Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka monta lasta miehenne haluaa, entä sinä?

Vierailija
30.03.2011 |

Meillä suhteen alkuvaiheessa mies ilmoitti heti, että haluaa tulevaisuudessa vain yhden lapsen. Itse olin aina ajatellut kahta tai kolmea.

Nyt tuntuu, että miehen mieli on muuttunut kun kokemusta lapsiperheen arjesta on kertynyt, sillä miellä (ja todellakin hänen tahdostaan) on kolme, joista nuorin on 7kk.

Alkoi tässä itseä jo vähän hirvittämään, kun mies silmät loistaen on alkanut puhumaan kuinka ihanaa olisi vielä tehdä neljäs lapsi.

Joten mieli on muuttunut lapsettomasta ajasta paljon ja tuleekin mieleen, että kuinka harhainen kuva lapsista on lapsettomilla pariskunnilla, jotka eivät koskaan tahdo omia lapsia, koska eivät ole päässeet kokemaan miten lapsi muuttaa kaiken.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni haluaisi vaikka kuinka paljon lapsia. Meillä on nyt 2 lasta ja mielestäni lapsiluku on täynnä. Minä ole kuitenkin se, joka on enemmän lasten kanssa ja se joka on raskaana. Raskauteni eivät olleet helppoja. Mies kuitenkin toivoo kovasti vielä yhtä lasta ja harkitsee adoptiota, koska ilmoitin, etten enää halua olla raskaana. Minä en ole niin varma tuosta adoptiostakaan. Siihen liittyy niin monta muttaa...

Vierailija
2/15 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies halusi 1-2 ja minä 2-3 ja nyt meillä on 1 ja suunnitelmissa yrittää toista.. kolmes ehkä sitten iltatähdeksi jos molemmat haluaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on kolme lasta

Vierailija
4/15 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkuun ei haluttu yhtään, sitten 1 ja lopulta 2. Ja 2 niitä tuli :).

Vierailija
5/15 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ennestään yksi lapsi edellisestä suhteesta. Tää riittää meille:)

Vierailija
6/15 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja anoppi on myös ilmoittanut, että lapsiluvun on pysyttävä yhdessä.

Miehelläni on mielestäni aika vääristynyt kuva lapsita, hän kokoajan kertoo kuinka tämä ja tämä asia yllätti. Tosinaan tulee positiivisia yllätyksiä ja toisinaan negatiivisia. Saa nähä muuttaako mielensä. Itselle tämä miehen yhdenlapsenpolitiikka on iso ongelma.

Vierailija
7/15 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyin tossa mieheltä niin kuulemma ainakii kymmenen, sano et ryhtyy vaikka lestaadiolaiseksi...sitten sais ilmasen asunnon ja kaikkee. Pyysi sanomaan et on allerginen kaikelle ehkäisylle, et lapsia tulee niin kauan ku spermaakin :D

että näin tosissaan sitten niin, kolmas tulossa, mutta neljännestäkin on jo puhuttu :)

tosta ukosta tullu kauhee av-"mamma", pitää aina yrittää laittaa paremmaksi, kun se täällä tapana,heh

Vierailija
8/15 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat halusi esikoisen. Ja hänen ollessaan 1 v. mies alkoi puhua toisesta lapsesta.

Ja houkutteli minutkin pienestä vastustelustani huolimatta ajatukseen mukaan.

Halusin kyllä itsekin kaksi lasta, mutta aluksi ajattelin pidempää ikäeroa.

Mutta ratkaisu oli hyvä, nyt molemmat ovat jo toisella kymmenellä ja pieni ikäero on ollut hyvä juttu lapset ovat ystäviä keskenään.

Ja meille molemmille oli selvää että kaksi lata on meillle sopiva määrä. Ja nyt sterilisaation jälkeen päätös on todellakin lopullinen.

Vierailija
9/15 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

... että kuinka harhainen kuva lapsista on lapsettomilla pariskunnilla, jotka eivät koskaan tahdo omia lapsia, koska eivät ole päässeet kokemaan miten lapsi muuttaa kaiken.

...koska eivät ole JOUTUNEET kokemaan...

Vierailija
10/15 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saimme kaksoset, jotka minulle riittävät toistaiseksi :) Mies haluaisi sen kolmannen, mutta mulla on jo nyt huono omatunto, kun nämä ovat jo nyt joutuneet koko elämänsä jakamaan kaiken huomion aina sisaruksen kanssa. Uuden vauvan myötä jäisi vielä vähemmälle.

Vierailija
11/15 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies olisi halunnut enemmän ja ehkäpä minäkin, mutta ikä tuli vastaan :(

Vierailija
12/15 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on 2 lasta. Jää sitten kuulemma minun päätösvaltaan tuleeko vielä lisää :) Itse kun en vielä tiedä haluanko lisää lapsia.

Vierailija
13/15 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin halunnut kolmannenkin, mutta nyt kun sitä ei tullut tehtyä niin olen ihan tyytyväinen tähän lukuun.

Vierailija
14/15 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä 3-4. Nyt on kaksi, minä toivoisin kovasti kolmatta, mutta miehen pää ei käänny. :(

Ja tämä on meillä ISO ongelma.

Vierailija
15/15 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

alunperin 1-3. Nyt kun meillä on yksi lapsi, niin minä 1-2 ja mies 2.