Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aina kun näen hunnutettuja naisia tunnen

Vierailija
29.03.2011 |

haikeutta ja hieman kateuttakin. He näyttävät niin arvokkailta. Näyttävät olevan sinut naiseutensa kanssa. Jotenin tuntuu niin raskaalta tämä länsimaisen naisen paine, kun ei saisi näyttää miltä näyttää eikä saisi olla mitä on. Ehkä hijabia käyttävillä ei ole sellaisia ulkonäköpaineitakaan mitä ainakin minulla on

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin tykkään puuhailla ulkona ja juosta ja muuta.. Voisi olla huivissa ja kaavussa vähän ikävää..

Vierailija
62/66 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi tosiaan nähdä sen puolen minkä itse haluaa. Mukava lueskella kyllä erilaisia kommenteja. Nähtävästi ne ketkä ovat huivia vastaan, ovat myös islamia vastaan, mikä taas näyttäisi johtuvan omista peloistaan ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin tykkään puuhailla ulkona ja juosta ja muuta.. Voisi olla huivissa ja kaavussa vähän ikävää..

Tietenkin tilanteeseen sopivat vaatteet päällä plus se huivi. Ei tietty mitään tiukkoja vaatteita.

Itse en tosin käytä ns. kaapuja, vaan ihan tavallisia vaatteita, mutta peittäviä plus huivia.

Harrastan liikuntaa ihan normaalisti, käyn jumpilla yms...

Olen tuo joka kirjoitti, että elän huivin kanssa mielekästä elämää ja tytär päättää itse aikanaan huivin käytöstään ( ja uskonnostaan ).

Vierailija
64/66 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotimaassa jossa islam pääuskonto, naiset ovat keskimäärin koulutetumpia kuin me suomalaiset naiset, menevät yleensä naimisiin n.25-29-vuotiaina, suurin osa naisista käy duunissa. Siellä ei saa avioitua alle 18-vuotiaana (miehet 21) mutta tosiaan harvinaista siellä nykyään että mentäis naimisiin ainakaan alle 25vuotiaina. Mun mielestä se ei ole välttämättä hyvä asia, itse kun näen positiivisena, että äidit kotona lasten kanssa ja lapsia saadaan nuorena.. :) Mies on algeriasta

Vierailija
65/66 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai että Algerian naiset ovat oikein koulutetumpia kuin suomalaiset naiset keskimäärin ja käyvät mukamas suurin osa duunissa kodin ulkopuolella. Itsekin olen ulkomaalaisen nainut ja en ole ihan tietämätön Algeriasta, joten älä viitsi ladella tuollaista paskaa :D Edes algerialaiset miehet eivät päihitä suomalaisia naisia koulutustasollaan. Muslimimiehenikin nauraa tuolle jutulle, että hohhoijaa missä rinnakkaistodellisuudessa sitä taas asustellaan. Koulutuksesta ja työssäkäynnistäkin on kyllä netissä paljon tilastoja, joten ei taida mennä nämä sun henk. koht. fantasiat läpi tällä foorumilla.

... Sellainen sivistysmaa. Ei kannattais uskoa kaikkie miehes juttuja mitä se keksii.

Vierailija
66/66 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun muslimiperheet viettivät aikaansa rannalla. Perheen isät olivat tavallisesti uimahousuissa (arabimaa, lämpöä vajaa 40 astetta), mutta naiset olivat mustissa kaavuissa ja joutuivat uimaankin ne päällä. Ja kun kävelivät niissä märissä kaavuissa hiekkarannalla, voitte kuvitella, miltä näyttivät: uitetuilta koirilta painavine pukuineen ja helmoihin tarttuvine hiekkoineen.

Avasi silmäni ja kyllä, sääliksi kävi ja kovasti!

Huomasin myös, että naiset meikkasivat silmänsä todella taidokkaiksi. Silmät kun olivat ainoa osa, mikä kaavun sisältä näkyi.

Miehet pukeutuivat rannan ulkopuolella valkoisiin kaapuihin, jotka eivät peittäneet kasvoja, naiset mustiin ja tukalan kuumiin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä