Sossun täti soitti päivä sen jälkeen kun lapsi pääsi sairaalasta
Kun kuulemma hoitajien mukaan olin ollut suht vähän lapseni luona osastolla.
Mikä sitten on suht vähän, en tiedä?
Olin osastola lapseni luona klo 9 aamulla, lähdin kotiin syömään ja tekemään läksyjä esikoisen kanssa klo 13-15.30 jonka jalkeen esikoisella peräänkatsoja, minä lähden sairaalaan ja lähden sairaalasta klo 22 kotiin
Kommentit (32)
Hän on sairaalan, ei sosiaaliviraston leivissä. Hänen tehtävänään on auttaa potilaita ja potilaiden perheitä, ei valvoa lastenhoitoa.
Katso nyt ap täältä ja lakkaa valittamasta, kun olet saanut ihan hyvää palvelua:
http://www.hus.fi/default.asp?path=1,32,660,546,621,2501,3403
tehtävät:
"Sosiaalityöntekijät
Antavat tietoa sosiaaliturvasta ja -palveluista ja tarvittaessa avustavat hakemusten teossa.
Osallistuvat potilaiden, omaisten ja henkilökunnan kanssa kotona selviytymisen suunnitteluun ja jatkohoidon järjestämiseen.
Auttavat työkyvyn ja kuntoutusmahdollisuuksien selvittämisessä ja osallistuvat kuntoutussuunnitelmien laatimiseen muiden ammattiryhmien kanssa.
Tekevät yhteistyötä viranomaisten ja muiden yhteistyötahojen kanssa.
Antavat tukea ja keskusteluapua potilaille sekä heidän omaisilleen ja läheisilleen.
Antavat tietoa potilasjärjestöjen toiminnasta.
Antavat tietoa potilaan oikeuksiin liittyvistä asioista."
Toisin sanoen: vaikka ymmärrän, että olette allergisia sanalle sosiaali, niin se ei tarkoita kyttäystä eikä kommunismiakaan...
;-DDD
olihan lapsi kuitenkin sairaalassa jos jonkin aikaa ja olin sairaalassa aina tiettyinä kellonaikoina, kuten jossain aikaisemmassa viestissä kerroin. Niin ja en tiedä miksei olisi minua tavannut sairaalassa?!?? Siksi ihmettelin suuresti hänen soittoaan jälkeenpäin...
oli aamupäivisin sovittuja tapaamisia, palavereita, oman lapsen lääkärikäynti tms, eikä sattunut pääsemään tapaamaan sinua osastolle aamuisin. Tai oli vaikka itse sairaslomalla ja oli etsiskellyt sinua juuri iltapäivisin.
Jos hän ei ollut tietoinen mihin aikaan päivästä siellä yleensä olet, voi hyvin olla, ettei esim. em. syistä osannut ja ehtinyt sinua etsimään käsiinsä aamupäivisin.
Yleensähän sairaalan sossut käyvät tapaamassa vanhempia kertoakseen korvauksista, etuuksista ja tuista ja ollakseen henkisenä tukena sairaan lapsen vanhemmille. Olisko voinut tarkoittaa sitä, että oli etsinyt sua sieltä osastolta, mutta et ollut silloin siellä tms. Olen siksi epäileväinen, että oman kokemukseni mukaan sairaalan sossun työnkuva on ihan erilainen kuin lastensuojelussa.
olihan lapsi kuitenkin sairaalassa jos jonkin aikaa ja olin sairaalassa aina tiettyinä kellonaikoina, kuten jossain aikaisemmassa viestissä kerroin. Niin ja en tiedä miksei olisi minua tavannut sairaalassa?!?? Siksi ihmettelin suuresti hänen soittoaan jälkeenpäin...
No hänellä on paljon muitakin asiakkaita. Voi olla, että hän on esimerkiksi osastolla x klo 9-11, käy lounaalla, osastolla y klo 12-13, osastolla z klo 13-14 ja klo 14 alkaen tekee paperitöitä toimistossaan. Eiköhän tuo nyt ollut ihan rutiinisoitto, haluaa siis joko tavata tai puhua puhelimessa kaikkien sellaisten lasten vanhempien kanssa, joiden lapsi joutuu olemaan useamman päivän sairaalassa.
että ymmärsit asian väärin. Ole kiitollinen saamastasi hyvästä palvelusta.
No hänellä on paljon muitakin asiakkaita. Voi olla, että hän on esimerkiksi osastolla x klo 9-11, käy lounaalla, osastolla y klo 12-13, osastolla z klo 13-14 ja klo 14 alkaen tekee paperitöitä toimistossaan. Eiköhän tuo nyt ollut ihan rutiinisoitto, haluaa siis joko tavata tai puhua puhelimessa kaikkien sellaisten lasten vanhempien kanssa, joiden lapsi joutuu olemaan useamman päivän sairaalassa.
tähän sattuu yhdelle aamulle palaveri, toiselle koulutus ja kolmantena oman lapsen lääkärikäynti ja neljäntenä joku kiireinen akuuttitapaus käy helposti niin, että yritti tavoitella ap:ta aina "väärinä" aikoina.
tehtävät: "Sosiaalityöntekijät Antavat tietoa sosiaaliturvasta ja -palveluista ja tarvittaessa avustavat hakemusten teossa. Osallistuvat potilaiden, omaisten ja henkilökunnan kanssa kotona selviytymisen suunnitteluun ja jatkohoidon järjestämiseen. Auttavat työkyvyn ja kuntoutusmahdollisuuksien selvittämisessä ja osallistuvat kuntoutussuunnitelmien laatimiseen muiden ammattiryhmien kanssa. Tekevät yhteistyötä viranomaisten ja muiden yhteistyötahojen kanssa. Antavat tukea ja keskusteluapua potilaille sekä heidän omaisilleen ja läheisilleen. Antavat tietoa potilasjärjestöjen toiminnasta. Antavat tietoa potilaan oikeuksiin liittyvistä asioista." Toisin sanoen: vaikka ymmärrän, että olette allergisia sanalle sosiaali, niin se ei tarkoita kyttäystä eikä kommunismiakaan... ;-DDD
Myönnä nyt ap
Vierailija - 29.03.11 03:18 (ID 12379531) että ymmärsit asian väärin. Ole kiitollinen saamastasi hyvästä palvelusta.
olisi voineet kysellä, että onko esim. tarvetta keskyústella sosiaalityöntekijän kanssa, vaikka hyvin 100% varmaan näkivät tietokannastaan, että lapsella on ns sairaushistoriaa ennestään. Ei siis ole mikään tuore juttu, jos olisi niin mikäs siinä olisi ollut oikein mukava rupatellakkin niitä näitä sen "tädin" kanssa
Myönnä nyt ap Vierailija - 29.03.11 03:18 (ID 12379531) että ymmärsit asian väärin. Ole kiitollinen saamastasi hyvästä palvelusta.
olisi voineet kysellä, että onko esim. tarvetta keskyústella sosiaalityöntekijän kanssa, vaikka hyvin 100% varmaan näkivät tietokannastaan, että lapsella on ns sairaushistoriaa ennestään. Ei siis ole mikään tuore juttu, jos olisi niin mikäs siinä olisi ollut oikein mukava rupatellakkin niitä näitä sen "tädin" kanssa
niin miten sinä muka olisit voinut arvioida tarvetta ko. keskustelulle?
Ihme asiasta naputat.
Tyypit jaksaa tapella kymmenien viestien verran:DDDDD
Yhdet haukkuu toista provosoinnista ja toiset jaksaa provosoitua eli vastata ylipäänsä mihinkään!!! Ai että te ootte hauskoja vuoden tauon jälkeen, nähdään taas ensi vuonna jatkuuko tappelu... ;)
Tyypit jaksaa tapella kymmenien viestien verran:DDDDD
Yhdet haukkuu toista provosoinnista ja toiset jaksaa provosoitua eli vastata ylipäänsä mihinkään!!! Ai että te ootte hauskoja vuoden tauon jälkeen, nähdään taas ensi vuonna jatkuuko tappelu... ;)
Ihan tahallasi muotoilit aloitusviestin sellaiseksi, että sinua oltaisiin arvosteltu vähäisen läsnäolon vuoksi. Aika heikko yritys provota...