Kuka painostaa ketä homot vai heterot?
No nii lukekaa sit toi ja koittaakaa ny kattoa se oikein;
Iltasanomat julkaisi 14.04.2009 artikkelin josta tulee ilmi ikävällä tavalla se kuinka jotkut (ei kaikki) homoseksuaalit painostavat ympäristöään seksuaalisuutensa kautta.
Pääkaupunkiseudun helsinkiläisessä ja espoolaisessa yläkoulussa tytöt ovat painostaneet toisia tyttöjä lesbosuhteisiin. Tyttöjä on uhkailtu ja painostettu suutelemaan toista tyttöä. Erään opettajan puuttuessa koulussa tapahtuvaan tyttöjen väliseen kähmintään, eräs tytöistä vastasi hänelle: "Onko sinulla jotain lesboja vastaan? Aina meitä syrjitään!"
Olen huomannut, että hyvin usein homoseksuaalisesti suuntautunut ihminen ylikorostaa omaa seksuaalisuuttaan ja "taistelee" omien oikeuksiensa puolesta. Tämä johtaa usein siihen, että jotkut homoseksuaalit painostavat ja jopa uhkaavat muita hyväksymään seksuaalisuutensa. Iltalehden artikkelista käy myös ilmi se minkä olen itse havainnut, että jotkut homoseksuaalit eivät tyydy pelkästään itse olemaan homoja ja lesboja, vaan yrittävät saada muita (heteroita) panostamalla tekemään samoja tekoja kuin mitä he homoseksuaaleina tekevät.
Tämä ei tietenkään tarkoita sitä että kaikki homoseksuaalit painostavat muita, mutta hyvin usein heidän keskuudessaan kuitenkin tapahtuu sitä. Kähmintä (seksuaaliset aktiiviteetit) ja fyysinen kanssakäyminen ei kuulu julkisiin tiloihin. Iltalehden artikkelista tulee esille myös se kuinka jotkut homoseksualistit luovat ja provosoivat tilanteen, jossa he tuovat esille kuinka heitä syrjitään.
Homoseksualistit sanovat, että heitä syrjitään ja heidän ihmisoikeuksiaan loukataan jos homous sanotaan synniksi tai poikkeavaksi seksuaalisuudeksi. Iltalehden artikkelista käy ilmi huomio ja toiminta, jonka olen myös itse havainnut. Jotkut homoseksualistit (ei kaikki) syyllistyvät siihen mistä he muita syyttävät. Iltalehden artikkelista käy ilmi, että jotkut homoseksuaali tytöt uhkasivat ja painostivat heteroita toimimaan seksuaalisesti homoseksuaalisuuden tavoin. He loukkasivat näiden heterotyttöjen identiteettiä ja ihmisoikeuksia. Valitettavasti tämä puoli asiassa usein unohtuu eikä siitä puhuta. Tämä Iltasanomien artikkeli on harvinaisuus uutistulvan viidakossa, sillä hyvin usein asia uutisoidaan siten kuinka kristityt loukkaavat homoseksuaalien ihmisoikeuksia.
Raamatun opetuksen mukaan jokaista ihmistä tulee rakastaa lähimmäisenä, mutta myös synti tulee sanoa synniksi. Raamatun mukaisessa terveessä uskossa oleva ihminen ei koskaan painosta homoseksuaaleja tulemaan heteroiksi. Herran Jeesuksen opetuslapsi uskoo Raamatun sanaan ja tuo esille sen mitä sana opettaa, mutta ei painosta ketään, vaan jättää valinnat ihmisen omalle vastuulle.
http://koti.phnet.fi/petripaavola/Homoseksuaalisuus_Raamatun_valossa.ht…
Kommentit (34)
Luonnollisten arvojen puolesta kohteliaasti sanomalla homouden synniksi heitä kunniottaen.
Siinä oikea uskisten kampanja.
Fundamentalismi aiheuttaa tuhansia itsemurhia ja suunnatonta kärsimystä aivan turhaan. Been there, tiedän mistä puhun. Rakkautta ei tuo kampanja ole nähnytkään.
Toi homokampanja oli sittenkin totta! Voi hyvä Sylvi. Aikamoinen suunnitelma. Kampanjan tulokset näkyy kotosuomessa aika selkeest.
http://www.massresistance.com/ ja petri paavola xD joojoo totta joka sana. huoh....
Tosielämässä homoja ei edes huomaa katukuvassa. Siellä ne menee ihan rauhassa kaiken muun kansan keskellä, eikä ketään haittaa. Mutta en ymmärrä miksi mediassa siitä tehdään toistuvasti sellainen haloo.
En tajua miksi jonkun ihmisen seksuaalinen suuntautuneisuus ylipäätään kiinnostaa jotakuita. Ihan kuin asialla olisi jotain merkitystä.
Olen oikeastaan aika sanaton ja nöyrä näin suunnattoman tyhmyyden edessä. Eikö teillä ole minkäänlaista kykyä lähdekritiikkiin? Selkeästi homovastustajien joukossa ei ole YHTÄKÄÄN yliopistoa käynyttä.
Ei jumalauta. Varmaan ottvat kaiken, mitä google eteen heittää ihan täytenä Totuutena. : D
Olen oikeastaan aika sanaton ja nöyrä näin suunnattoman tyhmyyden edessä. Eikö teillä ole minkäänlaista kykyä lähdekritiikkiin? Selkeästi homovastustajien joukossa ei ole YHTÄKÄÄN yliopistoa käynyttä.
Ei jumalauta. Varmaan ottvat kaiken, mitä google eteen heittää ihan täytenä Totuutena. : D
Mää tiedän monta yliopisto tason hemmoa. Yksi on
teologian tohtori Juha Ahvio.
Tsekkaas hemmon ajatuksia. http://juhaahvio.puheenvuoro.uusisuomi.fi/
Tuon jäbän kanssa olisi ihan ilo väitellä homokysymyksestä. Ei tarvitsisi puistella päätään epätoivoisena keskustelun tasolle, kuten nyt, vaan keskittyä järkevään ajatustenvaihtoon.
Oletan ainakin, että teologina Juhalla on hallussaan lähde- ja itsekritiikin taidot. Miksiköhän heppu ei tule tänne keskustelemaan?? : D
Olen oikeastaan aika sanaton ja nöyrä näin suunnattoman tyhmyyden edessä. Eikö teillä ole minkäänlaista kykyä lähdekritiikkiin? Selkeästi homovastustajien joukossa ei ole YHTÄKÄÄN yliopistoa käynyttä. Ei jumalauta. Varmaan ottvat kaiken, mitä google eteen heittää ihan täytenä Totuutena. : D
Mää tiedän monta yliopisto tason hemmoa. Yksi on teologian tohtori Juha Ahvio. Tsekkaas hemmon ajatuksia. <a href="http://juhaahvio.puheenvuoro.uusisuomi.fi/" alt="http://juhaahvio.puheenvuoro.uusisuomi.fi/">http://juhaahvio.puheenvuoro.uusisuomi.fi/</a>
ja kaikki jotka ei ole samaa mieltä tuomitaan - samalainen menttaliteetti on vihreillä ja ihmekö tuo on kun tietää mitä porukkaa se edustaa!
ja kaikki jotka ei ole samaa mieltä tuomitaan - samalainen menttaliteetti on vihreillä ja ihmekö tuo on kun tietää mitä porukkaa se edustaa!
tyhmimpiä, epäeettisimpiä ja moraalittomimpia juttuja.
aina väitä että nää vihreet ja kukkahatut ja mitkälie on kaaameita relativistejä jotka sallii kaiken. No nyt ne sitten onkin tuomitsemassa kaiken, niinkö?
Sä siis vaadit itsellesi oikeutta tuomita, mutta sua ei saisi tuomita? Vaadit siis aikamoisia etuoikeuksia. Natseja ei saa tuomita! Stalinisteille mielipiteenvapaus! Pohjois-Korean diktatuuriksi tuomitsevat on fasisteja!
ei ole tuttavapiirissään YHTÄÄN homoseksuaalia. Stereotypiat viuhuu niin että ohikulkijat saa vammoja sirpaleista.
Mä pidän homoseksuaalisuutta syntinä, mutta en mä muidenkaan syntien kohdalla ala muille ihmisille saarnaamaan. Jokaisella ihmisellä on vapaus valita, pyrkiikö Jumalan tahdon mukaiseen elämään vaiko eikö. Ei siihen ketään voi pakottaa.
Jotenkin toisten arvojen kunnioittaminen on hukassa puolin ja toisin. Aika tahditonta saarnata toiselle siitä, että elää toisen mielestä väärin. Miksi ketään kiinnostaa niin paljon toisten ihmisten elämänvalinnat? Mitä toisia kiinnostaa muiden makuukammarielämä? Mitä rähjäämisen aihetta joillakin on siitä, jos joku uskoo Jumalaan?
Ihmiset tekevät omia valintoja, joista varmaan voi jokainen oman mielipiteensä sanoa, mutta vastakkaisten näkemysten huutaminen toisten silmille ei johda mihinkään. Monikin ihminen elää "mun arvojeni" vastaisesti, mutta eipä ole tullut mieleeni mennä siitä avautumaan. Maailman sivu on ihmiset ollu eri mieltä monestakin asiasta.
Miten se menikään kristityt?
"Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi."
Joillekin yksilöille homous antaa luvan tehdä mitä vain ja jos heille kehtaa siitä huomauttaa, niin olet homofoobikko. Esim. Yrjönkadun uimahallissa valvojat olivat poistaneet hallista kaksi miestä, jotka harrastivat seksiä, oliko se nyt saunassa. Valvojat olivat seksiä harrastaneiden mielestä homovastaisia ja "Räsäsen siskoja". Seksin harrastaminenhan on siis kielletty ihan kaikilta julkisilla paikoilla, ei vain homoilta.
En tiedä, onko homovastaiseksi haukkuminen herjaamista, mutta ainakin taannoin eräs somali sai tuomion herjauksesta, kun hän haukkui poliisia rasistiksi. Poliisi oli siis pidättänyt kyseisen henkilön täysin laillisin perustein rikoksesta.
Joo...
Olen huomannut saman ilmiön. Aika ovelaa toimintaa ja suurin on osa on sokeita sille mitä nyt tapahtuu.
GAID-niminen homolehti 11/1987 USA artikkeli:The Overholingt The Straight America by Marshall Chirck
Poimittu Dosentti Juha Ahvion haastattelusta
1.Homoudesta puhuttava kovaa ja usein mediassa eli tehotoisto(perinteinen manipulaation keino)
2.konservatiivisten kirkkojen katsannot muutettava ja tuettava homo myönteistä teologiaa
3.kirkkojen moraalinen arvovalta murennettava
4.on vedottava tieteeseen ja julkiseen mielipiteeseen vaikka ilman perusteita
5.homojen on tietoisesti otettava uhrin asema vaikka ovat haastajia
6.On vedottava kaikessa syrjintään samoin kuin metodisesti maahanmuuttajat rasismiin
7.homot on kuvattava positiivisesti
8.vastustajat on leimattava : Asiallisilla perusteilla ei väliä
9.homouden arvostelijat on saatettava huonoon valoon
10.Homofobia( sairaanloinen pelkotila= fobia )probagandatermin käyttö.Sillä saadaan vastustaja leimattua erittäin syrjivällä tavalla. Vastustaja ei enää vakavasti otettava.
Perinteiset instituutiot on vallattava sisältäpäin:koulu,kirkko,media.
ja kirjoituksia. Olen kiinnittänyt huomiota pariin asiaan. Ensinnäkin homot vaativat suvaitsevaisuuttaa ja hyväksyntään mutta miksi he eivät ole suvaitsevaisia ja hyväksyviä heteroita kohtaan? Missä on suvaitsevaisuus, kun joku sanoo että homous on väärin? Miksi asiasta ei voi asiallisesti edes keskustella?
Toisekseen ihmettelen miksi "Älä alistu Anni"-kampanja on herättänyt niin voimakasta vastustusta. Onko täysin mahdotonta, että seksuaalisesti epävarma nuori voi muiden painostuksesta olla lesbo/homo? Homoudesta on tullut "muotia" - ei kai kukaan halua olla typerä ja suvaitsematon hetero? Millaista kuvaa heteroista homoseksuaalit ovat luomassa; miksi jatkuvasti törmää siihen mantraan, että homous on normaalia. Miksi ei voi sanoa, että homoseksuaalit ja heterot ovat normaaleja?? Miksi on vain kaksi vastakkaista näkemystä? Nuorethan ovat tunnetusti ohjailtavissa (tärkeää pysyä piireissä) ja monet myös epävarmoja seksuaalisuudestaan. Jos homoseksuaalit puhuvat "kaapissa olemisesta" ja sieltä ulos tulemisesta - eikö näin voi tapahtua myös toisin päin? Miksi nuorille ei saa kertoa siitä, että myös näin voi käydä? Ja ennen kaikkea miksi heidän piti lähteä typerälle "vastaisku"-linjalle - eikö tällaisissa tilanteissa pitäisi jotenkin pyrkiä kaiken yläpuolelle eikä lähteä loanheittoon mukaan?
Toista puolta eli kristillisiä piirejä seuratessa en ole törmännyt siihen, että siellä julistettaisiin "Älä alistu Anni"-kampanja vastaiskuksi homomyönteisyyttä vastaan. Uskonnollisissa piireissä ei puhuta/kirjoiteta kostosta tämän kampanjan yhteydessä. Sen sijaan kampanjan uhkaavaksi kokenut osapuoli puhuu kostosta. Käsittääkseni kosto ole tämän päivän tapa toimia kirkossa. Vai mitä mieltä muut ovat: onko kirkko sulkeutunut enemmän vai avautunut homokeskustelun myötä?
Vielä yksi kysymys on mielestäni tärkeä: mistä kumpuaa se viha, joka kohdistuu "uskoviin" ja heihin, joiden mielestä homous ei ole hyväksyttävää? Miksi tilaa ei ole erilaisille mielipiteille juuri niiden joukossa, jotka kokevat joutuneensa/-vansa syrjityksi? Eikö juuri sellaisen ihmisen pitäisi ymmärtää mitä syrjiminen on ja pyrkiä päinvastaiseen?
Minä vaan kysyn.
heteroista suurelle osalle homous ihan yhdentekevä asia
Luonnollisten arvojen puolesta kohteliaasti sanomalla homouden synniksi heitä kunniottaen.
Siinä oikea uskisten kampanja.