutrauksen avulla pääsin tästä pahasta tavasta kokonaan eroon. Joku toinen varmasti napostelee arki-illat, nutraus auttaa pääsemään myös siitä eroon. Aina laihdutuksen jälkeen tärkeintä on tietty sitten ne uudet elämäntavat, mikään pudotettu paino ei pysy, jos palaa vanhoihin elämäntapoihin. Mutta nutraus kyllä auttaa niihin uusiin elämäntapoihin pääsemään.
Jos ihminen haluaa ja aikoo laihtua niin siihen ei tarvita kuin PÄÄTÖS ja tahdonlujuutta PYSYÄ siinä. Ihan paskan hailee siinä sitten on, että vetääkö pahoja litkuja vai maukkaita hiilihydraattitietoisia ruokia (estää verensokerin huimat vaihtelut ja siten mieliteot). Jos laihduttaa nutreilla niin sen jälkeen on sitten vielä opeteltava, että mitä normaalia ruokaa sitä voi syödä ja minkä verran, että ei liho. Siinä kohdassa on isompi riski siinä, että kun saa luvan syödä taas oikeaa ruokaa, karpaa mopo käsistä.
joka päivä juoksin n. 5km, eli kyllä nutratessa jaksaa liikkua! Se nimenomaan antaa energiaa.
Minä liikun paljon. Ja sitä en jaksa, jos hiilihydraatit menee alle 100g/vrk. On hieman eri asia juosta 5 km kuin 20 km.
5-8 euroa päivässä, riippuen ostopaikasta.