Miksi tuo kissa on aina sillä paikalla johon minä haluaisin?
Äsken se oli tällä tuolilla, nostin pois nyt arvelin mennä sohvaan ja se on siinä nyt.
Kommentit (4)
Mun kissani päättää n. viisi kertaa päivässä tulla juuri sille paikalle, missä minä olen istumassa. Usein se tekee sen käytännössä niin, että hyppää syliin ja työntää maireana p*rsreiän suunnilleen mun silmääni. Vaihtoehtona on ronksuvasti kehräten kaivertaa kynnet mun olkapäihini. Jos olen lukemassa jotain, Ainoa Paikka Jossa Voi Lojua on mun kirjani päällä (reteesti hyristen tottakai). Jos lojun läppärin kanssa sohvalla tai lattialla, kissa ilmestyy salamana sähkömagneettiselta säteilyltä suojaavaksi karvakilveksi minun ja näytön väliin, ja istuu siinä tiukasti kuin purkka asfaltissa. Ainoa vaihtoehto on mun palata suosiolla pöydän ääreen.
Kissanomistajan elämä on ihanaa.
.. hyppää syliin ja työntää maireana p*rsreiän suunnilleen mun silmääni. ..kissa ilmestyy salamana sähkömagneettiselta säteilyltä suojaavaksi karvakilveksi minun ja näytön väliin, ja istuu siinä tiukasti kuin purkka asfaltissa.
Ai kun mua naurattaa. Tosi hyviä kielikuvia.
On ne ihania pikku saatanoita ;-)
istutaan pöytätietsikan ääressä tai läppäri sylissä..Samoin tuosta nojatuolista meillä on aina skapa, jos erehdyt nousemaan ja käymään jossaki esim. kesken tv-ohjelman on paikka varmasti viety.
Mutta ihanahan tuo on.
Se haluaa leikkiä sun kans. Ota se syliin ja istukaa yhdessä sohvalla.