Minut raiskattiin ja raiskaajan miehen tyttöystävä hakkasi minut sen jälkeen.
Soitin tyttöystävälle ja kerroin asian ja mies valehteli tälle, että olin vietellyt hänet. Ollaan tuttuja ennestään kaikki. En tiedä mitä teen. En halua soittaa poliisille, koska muut tuttavapiirissä kuitenkin todistaisivat minua vastaan. Olen nimittäin tuttavapiirissä tunnettu kevytkenkäisyydestäni. Pelkään, että sekoan... :(
Kommentit (25)
Kai muuten kävit lääkärissä raiskauksen jälkeen?
Viinaa jonkin verran, mutta poinntti ei nyt ollut se, vaan se, että mitä minun kannattaisi tehdä?
Tottakai soitat poliisille...holmohan ole jos et soita.
Mita silla on valia mita muut ajattelevat sinusta...Ajattele kerrankin vain itsesasi ja soita se poliisi etta paha saa palkkansa.
Millaisia niitä on ja mikä puhelinnumero?
Sinne voi soittaa nimettömänäkin ja saada asiallista tukea ja vastauksia siihen, mitä nyt kannattaa tehdä. Siellä on myös oikeudellista apua tarjolla ja voit miettiä heidän kanssaan sitä poliisille kertomista.
Etsi vaikka googlesta hakusanalla Tukinainen.
Kai muuten kävit lääkärissä raiskauksen jälkeen?
Tässä maassa riittää kun sanoo olevansa ehkä raiskattu.
Entä, jos saankin itse syytteen jostain valehtelusta, tai jotain? Olen niin romuna ja itsetuntoni on ihan nollilla, että on korkea kynnys soittaa minnekään...
Maksuttomat neuvontapuhelimet
Kriisipäivystys,
puh. 0800-97899, ma-pe
klo 9-15, la-su klo 15-21, pyhinä ja niiden aattoina klo 15-21.
Kriisiapua seksuaalisen hyväksikäytön ja väkivallan kysymyksissä. Tietoa tukinaisen kriisityön palveluista.
Entä, jos saankin itse syytteen jostain valehtelusta, tai jotain? Olen niin romuna ja itsetuntoni on ihan nollilla, että on korkea kynnys soittaa minnekään...
miten kannattaa edetä. Soita ensin sinne ja kysy sieltä neuvoa.
Tukinainen ei välitä tietojasi mihinkään tahtomattasi, joten sinne voi soittaa huoletta.
Rohkeutta ja voimia, ota yhteyttä, niin et ole yksin.
Taidan kerätä rohkeuteni ja soittaa tuonne.
olin nro 3 kirjoittaja. Minäkin suosittelen pikaista yhteydenottoa poliisiin. Pahoinpitely pitää voida jotenkin todistaa; tuliko sinulle ruhjeita tai mustelmia, toimi nopeasti jos tuli niin saat todisteet.
Onneksi kuviossa ei ole huumeita. Se mutkistaisi paljon asioita. Nyt voit puhtaalta pöydältä ottaa yhteyttä poliisiin. Voimia, totuuden esiin kaivaminen kannattaa, paha saa palkkansa.
Itsellänikin on sellainen fiilis, että ansaitsin tämän, kun olen ollut tosiaan kevytkenkäinen. :(
Taidan kerätä rohkeuteni ja soittaa tuonne.
Toivottavasti saat apua. Tsemppiä, sinusta välitetään kyllä!
kuukautta aikaa. Pelkään juuri siksi soittaa poliisille, koska aika on kulunut ja olen ollut aika usvassa. Monesti myös olen lukenut, kuinka naisia on itse tuomittu, koska heidät on joko raiskattu, tai sitten ovat valehdelleet. ap
Ei se kevytkenkäisyys oikeuta ketään tekemään sinulle mitään pahaa. Olet joutunut ainakin kahden väkivallanteon kohteeksi, joten sinulla on nyt kaikki syyt hakea ja saada apua. Kaikilla on oikeus elää turvassa väkivallalta. Vastuu on aina väkivallan tekijällä.
Itsellänikin on sellainen fiilis, että ansaitsin tämän, kun olen ollut tosiaan kevytkenkäinen. :(
Ajattelin, että sentään keskustelupalstalle voisi tulla avutumaan...
Kyllä tuollainen rikos pitää selvittää. On sinulla aikaa muistaakseni jopa 2v tehdä ilmoitus.
olen niin sekasin, että en osaa edes kirjoittaa.. Siis raiskaajan tyttöystävä siis hakkasi minut...