Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko nuoren näköinen aikuinen nainen aina yhtä kuin kaunis?

Vierailija
28.03.2011 |

Ja päinvastoin itseään vanhemman näköinen nainen ruma?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorennäköinen on nuorennäköinen ja kaunis on kaunis. Voi tietysti olla sekä nuorennäköinen että kaunis.

Minulla on pari ikäisekseen hyvin nuoren näköistä ystävää, mutta ei heitä nyt oikein kauniiksi voi kutsua (pyöreäkasvoisia vähän pyöreitä tappeja). Sitten minulla on yksi todella kaunis 40v. ystävä, joka ei varmaankaan paljon ikäistään nuoremmalta näytä, mutta on samanlainen kuin yhden aikaisemman kirjoittajan äiti, eli hänen kauneutensa jotenkin vie kaikkien huomion pois kaikesta muusta. Oman miehenikin ensimmäinen kommentti hänestä oli, "onpa harvinaisen kaunis nainen".

Vierailija
2/13 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse joskus kuvittelen näyttäväni teinitytöltä, siksi, koska naamassani on näppyjä ja olen lyhyenläntä, eli nuoren näköinen ei ole yhtä kuin kaunis...

Monet naiset vaikka näyttävät vanhoilta ja ovat vanhoja ovat kauniisti vanhentuneita. Usein iäkkäissä on kaunista arvokkuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se vanhempi nainen on ollut nuorena tyttönä kaunis, niin sitten hän on edelleen nuoremman näköiseltä näyttäessään kaunis. Mihin hän siitä perusolemukseltaan, mm. kasvojen luustoltaan, olisi muuttunut?

'Nuoremman näköinen' ei ole synonyymi sanalle 'kaunis', vaikka tosiaan joku haahka tai huuhkaja sen niin ottaakin... ;)

Toisaalta joku nuorena kaunis ei välttämättä vanhene kauniisti ellei pidä huolta itsestään. Antaa kertyä ylipainoa, tukka vedetty ponnarille, ei jaksa katsoa mitä päällensä laittaa, naama pöhöttyy viinin lipittelystä...

Jos joku tällainen matami, nuorena rumaksi mollattu, ottaa itsestään niskasta kiinni alkaen huolehtimaan itsestään, niin silloin voisin kuvitella, että ei näyttäisi pelkästään nuoremmalta vaan ehdottomasti myös kauniimmalta.

Vierailija
4/13 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen nuoren näköien, mutta en kaunis. Mulla on lapsekkaat kasvonpiirteet (esim. pieni nenä ja korkea otsa), mutta olen korkeintaan söpö, en kaunis.

Vierailija
5/13 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei.

Vierailija
6/13 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole. Esim Catherine Zeta Jones on yksi maailman kauneimmista naisista, mutta ei ole koskaan näyttänyt ikäistän nuoremmalta, pikemminkin päinvastoin.

Vierailija
7/13 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuoremman näköinen, mutta ei kyllä saa kaunista vaikka miten päin katsoisi ja silti on ihan täpinöissään kun joku taas luullut nuoremmaksi

Vierailija
8/13 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tule ajatelleeksi naisen ikää. Äitini on 65-vuotiaana ihan uskomattoman kaunis, on kyllä aina ollut. Minä olen kaunis omalla tavallani, enkä sen takia että näytän nuorelta.

Vierailija
9/13 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tule ajatelleeksi naisen ikää. Äitini on 65-vuotiaana ihan uskomattoman kaunis, on kyllä aina ollut. Minä olen kaunis omalla tavallani, enkä sen takia että näytän nuorelta.

miten ei tule ajatelleekis ikää?

Vierailija
10/13 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen voi olla niin kaunis, että se kauneus vie kaiken huomion. Äidistäni selvästi näkee että hän on yli kuudenkymmenen, mutta hän on vanhentunut kauniisti. Eli "näytätpäs nuorelta"-kommenttien sijaan kuuluu "näytätpäs kauniilta" :)

En välttämättä osaa oikein selittää, tämä on monimutkainen aihe.

Hitsit jos jostain löytäisin sen vanhan intiaaninaisen kuvan. Siinä oli ihan tolkuttoman kaunis nainen.

Vierailija
11/13 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka itse olen hyvin nuoren näköinen, en koskaan ole kuullut kenenkään yhdistävän ulkonäköäni oletukseen nuoresta iästäni.

Ihmiset olettavat muuten vaan että olen vielä alle 20-vuotias, vaikka olen kohta kolmekymppinen.

Vierailija
12/13 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen niin nuoren näköinen, mutta en todellakaan ole kaunis.

Vierailija
13/13 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen voi olla niin kaunis, että se kauneus vie kaiken huomion. Äidistäni selvästi näkee että hän on yli kuudenkymmenen, mutta hän on vanhentunut kauniisti. Eli "näytätpäs nuorelta"-kommenttien sijaan kuuluu "näytätpäs kauniilta" :)

En välttämättä osaa oikein selittää, tämä on monimutkainen aihe.

Hitsit jos jostain löytäisin sen vanhan intiaaninaisen kuvan. Siinä oli ihan tolkuttoman kaunis nainen.

siinä on mielestäni tosi kaunis nainen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän