Millainen olisi unelmiesi vartalo?
Millainen on mielestäsi kaunein naisvartalo?
Itse ihannoin Jennifer Lopez-tyylisiä kroppia, niitä on tosin Suomessa melko vähän :) Myös Shakiran vartalo on todella kaunis!
Kommentit (15)
mainostaa urheiluravinteita, niin siinä hölkkää semmonen tavallista vähän atleetimpi nainen. Se on mun tavoite!
Ihan ihan vähän hoikempi vyötäröltä, ihan hippu-hiukkasen vain isommat rinnat.
Soinin vartalo. Se on kaikista realistisin saavuttaa.
peppu ei saa olla mikään törröpylly vaan kaunilla tavalla pyöreä, hoikka mutta ei mikään laiha eikä varsinkaan poikamaisen jäntevä tai lihaksikas.
Shakiralla on kauniit ja naiselliset vartalot. :)
aika tyytyväinen omaan vartalooni!
Se ei siis ole mikään mahtava, huippuunsa treenattu, sileä ja AV-mammankin mielestä ihannepainoinen, mutta tykkään siitä silti.
Muuttaisin kyllä pari asiaa: mulla on ongelmia ryhdin kanssa, selkäranka on väärän mallinen. Olis kiva jos ryhti pysyis aina joka tilanteessa suorana.
Mulla on leveä lantio, paksut reidet ja iso perse, ja vaikka ne musta an sich on ihan kivan näköiset, ne on vaatteiden hankinnan kannalta hankalat. Suuren vyötärö-lantio-kontrastin takia multa jää monet eri malliset yläosatkin kauppaan.
Enemmän muuttaisin vartaloni toimintaa ja se onnistuis liikkumalla enemmän. Kun vaan olis paremmat mahdollisuudet siihen!
ainakaan jänteikäs. Mielummin isommat kuin lautarinnat, kapea vyötärö. Esim kaikki naisyleisurheilijat ovat minusta aika rumavartaloisia...
.............muuten tosi hoikka. Tissiympärys isompi ku vyötärönympärys!!!
Tissit tärkeimmät.
olen niin tyytyväinen itseeni, etten muuttaisi vartalossani mitäään. Eli kai sitten unelmavartaloni on omani. Ei välttämättä täydellinen, mutta paras mahdollinen minulle.
unelmavartaloni on Victoria´s Secret-malli Marisa Millerillä:
http://www.myrelaxplace.com/wp-content/uploads/2009/08/marisa-miller-in…
esim. Jessica Biel