Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuleeko rinnoista tällaiset kun lopettaa imetyksen?!?!

Vierailija
25.10.2005 |

http://thetruevoyeur.com/content/images/ 2/315/31517/193553_f11772bc.jpg

Yhyy! Tiedän kyllä että ne voivat muuttua hiukan, mutta onko tässä nyt tulevaisuuteni? Täysin tyhjät roikkuvat ja rumat?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

nut isosta B:stä pieneen C:hen (joka on mun kroppaan ihan soppeli, olen pieni muutenkin). Eli mulla auttoi ruokavalio (kutraus -> karppaus).

Vierailija
2/22 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttää ihan joltai nistiltä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakennevika ja imettänyt 3 naperoa enkä ees kauaa. Siks menen kohottamaan ne ja ehkä silarit sisään. Jos on normaalisti nätit tissit niin ei tule tollasia vaikka imettäis legioonan.

Vierailija
4/22 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks omat ei roiku vaikka oonki imettäny.

Vierailija
5/22 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain isommat, joillain tuollaiset pienet. Mutta malli on maahan päin vetävä, valitettavasti :(

Vierailija
6/22 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka sellaista jää kaipaamaan

Vierailija
7/22 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitettukin!

Vierailija
8/22 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuvat tissit = huonoa seksiä?

tätäkö yrität selittää?

Voi luoja, olet pakosta teinipoika...

Vierailija
9/22 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

riippuvat tissit = huonoa seksiä?

tätäkö yrität selittää?

Voi luoja, olet pakosta teinipoika...

Vierailija
10/22 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan tarkoittanut tuota, mutta hankala kiihoittua jos joutuu tuollaisia rintoja katsomaan.

Vierailija
11/22 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 v elämää lisää, niin ei tarvii enää kirjoittaa tämän tasoisia juttuja *varma tieto*

Vierailija
12/22 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta asiaan siis: Kyllä ne rinnat usein imetyksestä tyhjenee myös rasvan osalta, mutta se rasva palautuu vuodessa parissa. Mulla katoaa rinnat kokonaan kun imetys loppuu ja palautuvat sitten aikanaan, vaikka en niitä kyllä mihinkään tarttis.

Vierailija
13/22 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle ei taida edes 20-vuotta lisää auttaa asiaa. Ihan yhtä pihalla olet kuin nytkin.

Vierailija
14/22 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai niin *VARMA TIETO*

Vierailija
15/22 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ole koskaan nähnyt tuollaisia, vaikka kaikki kaverit imettäneet. Itselläni muutos pystyistä 75D-kupeista on kieltämättä suuri - nyt 75C ja erittäin vähän pystyt - mutta ei todellakaan lähellekään tuollaista. Edestäpäin tissit näyttää edelleen hyvältä ja rintsikat päällä samoin, mikä on minusta se tärkein tekijä. Jos seuraavien imetysten jälkeen käy niin, ettei näistä saa rintsikoillakaan mitään, harkitsen sitten jotakin operaatiota.

Toisaalta rintojen rupsahtamisen estämiseksi on todella typerää jättää imettämättä tai imettää vain vähän aikaa, sillä rinnat voivat rupsahtaa hyvinkin jo pelkästä raskaudesta. Ainoa, mitä voi tehdä, on pitää hyviä liivejä, välttää ylenpalttista lihomista ja rasvailla ihoa.

Vierailija
16/22 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia kai on, että on rinnat. Ja tosi reilua tota typyä kohtaan haukkua sen varustusta julkisesti... Tosin julkisesti kuvansa on laittanukin, niin kaipa saa varautua kommentteihin myös...

18 - kerro lisää rintojenkasvatusvinkeistäsi!

+kiinteytysvinkkejä myös

Vierailija
17/22 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rupesin karppaamaan ja miten siinä kävi: Laihduin nopeasti 7 kg, mutta voi voi...samalla kun maha lähti, pieneni myös tissit (ei oo liikoja ennestäänkään), niin että äkkiä hiilarit kehiin.

Vierailija
18/22 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan fysiologinen fakta, ettet pysty lisäämään rasvaa vain rintoihisi, vaan rasvaa tulee/lähtee kropasta TASAISESTI. Sitä ei tule vain rintoihin tai mihinkään muuhunkaan ruumiinosaan millään ruokavaliolla, piste.

t. alan ammattilainen

Vierailija
20/22 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse luovutin maitoa ja nykyään (imetyksen lopettamisesta puolisen vuotta) rinnat melko lailla tuollaiset.