Muita sperma-allergikkoja?
Miten selviätte? Itse juoksen aina yhdynnän jälkeen pesulle ja silti kirvelee niin perkeleesti monta tuntia... Entäs kun olette lapsia tehneet? Itsellä ei vielä ajankohtaista, mutta mietin että varmasti vähentää raskautumisen todennäköisyyttä kun pitää kaivella spermat perältä asti heti pois..
Kommentit (6)
Lapset on tehty. Mies haluaisi vasektomian, mutta enpä tiedä, kannattaako.
Ärsyttää kun tykkään seksistä kauheesti, mutta heti kun ajattelee seksiä, tulee mieleen se kauhee kutina, ja sitten ei viitsi sekstatakaan..
ap
Siis onko tämä joku vitsi??? Ei kai nyt kukaan voi olla spermalle allerginen???
Siis onko tämä joku vitsi??? Ei kai nyt kukaan voi olla spermalle allerginen???
Varsinkin limakalvoilla aiheuttaa kauhen punoituksen/turvotuksen ja järkyttävän kirvelyn. Myös normaalilla iholla (esim jos mies tulee reisille/vatsalle) aiheuttaa punoitusta ja kutinaa, mutta ei niin voimakkaasti.
ap
sitäkö se onkin. Mä joudun kans epäromanttisesti menemään pesulle heti yhdynnän jälkeen tai en nuku koko yönä. Tosin mulla se peseytyminen riittää, ei sitten enää kutise, mut oon siis ihmetelly miks voi olla väliliha tulessa...
Voin kyllä ottaa suihin ilman mitään kutinoita. Keski-ikäiseksi oon ehtinyt ja perin tavallisella yhdyntäfrekvenssillä elellään. Mulla on hormonaalinen ehkäisy ja mies siis yhdynnässä laskee sisälleni ja sit kipikipi juoksen pesulle, kun toinen jää sinne sänkyyn selviämään orgasmistaan.
Jossain ulkomailla annetaan siedätyshoitoa miehen spermasta tehdyllä aineella. Suomessa tuskin.
Lapset on tehty. Mies haluaisi vasektomian, mutta enpä tiedä, kannattaako.