Ärsyttää ku se jani otti sen lehtipihvin ja pepsin.
Kommentit (16)
mä tien mistä sä puhut.
mä oon nyt sit av- mamma. Kivat sulle!
Kaikkien näiden vuosien jälkeenkin!
Siis mieti. Lehtipihvi, ja millä - no PEPSILLÄ! Ja ois voinut ottaa ihan mitä vaan. Siis IHAN mitä vaan. Ei helkkari kun taas rupes ärsyttään.
Mutta joo, ihme wt-luuseri koko jani. LEHTIPIHVI.
kuka ja mikä tää juttu oli? Mä muistan tän keskustelun silloin alkuperäisenä, mutten enää muista mistä sai alkunsa...
Parhaita lapsuusmuistoja oli, kun perheen kanssa käytiin huoltoasemalla syömässä lehtipihvit, ja sillon pikku-Jani sai aina Pepsiä, kun kotona ei koskaan saanu limpparia.
kuka ja mikä tää juttu oli? Mä muistan tän keskustelun silloin alkuperäisenä, mutten enää muista mistä sai alkunsa...
En mäkään muista, silti mä aina kommentoin kuinka kovasti mua ärsyttää. Veikkaan että 90 % kommentoijista ei tiedä/muista mistä on alunperin ollut kysymys. :)
En mäkään muista, silti mä aina kommentoin kuinka kovasti mua ärsyttää. Veikkaan että 90 % kommentoijista ei tiedä/muista mistä on alunperin ollut kysymys. :)
Mä ainakin muistan :DDD
että kukaan ei muista, huoh..
muuten ei muistais koko Jania, mutta tää on jäänyt elämään : D
Eikä ole mitään tajua bb-julkkiksista, mutta "Janin valinta" on sekä järkyttänyt että koskettanut syvästi av:n välityksellä.
muuten ei muistais koko Jania, mutta tää on jäänyt elämään : D
eikö se muuta ole koskaan saanut?
mikä?
missä? miksi?