Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SMART LIPO, KOKEMUKSIA KIITOS! TULOKSET SEKÄ SATTUKO PALJON?

Vierailija
29.03.2011 |

ITSE MENOSSA 1KK PÄÄSTÄ

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto;)

Vierailija
2/43 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi menet siihen operaatioon? Etkö ole saanut tuloksia aikaiseksi ilman sitä? Kenen vuoksi menet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluan näyttää hyvältä:)

vaikka olenkin 171 ja paino 55 noin max.

Vierailija
4/43 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nyrjähti päässä alkukeväästä ja kävin pari viikkoa sitten smart lipottamassa jenkat. Turvotus on laskenut ja jäljellä on epäsymmetriset puolen kämmenen kokoiset kraaterit kummankin jenkan alapuolella... (vaikka turvotusta vielä olisikin, nuo kraaterit on kyllä huomattavan muhkuraiset ja ihan väärässä kohtaa, joten en usko niiden tasoittuvan)... rasvaa poistettiin siis ongelma-alueen alapuolelta väärästä kohtaa! Olen aika kauhuissani tilanteesta. En tosiaankaan kenellekään suosittele. Ja ihmettelen vaan, että miten mä menin tuollaiseen ulkonäköansaan.

Tarkennus vielä: Olen normaalipainoinen... ja esim. vaatteet päällä muutosta varalon muodossa ei huomaa. Samat farkut on yhtä tiukat kuin ennenkin... ja jenkat pullottaa yli. Eli smartlipolla lähinnä tehtiin vaan puolen kämmenen kokoinen lovi kummallekin puolelle ja väärään paikkaan.

Operaatio ei sattunut, enkä tarvinnut rauhoittavia tai särkylääkkeitä. Tosin epämukavia tuntemuksia on välillä vieläkin.

Vierailija
5/43 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin kyseisessä toimenpiteessä helmikuun lopussa. Multa otettiin pelkästään alavatsa josta rasvaa poistettiin huimat 1.1 litraa. Turvotuksen ja mustelmien häivyttyä olen tyytyväinen tulokseen. Vatsa on suht litteä ja kiinteä. Käytän kuitenkin edelleen tukitekstiilejä vaikka öisin ei tarviskaan niitä pitää, ne on vaan niin mukavat. Toimenpide kesti minulla 3 tuntia mutta minulta käsiteltiinkin paljon laajempi alue kuin aluksi piti juteltuani aikani lääkärin kanssa. Toimenpide ei ollut kauhea mutta tietyissä kohdissa hieman sattui, johtui varmaan osaksi jännityksestäkin.

Vierailija
6/43 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko kertoa millä klinikalla kävit toimenpiteessä?

Vierailija
7/43 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi elämän kevät ja kaikkea muuta.

Onko teitä? Sanokaa, että eiiii.

Vierailija
8/43 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin Clinic Esteticissä Helsingissä. Ja edelleenkin olen tyytyväinen tulokseen.

Vierailija
9/43 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin kyseisessä toimenpiteessä helmikuun lopussa. Multa otettiin pelkästään alavatsa josta rasvaa poistettiin huimat 1.1 litraa. Turvotuksen ja mustelmien häivyttyä olen tyytyväinen tulokseen. Vatsa on suht litteä ja kiinteä. Käytän kuitenkin edelleen tukitekstiilejä vaikka öisin ei tarviskaan niitä pitää, ne on vaan niin mukavat. Toimenpide kesti minulla 3 tuntia mutta minulta käsiteltiinkin paljon laajempi alue kuin aluksi piti juteltuani aikani lääkärin kanssa. Toimenpide ei ollut kauhea mutta tietyissä kohdissa hieman sattui, johtui varmaan osaksi jännityksestäkin.

Kiinnostaisi tietää millä klinikalla kävit? Ja jos AP kertoisi myös kokemuksistaan...

Nimim. kiinnostaisi myös

Laitanpa uudestaan ku tuli vähän väärään kohtaan tää kommentti..Mä kävin Clinic Esteticissä Helsingissä. Ja edelleenkin olen tyytyväinen tulokseen.

Vierailija
10/43 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä hintaiseksi tuo operaatio tuli?

Vierailija
11/43 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin tuntuu,ettet ole voinut käydä mitenkään kyseisessä operaatiossa, nimittäin itse olen käynyt kahdesti eikä kummallakaan kerralla kukaan ole mittanauhan kanssa häärinyt ympärillä. Omalta kohdaltani voin sanoa, että et VOI OLLA huomaamatta tuloksia, koska ne näkyvät heti. Mittanauhalla ei ole mitään merkitystä, koska tulokset ovat todellakin silmin nähtävissä HETI. Tosin vaihtoehtona on se, että olet jo valmiiksi hoikka ja rasvankertyminen on korvien välissä, eikä välttämättä todellisuutta, niin et luultavasti ole koskaan tyytyväinen itseesi.

Vierailija
12/43 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa olin itse myös smartlipossa eilen :) kuinka kauan sulla kesti turvotus?Mulla otettiin koko vatsasta 1.8 litraa ja eron kyllä huomasi heti.Olen tyytyväinen tulokseen,,,tosin kaikki hieronnat ym vielä edessä

Vierailija
13/43 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai suositteletko että näin 171cm pitkänä ja 52kg painavana ja 4 kertaa viikossa urheilevana pitäisi todella pudottaa painoa ja uhrata enemmän aikaa liikuntaan? Ihan vaan tiedoksi että en haluaisi olla näin alipainoinen, koska minua kiusaa kropassani vain paikallinen rasvakertymä massussa, joka kehittyi tuohon yli 30 vuotiaana, raskauksien jälkeen. Meillä on vain yksi elämä, minä haluan näyttää kivalta mahdollisimman pitkään.

Vai paikallinen rasvakertymä päälle 170 senttisellä ja 50-kiloisella. :D Ei mieleesi ole tullut että raskauksien jälkeen tuo johtuu nahan venymisestä?

Mikä siinä on että synnyttäneen naisen pitäisi näyttää siltä ettei olisikaan synnyttänyt? Näyttääkö vanha ja nuori koivu samalta? Ne on niitä elämän vääjäämättömyyksiä ja viisautta olisi yrittää tulla niiden kanssa toimeen sen sijaan että uhraa resurssinsa niiden muuttamiseen..

Vierailija
14/43 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen menossa samaan paikkaan viikon kuluttua ja annoit uskoa asiaan. Olin jo ehtinyt katua koko päätöstäni mutten enää. Toivottavasti siis oma käsittelyni onnistuu yhtä hyvin kuin Sinulla. On TÄYSIN OK haluta näyttää hyvältä ja naiselliselta!!

Vierailija
15/43 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin Clinic Estheticissä Hesassa smartlipossa (laser+imu), jossa käsiteltiin ulko- ja sisäreidet, jotka ovat minulla olleet pulleat nuoruudesta alkaen, vaikka nuorempana treenasin paljonkin. Toimenpide ei sattunut, puudutus ehkä etäisesti vähän nipisteli, toki tuntui että jotain siellä puuhataan. Lääkäri oli erittäin huomaavainen ja kysyi koko ajan sattuuko. Toimenpide kesti 1h45 minuuttia ja viiden tunnin kuluttua istuin työpalaverissa. Sairaslomaa ei tarvittu, mustelmat kestivät parisen viikkoa ja nyt neljän viikon kuluttua tulos vaikuttaa erittäin hyvältä - toivon että jaksan hieroskella, uskon että sillä saa siloitettua ihon sisällä tuntuvat (vaan ei näkyvät)epätasaisuudet. Painetekstiili (vähän kuin timmit pyöräilyhousut) tuntuu napakalta vaikkakin on välillä vähän kuuma, onneksi nyt ei ole kesä. Tässä vaiheessa voin todella suositella jos kukkaro kestää, nimittäin 2500e käytin tähän omaan "joululahjaani". Ehkäpä hiihtolomareissulla saa olla lopultakin onnellinen kunnon bikinilook'ista?

Vierailija
16/43 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mitään tuloksia!!

ja kun kysyin hoitajalta että onko taattua että esim. 7 kerran jälkeen näkyy jotain jos sen lisäksi liikkuu ja syö terveellisesti. Vastau oli että hän ei takaa mitään!

peru äkkiä aikasi!!! ite otan personal trainerin he takaavat että tulosta saadaan ja löysän nahan voi leikkauttaa.

tilaa vaikka kg-lehti niin näet miten ihiset muuttuvat kun itse näkevät vaivaa.

Vierailija
17/43 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

anteeksi, vaan sellaiseen rasvanpolttojuttuun jonka tekee kauneushoitaja!

smart liposta itsekin kuulisin kyllä mielellään.

esim. missä kävitte ja hinta? illainen alue työstettiin?

kuulin että jälkeenpäin rasva ei kerry enää imettyyn kohtaan mutta sitten voikin tulla muhkuroita muualle rasvakertymistä. onko totta??

Vierailija
18/43 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Smartlipo kokemukseni:

olen +40 vuotias lievästi ylipainoinen nainen BMI indeksiltäni. Teinistä lähtien minulla on ollut taipumus paisua vatsan ja jenkkojen kohdalta. Leikkaus, lihominen, laihtuminen ja lihominen eivät ole kaunistaneet vatsan aluetta vaan jouduin siihen tilaan jossa häpesin näyttäytyä alasti tai vähissä pukeissa; pukukopit salilla, saunat, uimarannat, jne.. Syön kohtalaisen terveellisesti, harrastan erilaisia liikuntalajeja, mutta mikään ei auta ko. alueisiin. Olin hoikempi tai tukevampi, todella rumat makkarani häiritsevät. Minua itseäni ainakin.

Kävin Helsinki Plastic Surgery Centerissä ilmaisessa konsultoinnissa ja sovimme vatsan Smart Lipo toimenpiteistä; ensin koko vatsan käsittely ja n. 4 vkon päästä jenkat. Aleksanterinkatu 15 A. Mukavat, uudet tilat. Miellyttävä henkilökunta.

Koko vatsa käsiteltiin reilu kuukausi sitten; alkuun vatsa oli kauhean näköinen, roikkuva, mustelmainen veltto kasa ja säikähdin mitä olenkaan tehnyt.... Mutta; käytin tukikangasta ohjeiden mukaan, hieroin aluetta ohjeiden mukaan.. Ja nyt jo, vaikka paraneminen kestää n. 6 kk, olen erittäin tyytyväinen lopputulokseen.Rasvaa otettiin vatsan alueelta lähes 1,5 litraa. Vielä viikko sitten oli navan ympärillä kovan tuntuinen laatta joka oli hieman tunnoton, mutta hieromalla sekin paranee päivä päivältä, ja on viikossa pehmentynyt ja tuntoa palautuu päivittäin. Lääkäri painottikin hieronnan tärkeyttä, ja huomaan sen itsekin kehityksessä.

Jenkat hoidettiin vajaa viikko sitten; mustelmaiset ja turvonneet tällä haava, odotan niiden paranemista.Reilu litra lähti kyljistäkin.

Kipuja oli vatsan kanssa todella vähän; otin iltaisin buranaa ja paracetamolia kahtena iltana ennen nukkumaan menoa. Jenkkojen kanssa hieman kipeämpää tämä paraneminen, vaikka toimenpide tuntui helpommalta kuin itse vatsa.

Kun kyljet ovat vielä erittäin turvonneet ja siniset, on vyötäröltäni ongelma- alueelta lähtenyt 10 cm pois. Odotan innolla turvotuksen laskua. Vyötärön muoto on jo erilainen, sellainen mitä toivoin.

Nukutusta ei tarvittu, puudutus tuntui epämiellyttävältä- ei kipeältä. Lääkäri seurasi koko ajan onko oloni hyvä ja sattuiko minuun. Itse toimenpide ei sekään sattunut, tuntui kylläkin.. ikävältä. Mutta mielestäni tämä tunne oli sen tuloksen arvoinen. Kuukauden päästä voin olla häpeilemättä vinoa, pullottavaa roikkumahaani koska sitä ei yksinkertaisesti ole. Profiilini on jo nyt, vaikkakin mustelmaisena; suora niin edestä kuin sivuilta. Ensi kesään mennessä pitäisi koko vatsa alueen olla täysin parantunut.

Lounastaukotoimepiteeksi en suosittele; olin itse vatsan kanssa useamman tunnin hoidossa, jenkkojen kanssa pari tuntia. Mutta; ensimmäisen päivän suositellaan lepoa, itse suosittelen ”rauhallisesti ottamista” useamman päivän ajan. Joten; jos työsi on liikkuvaa sorttia, käy toimenpiteessä siten että voit ottaa iisisti pitempään. Kudokset saavat kunnolla kyytiä, en itse haluaisi että ne repeää paikaltaan ja paranee vinoon tms.

Vierailija
19/43 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsopa kuntoillessasi muita kuntoilevia naisia; sieltä löytyy myös roikkumahaisia jne kavereita.. Eikä välttämättä johdu liikkumattomuudesta, ruokavaliosta eikä saamattomuudesta.

Vaan taipumuksesta mihin kenelläkin rasva kerääntyy.

Mulla on ollut sama ongelma 13 vuotiaasta, jolloin en suinkaan ollut tippaakaan pullukka.Tilanne toki vain paheni iän ja arpien myötä.

Toisilla on erilainen ruumiinrakenne ja taipumukset perimästä. Kaikkien hoikan, lihaksisen ruodon helposti saavien on äärimmäisen helppo kommentoida niitä jotka haluavat saada omasta, elämän runtelemasta kehostaan siedettävän näköisen.

Onnittelen teitä!!

En kritisoi teitä, mutta ehkä silloin kun katselet peilistä itseäsi tyytyväisenä näkemääsi, voit yrittää ymmärtää ettei kaikilla ole asiat yhtä hyvin... On leikkauksia, onnettomuuksia, vaikeita raskauksia, hormonaalisia ongelmia ja vaikka mitä jotka muuttavat naisen kehoa- halusi tai ei.

Ehkä ukot ovat joskus tyytyväisempiä naisiin, jotka ovat tyytyväisiä itseensä- tuli se sitten kosmeettisen toimenpiteen avulla tai laihduttaen/ treenaten/ ihan miten vaan tahansa?

Vierailija
20/43 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pyhät pyssyt. Jo on pintaliitoa, jos pelkkä ulkonäkö on valintakriteeri. Ei fiksut ihmiset valitse rasvapalleron tai valkaistujen hampaiden takia. Uskomaton maailma, missä elätte, onpa järkyttävää. Itse olen 170 pitkä ja painan 67 kg, näytän ihan normaalilta, ja ei ulkonäkö aiheuta mielenterveysongelmia. Jos elämää koko ajan kuormittaa se, miltä näyttää, miten sitten, kun vanheneminen alkaa ja etenee... Ja millainen malli lapsille annetaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi