Jos alan täysnutraajaksi (herranumala) niin
saan (täydyn) syödä siis 5 annosta niitä tuotteita (pirtelöt, keitot, pastat, patukat jne)?
Voinko mä aamiaiseksi juoda kahvia ja sellaisen patukan (eli se olisi mun aamiainen)? Ja sitten vielä neljä satsia jotain nutrituoetta päivän mittaan?
Mitkä maut on hyviä???
Kommentit (9)
koska rakastan kahvia ja kahvin kanssa mulla aina tapana mässätä. Nyt jos voisin nutripatukkaa syödä aamulla ja iltapäivällä kahvin kanssa, niin ei olisi niin "julmaa" ;) ap
mässäystä, lisäksi saa juoda vain yhden pussin...
koska rakastan kahvia ja kahvin kanssa mulla aina tapana mässätä. Nyt jos voisin nutripatukkaa syödä aamulla ja iltapäivällä kahvin kanssa, niin ei olisi niin "julmaa" ;) ap
et mielummin laihduttaisi terveellsiellä ruualla ja liikunnalla. Lapset mukaan oppivat siinö samalla.
et mielummin laihduttaisi terveellsiellä ruualla ja liikunnalla. Lapset mukaan oppivat siinö samalla.
ruokavalio kehiin. Liikkua kannattaa nutratessakin.
Aamupala: kahvi ja tomaattikeitto ja vettä
Lounas: tomaattikeitto ja vettä ja vähän vihreää salaattia
Välipala: kahvi ja pirtelö ja vettä
Päivällinen: tomaattikeitto ja vettä
Iltapala: kanakeitto ja vettä
Jotakuinkin näin. Mutta muista: 2 litraa vettä päivässä, vähintään, niin vältyt päänsäryltä
eli puolikas patukka kerrallaan, jos haluat täysnutrata.Ja kyllä, se olisi se aamiainen. Itse suosittelen kyllä täysnutrausta ihan niillä pirtelöillä vaan, siihen tottuu nopeasti. Mun suosikki on nutriletin suklaa tai naturdietin ananas.