Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos alan täysnutraajaksi (herranumala) niin

Vierailija
28.03.2011 |

saan (täydyn) syödä siis 5 annosta niitä tuotteita (pirtelöt, keitot, pastat, patukat jne)?

Voinko mä aamiaiseksi juoda kahvia ja sellaisen patukan (eli se olisi mun aamiainen)? Ja sitten vielä neljä satsia jotain nutrituoetta päivän mittaan?

Mitkä maut on hyviä???

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli puolikas patukka kerrallaan, jos haluat täysnutrata.Ja kyllä, se olisi se aamiainen. Itse suosittelen kyllä täysnutrausta ihan niillä pirtelöillä vaan, siihen tottuu nopeasti. Mun suosikki on nutriletin suklaa tai naturdietin ananas.

Vierailija
2/9 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska rakastan kahvia ja kahvin kanssa mulla aina tapana mässätä. Nyt jos voisin nutripatukkaa syödä aamulla ja iltapäivällä kahvin kanssa, niin ei olisi niin "julmaa" ;) ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mässäystä, lisäksi saa juoda vain yhden pussin...

Vierailija
4/9 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska rakastan kahvia ja kahvin kanssa mulla aina tapana mässätä. Nyt jos voisin nutripatukkaa syödä aamulla ja iltapäivällä kahvin kanssa, niin ei olisi niin "julmaa" ;) ap

Vierailija
5/9 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

et mielummin laihduttaisi terveellsiellä ruualla ja liikunnalla. Lapset mukaan oppivat siinö samalla.

Vierailija
6/9 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

et mielummin laihduttaisi terveellsiellä ruualla ja liikunnalla. Lapset mukaan oppivat siinö samalla.

Vierailija
7/9 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruokavalio kehiin. Liikkua kannattaa nutratessakin.

Vierailija
8/9 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupala: kahvi ja tomaattikeitto ja vettä

Lounas: tomaattikeitto ja vettä ja vähän vihreää salaattia

Välipala: kahvi ja pirtelö ja vettä

Päivällinen: tomaattikeitto ja vettä

Iltapala: kanakeitto ja vettä

Jotakuinkin näin. Mutta muista: 2 litraa vettä päivässä, vähintään, niin vältyt päänsäryltä

Vierailija
9/9 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi