Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sanooko pankkivirkailija jo puhelimessa,jos ei laina ole kertakaikkiaan mahdollinen?

Vierailija
28.03.2011 |

soitin ja tiedustelin asiaa,kerroin, että 900e kk-palkka,ja lainaa tarvitsisi 1100e.

ei sanonut puhelimitse juuta eikä jaata,vaan antoi ajan huomiselle pankkiin.

minua niin nolottaa mennä sinne,kun luulen vastauksen olevan kieltävä..

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulen että et saa lainaa.

Vierailija
2/28 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulen että et saa lainaa.

merkintä poistuu.

halusin hieman vaan tiedustella asiaa,ja nyt joudun virkailijan pakeille:(

asia hävettää.kerroin avoimesti,että tarvitsen ulosottomiehelle ne rahat.

elän kädestä suuhun,ja tili aina nollilla... voi hitto,tekisi mieli perua koko juttu.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olisi selväkin homma jompaan kumpaan suuntaan, paitsi jos puhut suoraan pankinjohtajan kanssa.

Sun tapauksessa sun sekä tulot että lainasumma on niin pienet, että hämmästelen, miksi tarvitse tuollaista lainaa - eikö sullä ole luottokorttia, johon voisit tuon ottaa. Tai eikö tililläsi ole automaattisesti luottona tuon verran? Mutta jos ei, niin luulen, että se saatko lainan vai et, riippuu enimmäkseen siitä, että mihin sen tarvitset. ONko järkevää yleensä ottaa lainaa siihen tarkoitukseen. Ota huomioon, että noista sun tuloista maksaessanoinkin pienelle lainalle tulee kuitenkin aika pitkä maksuaikataulu ja sitä myöten aika paljon korkokuluja. Kannattaako varmasti?

Vierailija
4/28 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen korjaa.

Vierailija
5/28 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hänkin suositteli tiedustelemaan jotain lainaa jostain,koska se tulee joka tapauksessa halvemmaksi.

ja ei,ei ole luotollista tiliä, tms. olen ollut viimeiset 15 vuotta ilman luottotietoja.nyt olen hoidellut asioitani ja maksellut velkojani saadakseni elämäni kuntoon.

joustoluotosta se pankkitäti puhelimitse puhui.

ap

Vierailija
6/28 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen korjaa.

ja sitä lyhennän 40e/kk....

ap

Vierailija
7/28 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin ne, jotka puhelimeen siellä pankissa vastailevat, eivät ole niitä, joilla on valtuudet päättää lainoista. Eli asia menee aina jonnekin muualle päätettäväksi.

Ja he ovat nähneet ihan kaikenlaisia tuloja ja lainoja, ei sinun tarvitse nolostella. ja lainasummasi on pieni, vain noin kuukauden tulot, joten uskon, että varmasti saat lainan.

Vierailija
8/28 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä he suosittelevat. Vaikka lainaa ei heruisi, voit saada arvokkaita neuvoja.

Vierailija
9/28 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että antavat ajan. Eivät he puhelimitse sinulle mitään lainoja myönnä, ei pankki ole mikään pikavippifirma...

Mene sinne avoimin mielin ja yritä unohtaa nolotukset. Kerro, että yrität saada asiasi kuntoon ja tarvitset hieman apua. En ole perillä ulosotosta, mutta maksat siis sinnekin varmaan korkeaa korkoa (jos kerran ulosottomieskin suositteli lainaa edullisempana vaihtoehtona). Jos saisit pankista edullisempaa luottoa, niin sehän olisi tietysti hyvä ratkaisu. Koska sinulla on ollut ongelmia luottojen kanssa, on minusta erittäin tarpeellista, että käyt pankissa henkilökohtaisesti. Toivottavasti saat hyviä neuvoja ja asia ratkeaa.

Vierailija
10/28 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huolellisesti, ettei hän päädykin maksamaan enemmän. Ne joustoluotot ei ole ihan ilmaisia, mutta toki korot on nyt vieläkin aika alhaalla ja pysyykin varmaan vuoden vielä.

Vierailija
11/28 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
12/28 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
13/28 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nostaa se tarvittava raha sieltä?

Vierailija
14/28 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kuitenkin vielä lyhennät velkaa ulosottoon?????

Vierailija
15/28 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kuitenkin vielä lyhennät velkaa ulosottoon?????

mikä siinä on niin ihmeellistä??

ap

Vierailija
16/28 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

palkkakuitti. Siellä pankissa tapaat luultavasti ihan sympaattisen ihmisen, joka vilpittömästi haluaa auttaa sinua.

Vierailija
17/28 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

palkkakuitti. Siellä pankissa tapaat luultavasti ihan sympaattisen ihmisen, joka vilpittömästi haluaa auttaa sinua.

Vierailija
18/28 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottohäiriömerkintä poistuu 3-5 vuoden kuluessa, kun taas ulosotto on ja pysyy kunnes se on maksettu pois tai velka vanhentunut. Eli luottotiedot voi olla kunnossa ja silti olla ulosotossa.

Vierailija
19/28 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla, että pankki haluaa nähdä otteen ulosotossa olevista veloista, jotta nähdään, että todella maksat kaiken pois.

Vierailija
20/28 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan