Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajatellaanko meistä erilailla kun

Vierailija
29.03.2011 |

liikumme perheen autolla joka on rähjäinen -90 luvun lopun Toyota Corolla tai sitten toisella autollamme joka on muutaman vuoden vanha Volvo V70.

Joskus vaan tuntuu,et ihmiset lokeroidaan ihan ihmejuttujen pohjalta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelen, vaikka se onkin tosi hölmöä. Jopa siitä huolimatta, että meidän ainoa automme on rähjäinen 90-luvun lopun Toyota.

Vierailija
2/5 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tunnista autojen vuosimalleja enkä tiedä niiden hintoja. Itse ajan parin vuoden ikäisellä Peugeotilla, ja tuntuu tosi oudolta että joku kuvittelisi tietävänsä sen perusteella minusta yhtään mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuttavat tuskin.

Vierailija
4/5 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä lokeroidaan auton, asuinpaikan ja asuinmuodon, perhemallin, ulkonäön ja jopa ruokaostosten perusteella. Tuntemattomat ja puolitutut nyt voivat vetää kielteisen tai myönteisen johtopäätöksen ties miestä asiasta: joskus ne johtopäätökset osuvat lähelle oikeaa, joskus ihan metsään.

Kysymys kuuluukin: mitä väliä? Minua ei ainakaan pätkääkään kiinnosta, mihin lokeroon joku kadulla minut ohittava minut pistää. Ja mitäpä se minun elämääni liikuttaakaan, mitä joku siihen kuulumaton minusta tai perheestäni ajattelee! - Me itse ja läheisemme tiedämme, millaisia olemme ja miten elämme. - Väärinkäsitys ystäväpiirissä tai sukulaisten keskuudessa toki ahdistaa, mutta ystävätpä eivät yleensä vedä johtopäätöksiä kenenkään autosta tms. ulkoisista seikoita, vaan tuntevat ihmiset ja perheet kokonaisuudessaan.

Vierailija
5/5 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpoin testi on mennä noilla autoilla maantielle. Ajat ihan samaa vauhtia ja kaikki on muutoinkin ihan samoin. Kun ajat sillä toyotalla, liuta autoja kurvaa ohi ja hyvällä lykyllä ajavat sitten siinä edessä hiljempaa kuin sinä. Kun ajat volvolla, ne ajelee perässä.

Huvittavaa, mutta totta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän