Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis katsoitteko Matkaoppaat-sarjaa. 3 kk vauvan

Vierailija
28.03.2011 |

kanssa reissussa. Jotenkin oli kovin väsynyt se vauva siinä. Äiti istua rehotti ja nautti ruuastaan, vauvalla ei ollut edes vaatteita aurinkosuojana, ei aurinkolaseja, isä tuttipullosta antoi hikiselle vauvalle ruokaa. Äiti ja kaverinsa käyttivät myös tällaista kieltä 'vitun turkkilaiset saatana'... joten vähän mietityttää...

Voihan tietysti olla, että tuo ei ollut edustava otos perheen arjesta, mutta jotenkin mietitytti sen vauvan kannalta.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ihminen ei voi tosissaan olla noin yksinkertaisen tyhmä. Kumma juttu että 3 kk näyttää väsyneeltä, ne kun ei juurikaan yleensä nuku? Olihan Suomenkin kesä kahtena viime vuonna kuuma - kai sä ap lähdit silloin lasten kanssa karkuun pohjoisnavalle? Huh, pakko olla provo. Tai sit ap on oikeasti säälittävän kapeakatseinen aina samassa paikassa asunut erilaisuutta sietämätön kuiva hiirenharmaa kotinössö.

Vierailija
42/55 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin pienen lapsen iho täytyy suojata auringon valolta esim. pukemalla vaaville vaatteet jotka eivät hiosta...

Toi mua oikeesti kauhistuttaa kuinka moni vanhempi vaarantaa lastensa terveyden pitämällä sitä auringossa ilman suojaa :(

Tän keskustelun perusteella niitä on aika paljon.

Yksikin on liikaa.

Kukaan ihminen ei voi tosissaan olla noin yksinkertaisen tyhmä. Kumma juttu että 3 kk näyttää väsyneeltä, ne kun ei juurikaan yleensä nuku? Olihan Suomenkin kesä kahtena viime vuonna kuuma - kai sä ap lähdit silloin lasten kanssa karkuun pohjoisnavalle? Huh, pakko olla provo. Tai sit ap on oikeasti säälittävän kapeakatseinen aina samassa paikassa asunut erilaisuutta sietämätön kuiva hiirenharmaa kotinössö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa on lapsia, joista kukaan ei välitä ja av-mamma paheksuu kun suomivauvalla on hiki etelän lomalla :-DDD

Tuskinpa tällä vauvalla oli Turkissa kuumempaa kuin Suomessa viime kesänä. Hyvällä tuurilla heillä oli ilmastointi hotellissa. Monellako on Suomessa..?

Voi kauheaa kun on niin kuuma Turkissa. Turkkilaiset varmaan kauhistelee miten suomalaiset lapset selviävät henkissä läpi talven.

Vierailija
44/55 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemminkin heidän pitäisi ottaa muilta oppia, suoranainen häpeä että aurinkoa ei osata varoa vaikka ihmisiä on valistettu vuosikaudet.

Ainakin mun tuntemat Aussit on tosi varovaisia auringon kanssa.... ala yleista!

Vierailija
45/55 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vähän aurinko pilkottaa - täällä Australiassa laitetaan lapsille lakit päähän siinä vaiheessa,kun aurinko paahtaa kolmeakymppiä tuntitolkulla,Suomessa pitää olla se saakelin lippalakki tai (yöks) karjakkohuivi päässäe heti,kun vähän valoa pilkahtaa..Pukeutiminen on toinen juttu,kyllä täällä näkee vauvoja ihan kelteisilläänkin nauttimassa auringosta,ei kai kukaan käristä itseään tai lastaan tuntikausia auringossa. Voi pyhä jysäys.

Me asumme Singaporessa (lapsetkin taallapain maailmaa syntyneet). Lapsilla ei ole ikina hattua paassa ulkona, koska se on liian kuuma!

Vauvana paras vaatetus= ei mitaan vaatteita (vain vaippa), ei tuu vauvalle kuuma

Vauvan aurinkolasit= eipa meidan ipanat koskaan suostuneet niita pitamaan.....

Te ihmiset ootte ihan kummallisia. Ei se aurinko tapa, jos kayttaa jarkea sen kanssa ;-)

Ja kylla naille taallakin syntyneille, ei ikina SUomessa asuneille lapsille tulee kuuma (mihin ihmeeseen se katoaisi...), sitten mennaan sisalle. Ei me siella ulkona tuntikausia olla... hohhoijaa...

p.s. meidan lapset ovat iholtaan taatusti vaaleampia kuin kesalla Suomessa "pakkoauringosta" nauttineet lapset ;-)

Vierailija
46/55 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

... jotkut antaa vauvan ottaa ilmakylpyjä kesällä nakuna....

... jotkut isät pulloruokkii lapsiaan...

... jotkut lapset joskus kitisee rattaissa...

... jotkut äidit joskus istua rehottaa nauttimassa elämästään...

Soitetaan lastensuojeluun ku ois jo!

Vierailija
47/55 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan normaalilta perheeltä vaikutti ja ihan normaali lapsikin. eikai nyt ton ikäsellä vauvalla ole aurinkolaseja ? se vaunun kuomuhan suojaa ja rattaissa sitä enimmän aikaa pidetään. Mä en kestä tällaisia niuhoja.

Niin ja kai äiti saa nauttia ruuasta myös ?? Vai isäkö vaan ? Isähän juotti vauvan sillä aikaa. Mua aina vituttaa se, että äitiä kritisoidaan samoista asioista, joita miehellä pidetään normaaleina.

Olen itse kasvattanut ja hoitanut lapseni yksin, ja olen huomannut, että jos lapsen isä osallistuu / tekee jotain, niin jotkut siitä kehtaavat valittaa ( myös ulkopuoliset ) ja väittää äitiä laiskaksi. Sehän on hienoa, jos isä osallistuu.

Vierailija
48/55 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se perhe vaikutti täysin normaalilta ja elämästään nauttivalta. Vauvakin oli tyytyväinen. Hankkikaa kateelliset elämä, sanon minä!

Vierailija
49/55 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meijän nuorimmainen on nyt 5kk. Esikoinen oli ekaa kertaa matkalla 6kk ja keskimmäinen 4kk. Hyvin meni ja kivaa oli molemmilla reissuilla. :D

Vierailija
50/55 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutama vuosi takaperin Nizzaan. Edessämme istui pariskunta pienen vauvan kanssa, kuulin äidin kertovan tuon nelikuisen jo matkustaneen paljon lentokoneella.

Vierailija
51/55 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se ole lomaa vanhemmille eikä lapsille. Mieluummin olen kotona kuin vauvan kanssa reissussa. Itsellämme olut vasta noin 6 vuotias lapsi mukana, jaksaa jo uida ja katsella nähtävyyksiä. Osaa nauttia jo matkasta.

Vierailija
52/55 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ok jos teillä toimitaan näin. Ja on ok jos jossain perheessä toimitaan toisin!! Jokainen tekee niin kuin hyväksi kokee.

Eihän se ole lomaa vanhemmille eikä lapsille. Mieluummin olen kotona kuin vauvan kanssa reissussa. Itsellämme olut vasta noin 6 vuotias lapsi mukana, jaksaa jo uida ja katsella nähtävyyksiä. Osaa nauttia jo matkasta.

Minulla on kaveri jolla on yksi lapsi. Hän ei reissaa koska tuntee että lapsen kanssa on hankala reissata kun rytmit menee. Itselläni on kolme lasta ja ollaan paljon reissattu. En todellakaan voi sanoa että jompikumpi tekee meistä väärin. Jokainen tyylillään.

Arvostelijat tyytyköön elämäänsä ja jättäkööt mut rauhaan.

Vierailija
53/55 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teidän lapsi erityislapsi tms. vai miksi ei olisi lomaa olla lomalla?

Me nautimme yhteisestä ajasta ilman työtä ja kotitöitä. Rentoa rantaelämää.

Tuli muuten niin hirvee matkakuume, että kävin varaamassa matkan perheellemme :)

Vierailija
54/55 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli jos SINÄ olet mieluummin vauvan kanssa kotona niin matkailu vauvan kanssa ei ole MUILLEKAAN lomaa..? Just.

Eihän se ole lomaa vanhemmille eikä lapsille. Mieluummin olen kotona kuin vauvan kanssa reissussa.

Vierailija
55/55 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka hoitavat lapseni, ettei tarvitse mukaan ottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän