Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näkyykö tupakointi (säänn.) aina ihosta/kasvoista?

Vierailija
14.04.2011 |

Erotatko sellaisen ihmisen joka polttaa, esim. muuten vaan kalpeaihoisesta?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joistain ihmisistä näkyy, mutta sitten taas olen tavannut monia yllätystupakoijia eli sellaisia, joista en olisi ikinä arvannut. Nuorista ihmisistä nyt ei yleensäkään näy, mutta joitain iäkkäämpiäkin ylläreitä on ollut.

Vierailija
2/8 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luokkakokouksessa sen erityisesti huomasi(15 v siitä kun viimeksi nähty). Muiden äänet kuulostivat samalta kuin ennenkin, tupakoijien karheilta ja matalilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisestä, kuinka paljon polttaa ja millainen iho muuten on. Mä en ainakaan huomannut muutoksia sen jälkeen kun lopetin, mutta toisaalta, mä olin vasta 27, poltin aika vähän ja mulla on muutenkin semmoinen hitaasti ikääntyvä iho.

Kyllä melkein kaikista nelikymppisistä paljon tupakoivista voi sanoa, että tupakointi näkyy. Oon monesti nähnyt täällä sanottavan, että keski-ikäisillä röökimuijilla suu on kuin napinreikä, ja se kyllä pitää paikkansa.

Vierailija
4/8 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmien alapuolelle tulee sellaiset tupakkapussit ja iho on kalmakan näköinen. Sellainen vähän harmahtava.

Eräs tuttava oli vielä 30v täyttäessään hemaisevan kaunis. 35- vuotiaana oli 40- vuotiaan näköinen. 40- vuotiaana oli 50- vuotiaan näköinen.

Vierailija
5/8 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmien alapuolelle tulee sellaiset tupakkapussit ja iho on kalmakan näköinen. Sellainen vähän harmahtava. Eräs tuttava oli vielä 30v täyttäessään hemaisevan kaunis. 35- vuotiaana oli 40- vuotiaan näköinen. 40- vuotiaana oli 50- vuotiaan näköinen.

Vierailija
6/8 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niistä yleensä tunnistaa tupakoitsijan

Vierailija
7/8 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeistään päälle kolmekymppisistä alkaa näkeä.

en osaa selittää, mut iho jotenkin papersimpi, hauraampi, himmeämpi, sellainen sekotus

Vierailija
8/8 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huulten yläpuolelle tulee pystyrypyt, niistä yleensä tunnistaa tupakoitsijan

muillakin kuin tupakoitsijoilla! Esim. eräälle ystävälleni on alkanut kehittyä jo ennen kolmeakymppiä. Ei tupakoi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä