Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SMART LIPO, KOKEMUKSIA KIITOS! TULOKSET SEKÄ SATTUKO PALJON?

Vierailija
29.03.2011 |

ITSE MENOSSA 1KK PÄÄSTÄ

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

epämiellyttää se rassaus oli ja mustelmat mehukkaita muttei sattunut. Mutta ihan vakasti ottaen en saanut myös MITÄÄN tuloksia, hoitaja kiristi mittanauhaa jälkitarkatuksessa ja kivenkovaa väitti että ohentunut on. No ei vaan kyllä ohentunut mutta vaikea jälkikäteen tehdä mitään. Käsittelyssä käsivarret jotka eivät hoikistunet yhtään. Huijattu olo ja 2000e köyhempi lompakko.

Vierailija
22/43 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no höh

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin kyseisessä toimenpiteessä helmikuun lopussa. Multa otettiin pelkästään alavatsa josta rasvaa poistettiin huimat 1.1 litraa. Turvotuksen ja mustelmien häivyttyä olen tyytyväinen tulokseen. Vatsa on suht litteä ja kiinteä. Käytän kuitenkin edelleen tukitekstiilejä vaikka öisin ei tarviskaan niitä pitää, ne on vaan niin mukavat. Toimenpide kesti minulla 3 tuntia mutta minulta käsiteltiinkin paljon laajempi alue kuin aluksi piti juteltuani aikani lääkärin kanssa. Toimenpide ei ollut kauhea mutta tietyissä kohdissa hieman sattui, johtui varmaan osaksi jännityksestäkin.

Kiinnostaisi tietää millä klinikalla kävit? Ja jos AP kertoisi myös kokemuksistaan...

Nimim. kiinnostaisi myös

Vierailija
24/43 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rasvapalleroitaan häipymään omalla työllään.

Vierailija
25/43 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai suositteletko että näin 171cm pitkänä ja 52kg painavana ja 4 kertaa viikossa urheilevana pitäisi todella pudottaa painoa ja uhrata enemmän aikaa liikuntaan?

Ihan vaan tiedoksi että en haluaisi olla näin alipainoinen, koska minua kiusaa kropassani vain paikallinen rasvakertymä massussa, joka kehittyi tuohon yli 30 vuotiaana, raskauksien jälkeen.

Meillä on vain yksi elämä, minä haluan näyttää kivalta mahdollisimman pitkään.

Vierailija
26/43 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelin tähän vastata kun itse olen menossa rasvaimuun ja minulle suomalainen kirurgi sanoi että mille klinikalle menetkin,älä ikinä pilaa itseäsi smart lipolla,koska sitä on lähes mahdoton korjata oli sitten minkä mallinen ihminen tahansa... eli siis jos se sattuu onnistumaan,niin varmasti se sitten on ihan hyvä,mutta jos se menee pieleen niin ei voi oikein korjailla...ja kuulemma suurin osa menee pieleen.. mutta en voi siis puhua omasta kokemuksesta,vain toistan sen mitä kirurgi sanoi minulle juuri viime viikolla :) mutta varmasti tuokin joskus onnistuu,eihän sitä muuten käytettäisi. itse vaan en kyllä enää edes harkitse kun kerran kirurgi noin suoraan sanoi että älä mene.

Vierailija
27/43 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

kerron kokemukseni, josko niistä olisi jollekin tuumijalle apua. Kävin huhtikuussa ja toukokuussa kahdessa isossa operaatiossa, tänä vuonna siis. Ensin käsiteltiin koko vatsan osuus ja sisäreidet, yhteensä noin 1,5 kg rasvaa lähti ja alueita oli muistaakseni 7. Toukokuussa käsiteltiin jenkat, lonkkien yläosa ja yläselkä. Muistaakseni 6 aluetta ja samaiset 1,5 kg puhdasta rasvaa lähti.

Itse toimenpiteet oli mulla kivuliaita. Oli pieni tuskanhiki otsalla koko ajan. Kipu on kuulemma aina ihmiskohtaista. Mutta koko ajan tekevä lääkäri kyseli, miltä tuntui ja sain aina pyydettäessa lisää kivunlievitystä, joten toimenpiteen kesti, mutta se ei kyllä ollut missään nimessä mukavaa. Ja tämä oli siis maha ja selkä. Sisäreidet ei sitten sattunut ollenkaan!

Olin toimenpiteiden jälkeen 3 päivää todella arka ja paikkoja särki, mutta vain yhtenä yönä tarvitsin kipulääkettä ja töihin menin heti kahden päivän jälkeen. Mukavaa se ei ollut.

Toimenpiteet itsessään olivat osaavia ja henkilökunta mukavaa ja asiallisen oloista. Ei mitään valittamista. Tarkoitus oli käsitellä vielä ulkoreidet ja allit, mutta niitä mietin vielä. Toimenpide ajankohta ehkä oli väärä. Kesää ennen. sillä turvotusta ja mustelmia oli aika kauan. Mustelmia (isoja ja joka paikassa) pari vkoa ja turvotus kesti kuukauden. Nyt menisin ehdottomasti talvella. Tukiliivien pitäminen ehdtonta ja ainakin kuukauden kannattaa. Varsinkin yöllä. Tämäkin oli kuuman kesän aikana hankalaa.

Tulokset: Olen ehdottoman tyytyväinen. Vatsamakkarat on pois, vyötärö löytyi ja selässä ei enää pullistele mikään. Muutama muhkura on, se on fakta, mutta olihan niitä rasvan takia ennenkin, eli ei haittaavia. Sisäreisissä en näe suurta eroa entiseen, mutta farkut on kyllä reisistä väljemmät, joten pakostihan tulosta on tullut. Olen itse jo lähempänä 50 v. joten löysää nahkaa oli varsinkin reisissä ja aluksi joka paikassa. Nyt se on kyllä enää kosketuksessa reisissä havaittavissa, mahassa eikä selässä näy mitään.

Kokemus siis kivulias ja kallis, mutta EN kadu hetkeäkään sitä, että sen tein. En olisi noista paikoista saanut rasvaa pois millään. Olo on tiimalasimaisen naisellinen ja kesämekot sujahtivat seksikkäästi päälle kurveihin =)

Clilnic esteticissä kävin ja suosittelen kyllä paikkaa. Osaavat asiansa!!

Vierailija
28/43 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin vajaa viikko sitten smartlipossa ja kolme aletta otettiin ja rasvaa lähti n. 700g.

Itse ajattelin, kun operaatiota mainostetaan lounasaika- toimeenpitenä, että operaatio olisi ollut helpompi. Kivut, (mustelmat) ja varsinkin turvotus oli järkyttäviä ekoina päivinä. Suosittelen varaamaan ainakin kolme päivää sairaslomaan toimenpiteen jälkeen. Tulokseen olen tyytyväinen jo nyt, vaikka turvotusta on vielä, mutta vatsa on selvästi pienentynyt ja rasvakertymien poiston myötä tasaisempi jo nyt. Tikit poistetaan torstaina. Innolla odotan lopullista tulosta, kun nyt jo olen tyytyväinen.

Helsingissä teetin smartlipon ja olen tyytyväinen henkilökuntaan ja saamaani palveluun.

Vierailija
29/43 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko katsoneet näitä kuvia? http://www.clinicestetic.fi/smartlipo_rasvaimu.htm

Siinähän esimerkiksi nainen jolla on eka siniset ja sitten nudet rintsikat on pienentynyt aika lailla myös ylävartalosta?!!? Ja toimenpide tehty vatsaan? Eli a) onko edes sama henkilö b) vai onko vaan laihtunut normaalilla menetelmällä kerran ylävartalokin pienentynyt noin rutkasti, koska ei vatsasta imemällä sen rasvan pitäisi sentään sieltä ylhäältäkin lähteä? :D

Vierailija
30/43 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOS plastiikkakirurgi väittää tuollaista, niin ko. kirurgilla / kirurgin edustamalla lääkäriasemalla / sairaalassa EI ole käytettävissä ko. tekniikkaa.

Se on niin yksinkertaista!

Vierailija
31/43 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. Kirjoitin tuon edellisen, pidemmän tekstin. Paikka selvisi siitä. Liitän heidän nettilinkkinsä tähän. Hinta sovittiin ilmaisessa konsultoinnissa, koska oma ajatukseni tarvittavien alueiden määrästä poikkesi lääkärin näkemyksen kanssa. Itse suosittelen sitä konsultointia. Voi olla ettei toimenpide sovi sinulle, tai sitä ei tarvita tms. Samalla saa hyvää tietoa toimepiteestä, paranemisesta jne.

Jäin siihen käsitykseen, että muhkuroita voi tulla, jos ei hiero hoidettuja alueita ohjeiden mukaan. Kuten sanoin, omassa vatsassani oli kovempi, tunnoton alue vielä pehmenemässä muutama päivä sitten. Pienet paukamat jotka tuntuivat sormissa, on myös hieromalla lähteneet.

Hieronta ei siis ole turhan takia kirjallisissa hoito-ohjeissa. Konsultoinnissa kaikkiin näihin kysymyksiin vastaa itse lääkäri, joten silloin tulee luotettavalta taholta eikä nettikeskustelussa. Kukaan ei voi valehdella eikä teeskennellä :)

Ei ole ratkaisu ylipainoon, mutta sillä voi muotoilla vartalostaan ongelma- alueita.

Saatan vatsan parannuttua itse panostaa vielä arpien korjaukseen laserilla.... Jälkitarkastus on myös ilmainen. http://plasticsurgery.fi/

Vierailija
32/43 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on muhkuraiset käsivarret ja vaikka olen lihava, olen ns. tasapaksua mallia ja niinpä nuo kädet häiritsevät paljon. Isorintaisena tykkään käyttää tiukkoja paitoja, vaan enpä oikein viitsi, kun käsissä "renkaat"...

Vierailija
33/43 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri näytti kuvia tehdyistä toimenpiteistä, ennen ja jälkeen. Siellä oli kuvia myös käsivarsista, reisistä, sisäreisistä, pakaroista..

Mutta en tiedä käsiteltiinkö vain allit vai koko käsivarret.

Laita kyselymaili ko paikkaan, itse postittelin edes takaisin kysymyksieni kanssa jonkin verran heidän kanssaan ennenkuin sovin konsultoinnin. Kerroin mailitse omat perustietoni ja lääkäri päätteli siltä pohjalta sopiiko toivomani toimenpide minulle vai ei. Tarkemmat kysymykset esitettiin konsultoinnissa.Mm. peruskunto, lääkitykset, jopa käyttämäsi luontaistuotteet. Tarkisti alueen, kertoi mitä haluaisi tehdä ja minkälaisen tuloksen ko. toimenpiteellä voi saada aikaiseksi. Suosittelen. Esim. omassa kehossani arvet vaikuttavat aina lopputulokseen.. Joten 100% tasaista vatsaa en voi saada laihduttamalla, treenaamalla, toimenpiteillä enkä millään. Mutta kauniimmaksi sen saan kyllä.

Vierailija
34/43 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies kattelis ennemmin läskejä kuin rahojaan tuhailevaa saamatonta muijaa.

Onneksi mulla ei läskejä ole, kiitos ahkeran kuntoilun.

Vierailija
35/43 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole huutanut

Vierailija
36/43 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko kenellkään kokemuksia siitä kun vtasaan jää jotain muhkuroita??

Vierailija
37/43 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että miehet vaihtaa nätimpään jos ei pidä itsestäsi huolta ja jos on eronnut niin uutta et saa jos et näytä hyvälle.

Vierailija
38/43 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nälkiintyneeltähän sellainen näyttää.

Ketjun aloittaja olisi ennen kesähäitään ehtinyt hyvin saada käsivartensa kiinteiksi ilmaiseksi ja urheilulla. Urheilulla tulee kaupanpäällisiksi vielä hyvä olo.

Absurdi koko ketju.

Vierailija
39/43 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kirurgi varmaan tekee niitä vanhoja perinteisiä rasvaimuja, se tekniikka kehitettiin 80-luvulla:)

Smartlipo on rasvaimusta paljon kehittyneempi je hellävaraisempi versio.. Sen takia valitsen sen.

Jenkeissä ollaan käytetty smartlipo jo 8-10 vuotta ja tulokset vaikuttaa todella hyvältä (googla "smartlipo result us") myös paljon ennen/jälkeenkuvia löytyy.

Vierailija
40/43 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisitko miten sinulla sujui kyseinen toimenpide, mitä alueita käsiteltiin ja paljonko maksoi? Itsekin harkitsen asiaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän