minkälaiset ihmiset pitävät facebookkia auki koko ajan. Töissäkin?
Kommentit (19)
Oon kotiäiti ja meillä on kone lähes aina auki (paitsi yöllä). Siellä yhdellä välilehdellä on auki myös facebook.
auki taustalla. Esim meillä jos kotona avataan kone sunnuntaina, käyn Facessa, sitten en käy siellä koko päivänä, mutta kone on auki ja joku voi ajatella että olen siellä koko ajan...
pelokkaat, jotka koko ajan huolehtivat, että jäävät jostakin paitsi, että elämä ja hauska on jossakin muualla
sairaalloisen uteliaat
sosiaalisesti ongelmaiset, jotka eivät kykene olemaan läheisiinsä yhteidessä esim puhelimitse tai kasvokkain
Mikael jungner
sillä teen töitä koneella (kotona). Ja kyllä, en voi olla koko aikaa soittelemassa tutuille ja sopimassa asioista, on niin paljon helpompaa hoitaa lyhyesti hoidettavia asioita chätissä/viestitse kuin alkaa soitella niistä.
Kavereiden ja läheisten kanssa voi olla yhteydessä sitten vapaa-ajalla kasvokkain, en usko että tuo facebookin käyttö on sosiaalisista kyvyistä kiinni:)
Onhan se tutkimuksissakin havaittu, että Facebookissa aktiiviset ihmiset ovat yleensä myös reaalielämässä sosiaalisesti aktiivisia.
Mese menee automaattisesti päälle ja näin myös facebook. Tosin eipä se pahemmin niitä koskaan katsele.
Oon kotiäiti ja meillä on kone lähes aina auki (paitsi yöllä). Siellä yhdellä välilehdellä on auki myös facebook.
siis fiksut:D Teen väikkäriä ja kone on koko ajan auki. Fb antaa aina sopivan tauon kun on ajatellut tarpeeksi.
välillä katson fb:n, välillä av:n, välillä hs:n, välillä is:n... Mutta siis varmaan kymmeniä kertoja päivässä kaikki. Ja sitten illalla on fb kokoajan auki, läppäri on vieressä kun katson telkkaria. Se on osa elämää, voi chattailla tuttujen kanssa ja vaihdella kuulumisia :). Mua fb on lähentänyt monien kanssa tosi paljon, mulla kavereina vaan tuttuja. Nyt tulee juteltua sellaistenkin kanssa paljon enemmän joille ei välttämättä tulisi soitettua muuten :).
me käytetään miehen kanssa eri selaimia ja omassani pidän itseni aina kirjautuneena fb:n. Tosin käyn siellä vapaapäivinäkin OIKEASTI vaan ehkä 3 kertaa päivässä...
sellaiset, jotka tekevät tietokoneella itsenäistä työtä.
Tai sitten sellaiset, joilla se on kännykässä. Mulla on se sovellus iPhonessa. En tiedä, onko se sitten koko ajan "auki", mutta ainakin saan kaikki viestit reaaliajassa. Halvempaa kuin tekstaaminen.
ihmiset, joilla "tietokone-elämä" on must. surullista tavallaan. facebook on peestä.
luovuin viime vuonna ja ah, kun on ihanaa...
tälläkin palstalla vain kerran pari kuukaudessa. muuten vieteään virtuaalitonta elämää koko pesue.
telkkua ei ole, tietsikka kyllä, töiden vuoksi pakosta. mutta oma valinta, tietty.
mut mielipide multa, ihmiset, jotka addiktoituneita.
Joilla on työhönliittyviä fb ryhmiä, joita päivittää. Joilla on työhönsä liittyviä ihmisiä fb kavereina.
jos käyn siellä kurkkaamassa tai jotain kirjoittamassa.
töitä tietokoneella eikä pysty tekemään työtään ilman nettiä.
Netti on siksi koko ajan päällä ..ja se fb aina auki kun en sitä muista sulkea.
Nytkin huomasin töihin tullessa, että fb on ollut yönkin yli auki ;)
Työkonetta kun ei aina voi sammuttaa kotiin lähtiessä, jos jättää koneen vaikka tekemään jotain raskaampaa kalibrointia tmv.
Varmaan sellaiset ihmiset, joilla ei todellakaan ole mitään elämää. Kyyläävät siellä, että jos joku kirjoittaisi vaikka heille jotain tai sitten yrittävät tilapäivitystensä kautta saada epätoivoisesti seuraa josta kusta. Minua henk. koht. ärsyttää eräs Facebook-tuttu. Kun hän pyysi minua ystäväkseen, hän koko ajan chattasi siellä ja aina ku menin sinne, niin johan alko chatti. Sitten heinovaraisesti sanoin, että lopeta jo. Onneks lopetti, mut nykysin se sama heebo on koko ajan kirjautuneena siellä. Aina näkyy se sama naama siellä! Oikeesti, miten tää voiki ärsyttää niin paljon! Eikö hänellä todellakaan oo mitään muuta!!! Aamula käyt koneella, se on siellä, illalla käyt, vieläki on siellä! Ihanku joku stalkkeri, joka piinaa pelkällä olemassaolollaan!!!
Itse teen itsenäistä työtä tietokoneella, facebook on monesti auki taustalla. Jos olisin vaikka lentokapteeni tai metsuri, niin sitten tuskin olisi fb auki.