Nutriletissä ei mitään järkeä.
Parempaan lopputulokseen pääsee syömällä omia herkkujaan s.e. energiamäärä pysyy samalla tasolla kuin nutrauksessa.
Rahaa säästyy, elämä sujuu ilman suurta kärsimystä, eli onnistumisen mahdollisuuskin on paljon suurempi.
Nutrauksestä hyötyvät vain rahastajat ;-)
Kommentit (35)
monilla ylipainoisilla ongelmana on ollut se napostelu ja mässäily. Nutriletin avulla siitä napostelusta pääsee eroon, siis siitä tavasta. Sen avulla oppii syömään säännöllisesti 5krt päivässä vähän, ja ei sitten muuta. Toki voi normaalillakin ruoalla laihduttaa samalla tavalla, mutta se on paljon vaikeampaa, siinä repsahtaa helpommin (jos nyt tuon yhden vielä tuosta otan, eihän siinä olen kuin 50kcal jne...). Nutrauksessa ne on ne 5 pussia päivässä ja se on siinä, ei mitään muuta. Se opettaa niihin uusiin elämäntapoihin, 5krt päivässä syödään, mutta vähän. Itse pääsin nutrauksen avulla myös tissuttelusta eroon. Mulla oli tapana tissutella arki-iltaisin viiniä tai olutta, nutrauksen avulla pääsin tästä pahasta tavasta kokonaan eroon. Joku toinen varmasti napostelee arki-illat, nutraus auttaa pääsemään myös siitä eroon. Aina laihdutuksen jälkeen tärkeintä on tietty sitten ne uudet elämäntavat, mikään pudotettu paino ei pysy, jos palaa vanhoihin elämäntapoihin. Mutta nutraus kyllä auttaa niihin uusiin elämäntapoihin pääsemään.
Jos ihminen haluaa ja aikoo laihtua niin siihen ei tarvita kuin PÄÄTÖS ja tahdonlujuutta PYSYÄ siinä. Ihan paskan hailee siinä sitten on, että vetääkö pahoja litkuja vai maukkaita hiilihydraattitietoisia ruokia (estää verensokerin huimat vaihtelut ja siten mieliteot). Jos laihduttaa nutreilla niin sen jälkeen on sitten vielä opeteltava, että mitä normaalia ruokaa sitä voi syödä ja minkä verran, että ei liho. Siinä kohdassa on isompi riski siinä, että kun saa luvan syödä taas oikeaa ruokaa, karpaa mopo käsistä.
siinä repsahtaa helpommin, koska siinä saa kuitenkin syödä. Nutriletin jälkeen on mahalaukku niin paljon pienentynyt, ettei isoja määriä pysty syömään, eli ei siinä mopo käsistä karkaa. Mutta, jokainen laihduttakoon miten haluaa, itselleni nutraus on ehdottomasti se paras ja helpoin keino laihduttaa, mä en pysty normaalilla ruoalla laihduttamaan. En vaan jaksa laskea niitä kaloreita. Jos olisi joku firma olemassa joka toisi joka päivä mulle ruoat nenän eteen, että tämän saat syödä päivässä etkä sitten muuta, niin sitten voisin laihduttaa ruoalla. Itse en jaksa sitä vaivaa. Nutraus on helppoa ja tehokasta, siinä saa ne "ruoat" nenän eteen millä varmasti laihtuu.
joka päivä juoksin n. 5km, eli kyllä nutratessa jaksaa liikkua! Se nimenomaan antaa energiaa.
Minä liikun paljon. Ja sitä en jaksa, jos hiilihydraatit menee alle 100g/vrk. On hieman eri asia juosta 5 km kuin 20 km.
Olen laihtunut ilman kärsimystä Nutriletin avulla. Mutta ei se varmaan kaikille sovi.
urheilua harrastavista. He ovat niin itseään täynnä, että pitää aina käydä mainostamassa, että "tuo on tosi vähän ja olet tosi hidas. Minä juoksen aina 20km lenkkejä ja 5 minsan kilometrivauhtiin."
Sen takia olenkin aina hiljaa kun sattuu muutama liikkuja kokoontumaan. He kehuskelevat itseään ja haukkuvat taviksia. Pysyn visusti hiljaa omista liikuntamääristä ja halveksin heitä. Nimittäin harrastan itse liikuntaa taatusti huomattavasti enemmän kuin moni näistä "juoksen parinkymmenen kilsan lenkkejä"-tyypit.
Miksi ei voi kannustaa sellaista, joka ei pysty näihin 100km juoksuviikkoihin?
joka päivä juoksin n. 5km, eli kyllä nutratessa jaksaa liikkua! Se nimenomaan antaa energiaa.
Minä liikun paljon. Ja sitä en jaksa, jos hiilihydraatit menee alle 100g/vrk. On hieman eri asia juosta 5 km kuin 20 km.
urheilua harrastavista. He ovat niin itseään täynnä, että pitää aina käydä mainostamassa, että "tuo on tosi vähän ja olet tosi hidas. Minä juoksen aina 20km lenkkejä ja 5 minsan kilometrivauhtiin."
Sen takia olenkin aina hiljaa kun sattuu muutama liikkuja kokoontumaan. He kehuskelevat itseään ja haukkuvat taviksia. Pysyn visusti hiljaa omista liikuntamääristä ja halveksin heitä. Nimittäin harrastan itse liikuntaa taatusti huomattavasti enemmän kuin moni näistä "juoksen parinkymmenen kilsan lenkkejä"-tyypit.
Miksi ei voi kannustaa sellaista, joka ei pysty näihin 100km juoksuviikkoihin?
jos joku juoksee 5km joka päivä niin se on kyllä jo tosi hyvin! Harva siihen pystyy, hatunnoston paikka.
no on se sellaiselle, joka ennen ei ole liikkunut juuri yhtään. Ihme homma kun pitää lytätä kun toiset yrittää hankkia paremmat elämäntavat. Ei ole tarkoitus nutrata loppuelämää mutta mulle nopea painonpudotus antoi motivaatiota syödä dietin jälkeen terveellisemmin ja kevyemmin. Myös jumpalle on helpompi mennä 20kg kevyempänä.. Tottakai sitä laihtuu pelkästään liikuntaa lisäämällä ja syömällä tavallista ruokaa vähemmän kuin ennen. Itse en onnistunu.. Repsahdin samana iltana.
sitä paitsi kaikki pelkkää valhetta!!! 5km on joka päivä todella paljon liikuntaa ja ihan turha on kenenkään siihen muuta sanoa! Hienoa.
Aina pitää olla parempi, ihanampi ja laihempi. Vittu mitä urpoja. Vain naiset on noin kusipäitä!!! Niin ja Nutriletilla laihtuu hyvin ja on mitä mainioin tuote. :)))
se kuluttaa jo kaloreita sen verran, että miten ihmeessä sulla voi olla ylipainoa??? Sunhan pitää silloin syödä ihan järjettömiä määriä!! Kannattaisi varmaan noiden ylipitkien lenkkien sijaan käydä jotain itsehillintäkursseja, että pääset mässäilystä eroon...
miksi useimmilla on se luulo että tässä näkee nälkää? En mä ainakaan. Ekat päivät on vaikeempia mutta sitten elimistö tottuu ja vatsakin pienenee. Ja jos nutraat tai vaikka et nutraiskaan niin muista juoda tarpeeksi vettä!!!! muuten voit olla varma että kärsit. kivennäisvesi parhainta koska siinä on natriumia ja muuta ei tule huono olo.
Minulla oli ylipainoa 25 kg:a. Aloitin laihdutuksen 2 viikon nutrilet dietillä, painoa putosi toistakymmentä kiloa. Se oli hyvä alku, jota minunluontoiseni tarvitsi. Olen lyhytjännitteinen, jolla ei ole kuria aloittaa "hitaasti" painonpudotusta, vaan tarvitsin nopean alun.
Nyt painoa tippunut 20 kg:a ja olen enemmän kuin tyytyväinen! Vielä muutaman kilon tiputan, mutta enää ei ole kiire.
Ja sille joka ihmetteli, miksei heti aloita laihduttamaan niin että muuttaa elämäntapansa terveelliseksi, tossa vastauksessani tulikin jo osin vastaus ja elämäntapani meni kyllä todellakin uusiksi ton nutrikuurin jälkeen!
Nykyään ihmettelen, miten olen saanut alas semmoiset määrät rasvaista roskaruokaa alas. Herkkupäivä mulla on edelleen, mutta siinäkin voi pitää järjen mukana, eikä työntää kurkusta mitä tahansa alas!
Tsemppiä kaikille laihduttajille! Ihan sama minulle miten laihdutatte :)
Useiden vuosien aikana ja lasten saamisien välissä, ennen ja jälkeen laihduttaneena ihmettelen suuresti tätä että miksi Nutrilett tms. aiheuttaa niin paljon negatiivista palautetta. Olen käynyt painonvartijoissa, kaalisoppaa syönyt, vähän hiilarista , salaattikuuria ja vaikka mitä laihtunut kyllä olen ja sitten ne kilot tulleet takaisin. Nutriletilla nyt laihtunut 12 kg ja pysyneet poissa jo vuoden. Kohta aloittelen toisen mokoman pudottamisen. Toisilla kuureilla olleena en koskaan saanut negatiivista palautta. Nutrilla ollessa tulee jatkuvasti kommenttia ; et voi tota loppu ikääsi syödä, ei ole terveellistä, kaikki tulee takaisin ym. Kysyessä miksi ei tullut tuollaista palautetta muista kuureista niin herne menee palkoineen päivineen nenuun. Onko teillä muilla Nutraajilla samanlaisia kokemuksia ?
Rasva tarvitsee palaakseen rasvaa. Liian vähärasvainen laihduttaminen voi näkyä ihon ja hiusten kunnossa jonkun ajan kuluttua. Nuriletissa tuskin rasvaa on?
On niissä edes vähän rasvaa (18 g jossain päiväannoshässäkässä), mutta ei ainakaan nopeasti vilkaistuna mitenkään riittävästi eriteltynä, jotta tietäisi onko siinä kaikki tarvittavat rasvat. Ilman niitä tarpeellisia rasvahappojahan nutraaja heittää henkensä pidemmän päälle, joten toivottavasti asiaan on kiinnitetty huomiota.
Olisi oikeastaan paras ollakin vain niitä tarpeellisia rasvoja tuo kaikki 18 grammaa, jottei puutoksia tulisi. Itse en noin vähälle jättäisi, enkä tajua mikä järki vetää rasvat noin rimaa hipoen.
pysyä kuurilla. Ei siinä kyllä mitään järkeä olekaan vetää vaan se viiden päivän starttipakkaus, koska siinä ajassa ei ehdi laihtua oikeasti.
No itse olen laihtunut pysyvästi muutaman kuukauden nutrikuurilla 20 kg, joten mulle siinä oli ainakin järkeä, kun sain kesäksi nopeasti ihannevartalon silloin.
pysyvästi ruokailutottumuksiaan. Tuollaiseen nutrilett-kuuriin nyt pystyy liki kuka tahansa. Sillä vaan ei sitä painoa pidetä, jos ei vaivauduta opettelemaan syömisiä.
Oikeasti ne kuurit on vaan rahastusta, ei ne opeta painonhallintaa, ne on muka helppo tie laihdutukseen. Harva niillä oikeasti ja pysyvästi laihtuu. Rahat pois niiltä joilla ei ole selkärankaa ja sinniä laihduttaa.
EI SAA TARVITTAVIA VITAMIINEJA JA MINERAALEJA!
Joten silloin leikkii terveydellään ja pahasti!
Kuvitteletko sä tosiaan että nutriletit on ainoa keino saada vitamiinit ja mineraalit? Eiköhän ne ole huomattavasti terveellisempää saada ihan oikeista kasviksista ja hedelmistä kuin labran tekeminä nutrileteistä? Vaikuttaa siltä että kauas on ihminen luonnosta vieraantunut kun vitamiinitkin on parempia kun ne tehdään teollisesti.
Mutta se painonpitäminen on! Jos olen tiukka, niin menen sellaiseen moodiin, ettei ole edes nälkä ja syön tosi vähän. Jos taas napostelen vähän, iskee sellainen ahmimiskohtaus suorastaan. Voisin syödä ja syödä... Siinäpä se. En osaa lopettaa ja jos tekee mieli sipsejä, niin miksen voi syödä muutamaa kourallista vaan vedän koko säkin. Tai jos pellillä on mokkapaloja, niin miksi en lopeta yhdet tai kahden jälkeen vaan syön kymmenen.