G: Mitä boikotoit ja miksi?
Kommentit (34)
Kohtelevat työntekijöitään kuin kasaa paskaa. Ehkä jopa huonommin. Hairstoressa on huijattu myös minua.
ja sellaiset kaupat jotka maahantuovat halpaa paskaa Kiinasta.
muovikasseja, ovat turhaa saastetta.
mcdonaldisia ja nestleä, multikansallisia, epäeettisiä yhtiöitä.
karppausta, koska hihhulit ottaa päähän
Markkinoita, ylenpalttista turhan tavaran tuputtamista.
todella huonoa käytöstä lääkäriltä, ei auta vaikka pyysivät anteeksi. Leipää, lihottaa;) Marinoituja kanasuikaleita ja broileria noin yleensäkin.
jos tietaisit miten elaimia kohdellaan tekisit todennakoisesti itsekkin! Jos et olen iloinen etten tunne sinua!
Kuljen aina jalkaisin, polkupörällä tai julkisilla kulkuneuvoilla.
Tekevät niin kamalaa moskaa ettei niitä syö koirakaan.
Turkiksia tietysti. Häkkikanojen munia. Saarioista, idioottimainosten takia.
jos tietaisit miten elaimia kohdellaan tekisit todennakoisesti itsekkin! Jos et olen iloinen etten tunne sinua!
Vain punaista lihaako boikotoit??? Broilerinkasvatus on kaikkein epäeettisintä joten sitä vasta pitäisikin boikotoida...
Useita lisäaineita sisältäviä ruokia.
Siksi, että en tarvitse niitä mihinkään ja aito ruoka sen omalla maulla maistuu parhaalta.
Indiskaa, niiden tuotteet valmistetaan epäeettisesti. Telkusta tuli dokkari joku vuosi sitten.
Ja yleensäkin kaikkea "kertakäyttötavaraa".
Joukkoliikennettä, vihreitä, hihhuleita, lisäaineita, kiinalaisia halpatuotteita.
rikkovat lakia hintamerkinnöillään, kohta varmaan myös hansakorttelia, kun eivät tee asialle mitään informoinnin jälkeenkään
Kai tiedät, että ainakin Suomessa naudat ja lampaat voivat kaikkein parhaiten? Sika- ja kanatuotanto on merkittävästi karmivampaa. Siihen päälle vielä lohen massatuotanto ja tuoreen tonnikalan ylikalastus. Ymmärrätkö myös, että tuo määritelmä "punainen liha" pitää sisällään myös riistalihan (hirvi, peura, poro yms.), joka lienee eettisin tapa syödä lihaa?
Ja on jokseenkin...no, sinisilmäistä ajatella, että kaikki lihaa syövät ihmiset eivät vain ole tietoisia lihantuotannon epäeettisyydestä ja -ekologisuudesta. Kyllä kaikki tietävät, jotkut vain valitsevat sen tien, että eivät ajattele asiaa. Jokainen tekee omat valintansa, ja muiden on syytä niitä kunnioittaa.
En luota työoloihin. Osin myös Keskoa oikeistolaisuuden takia.
naudanlihaa: sen tuottaminen on maapallolle kaikkein epäekologisinta suurten metaanipäästöjen vuoksi.
Turhaa autoilua: Johtuen ihan senkin epäekologisuudesta. Meillä ei ole autoa, käytetään joukkoliikennettä ja polkupyöriä.