Peniksen suurennus
Miten penistä saisi suurennettua turvallisisti ja mieluiten luonnollisesti, niin että penis ei vahingoittuisi yhtään?
Kommentit (23)
sen oven väliin ja muutaman kerran loukuttaen niin kyllä se siitä turpoaa kummasti !
Sille mennään mitä luonto on suonut.
Jos tosissasi kysyt ap niin kehitä mielummin taitojasi rakastajana kuin yrität löytää pikaratkaisua. Netti on pullollaan ohjeita videoilla ja ilman. Tutustu vaikka tantra seksin saloihin ja siihen miten naista kosketetaan ja kuinka hänet tyydytetään.
jep miks pitäis pippelin olla iso, mulla 10cm kovana ja ihan sopiva, ikää jo 16.
Treeniä niin kyllä se 1-3 cm kasvaa. Lihasta kun on niin käytössä se kasvaa. Sitten voi kokeilla penispumppua yms. mutta niiden kanssa pitää olla varovainen.
Entinen 12cm sarjalainen (mitattu 20v), nykyään 15cm+ ja 40v. Ei toki ole kokemusta kuin omalta osalta joten en tiedä olenko luonnonoikku mutta kyllä ne aamustondiksetkin on ihan tarkoituksella luoja suonut että kyrpä pysyy toimintakunnossa jos ei kantaja tajua sitä itse käyttää tarpeeksi usein.
Kyllä väitän että jos vuoden/vuosia on käyttämättä niin kyllähän se lihas alkaa surkastumaan ja tulee näkymään pituudessa ja paksuudessa.
Treeniä niin kyllä se 1-3 cm kasvaa. Lihasta kun on niin käytössä se kasvaa. Sitten voi kokeilla penispumppua yms. mutta niiden kanssa pitää olla varovainen.
Entinen 12cm sarjalainen (mitattu 20v), nykyään 15cm+ ja 40v. Ei toki ole kokemusta kuin omalta osalta joten en tiedä olenko luonnonoikku mutta kyllä ne aamustondiksetkin on ihan tarkoituksella luoja suonut että kyrpä pysyy toimintakunnossa jos ei kantaja tajua sitä itse käyttää tarpeeksi usein.
Kyllä väitän että jos vuoden/vuosia on käyttämättä niin kyllähän se lihas alkaa surkastumaan ja tulee näkymään pituudessa ja paksuudessa.
Kai sinulla on tiedossa keskimääräinen peniksen pituus? Ei noita suurennuksia kannata edes harkita, jos koko on suurinpiirtein normaali.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 23:46"]
Rahat pois hörhöiltä noilla vehkeillä. Olen itse omistanut extenderin eikä sillä saanut kuin terskan kipeäksi. Pumpulla sain puolestaan esinahkani pysyvästi mustaksi ja erektiohäiriöiseksi. Käytin vuoden verran aktiivisesti eikä mitään tulosta.
Luottakaa noihin vinkkeihin, joissa kehoitetaan nuolemaan ja huomioimaan nainen muuten. Penishärpäkkeet vievät aikanne ja rahanne antamatta mitään takaisin.
[/quote]
Kannattaa tutustua pumpun käyttöohjeisiin eikä ylittää suositeltuja aikoja päivässä tai vetää liian kovalla paineella. Ei vuodessa vielä suuria tuloksia aikaan saa
Terv tyytyväinen pumppaaja
Rahat pois hörhöiltä noilla vehkeillä. Olen itse omistanut extenderin eikä sillä saanut kuin terskan kipeäksi. Pumpulla sain puolestaan esinahkani pysyvästi mustaksi ja erektiohäiriöiseksi. Käytin vuoden verran aktiivisesti eikä mitään tulosta.
Luottakaa noihin vinkkeihin, joissa kehoitetaan nuolemaan ja huomioimaan nainen muuten. Penishärpäkkeet vievät aikanne ja rahanne antamatta mitään takaisin.
En nyt hirveästi ylpeilisi tuolla saavutetulla tyngälläkään.
On aivan höpöpuhetta ettei penistä muka voi kasvattaa. Mutta se ei tapahdu viikossa eikä kuukaudessakaan. Itselläni oli 13 cm ja nyt on 19 cm. Paksuus kasvanut samassa suhteessa. Aikaa mennyt noin kaksi vuotta. Vielä tarkoitus kasvattaa lisää. Netistä löytyy ohjeita vaikka kuinka paljon. Manuaalisesti olen kasvattanut ja syön myös pilleritä. Kokeillut erilaisia. En käytä mitään mekaanisia laitteita. Älkää ihmeessä menkö mihinkän leikkaukseen !
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö. Penis ei ole lihasta. Aivosi ovat.
Aktiivisella käytöllä kasvaa. Nuorena oli 14cm, nyt 35v myöhemmin 17cm ilman laitteita tai pillereitä.
Pillereillä saa itsensä korkeintaan sairaaksi ja lonpakon tyhjäksi.
Staattinen ja pitkäaikainen venytys toimii.
Alkupituus 16 cm. Viime kesänä 17.5 cm. En
ole mittaillut tämänhetkistä tasoa.
Tavoite 20 cm, siellä ei olla vielä.
Venytys toimii ainakin.
Täs on ihan käypänen laite eikä pahan hintainen.
https://ihmeellinenhuone.fi/seksilelut/Pumput-ja-Kehittimet/322-frohle-peniksenvenytin
Vierailija kirjoitti:
Venytys toimii ainakin.
Täs on ihan käypänen laite eikä pahan hintainen.
https://ihmeellinenhuone.fi/seksilelut/Pumput-ja-Kehittimet/322-frohle-peniksenvenytin
Miksi nimimerkkinäsi on vierailija eikä kauppias itse?
Tuolta kaupasta olen saanut huonoa palvelua, en suosittele. En hyväksy, että yrittäjät naamioituvat normipalstalaisiksi / käyttäjiksi spämmäämään omia tuotteitaan.
https://www.seksileluja.com/peniksen-kasvattaminen/k-93 tuolta vaan kokeilemaan. Eiköhän penispumppu ole ainoa toimiva joskin väliaikainen ratkaisu ja muut enemmän tai våhemmän huijausta
sehän penis suurenee kun se nousee valmiiksi yhdyntään,mitään muuta konstia ei ole,mikä ei vahingita mulukkuas.