Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaihtimista: kuinka leveä sen kuuluu olla suhteessa ikkunaan?

Vierailija
29.03.2011 |

Siis oikeaoppisesti, kuuluuko sen peittää kokonaan myös nuo ikkunan pokat (vai mitä ne nyt on?) Vai riittääkö että peittää pelkän lasi-ikkunan. Mietin tässä, että ostanko 140cm vai 160cm leveän kaihtimen kun ikkuna on pokineen 146,5cm.... Kyseessä on keittiön ikkuna jos sillä nyt on mitään merkitystä.



Pieni on ongelmani, mutta jos joku tietäisi?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi