Helvetin nolo kysymys, hävettää kysyä mut......
Olen maailman ainut ihminen joka ei tiedä mikä on keskuspölynimuri!! Siis sen tiedän, kun olen kysynyt kaverilta mitä tarkoittaa ne reijät niiden seinissä ja se on vastannu et " meillä on keskuspölynimuri" mut ei oo selittänyt miten se toimii!!! Mistä niitä saa ostaa ja voiko niitä laittaa kerrostaloasuntoon? Onko se jotenkin niin että ei tarvi imuroida vaan kun laittaa sen päälle niin ne reijät " imee" kaikki roskat lattialta niihin reikiin?
Kiits jos vastaatte asiallisesti. en kehtaa kysyä keneltäkään päin naamaa.
Kommentit (23)
Mullapa on se farmari volvossa takaloosterissa asennettuna. 10m letkua ja suuttimet ja vempaimet löytyy, saapi penkit ja paikat imuroitua katevästi puhtaaksi. Akulta invertterillä sähköt tuleepi ja toimii ku junan vessa. Siitä mukava asennus kun imuri kulkee paikasta toiseen ja voipi imuroida vaikka kotona, autotallissa, mökillä, naapurissa jne. Eipä tule pölyt nenään kotona kun normi imureilla tuppaa niin tupruttelemaan, kun imuri on autossa pihalla parkkipaikalla ja taka loosterissa. Monet on kehunu tätä ratkaisua ja pyytäneet että voisin vaikka tulla heillekkin sitä esittelemään ja oonhan minä käynytki esittelemässä tätä kylillä. Nii että ei sitä tarvihe olla omakotitalo asukki että tuosta keskusimurista pääseepi nautiskelemaan.
Eli sä laitat imuriputkilon kiinni seinään ja se pöly imeytyy seinien sisällä olevien putkien kautta keskusyksikköön (esim varastoon). Pienenä oli tosi jännää avata se seinän luukku, kun sieltä tuli kova imu. :D
ne roskat menee sitten jostain reiästä ulos.
Olis piha varmaan kivan näköinen, kun siel olis kaikki meidän roskat :D