Hömppäkirjoista tietävät!
Suositelkaas mulle jotain uutta tuttavuutta, näistä olen tykännyt:
- Johanna Marttilan Helkala-sarja
- Anneli Kivelän Katajamäki
- Elsa Anttilat, Enni Mustoset
- Sophie Kinsella
Näistä taas en pitänyt:
- Tuija Lehtisen nykytuotanto; vanhat olivatkin mukavia, perinteisiä romanttisia romaaneja mutta nämä uudet ei jostain syystä uppoa ollenkaan
- Jude Deveraux
- Nora Robertsin suurin osa tuotannosta; osasta kyllä olen ihan tykännytkin
- Cathy Kelly
- Elizabeth Adler
Laitoin tuohon nyt jotain chick lit -genreäkin, josta en kuitenkaan kamalasti välitä, enemmän tahtoisin jotain sellaista oikein perinteistä. Ei mitään harlekiinejä kuitenkaan. Catherine Cooksonia en ole koskaan kokeillut, kannattaisiko? Entä millainen on Victoria Holt?
Kommentit (11)
Sophie Kinsella = Madeleine Wickham Eli tuollakin nimellä löytyy tuotantoa, jos tykkää ko. kirjailijan kirjoista. :)
ap, mieluiten lukisin suomeksi
Sophie Kinsella = Madeleine Wickham Eli tuollakin nimellä löytyy tuotantoa, jos tykkää ko. kirjailijan kirjoista. :)
ap, mieluiten lukisin suomeksi
kun itse luen englanniksi. Mutta ovat kyllä helppoa kieltä, että jos haluaa englantiaan virkistää, niin suosittelen. :)
...mä luen hömppää iha sikana, mutta vaan enkuks. Esim Robertsin kirjoja tykkään lukee englanniksi, mutta suomeksi ne on iha karseita : )
Linda Howard on hyvää hömppää mitä löytyy myös suomeksi, kokeles sitä. Coocksonista en kauheesti pidä, Judith McNaught on melko hyvä myös. Ootko lukenut Judith Krantzin kirjat?
tuo McNaught on ihan vieras, kiitos siitä!
Juu ei noita Robertseja kestä lukea suomeksi ollenkaan :) ap
Danielle Steel on kanssa ihan luettavaa hömppää. Nicholas Sparks, Belva Plain ym.
twilight-houkutus sarja, aivan ihanaa aivot-narikkaan-tarinaa :)
Victoria Holt on myös ihanaa hömppää ja sillähän on niitä kirjoja vaikka kuinka paljon!
Tiedän toki kirjailijan, mutta sisällöstä en osaa sanoa mitään, samoin tuo Plain. Taidanpa tästä hipsiä kirjastoon hyllyjen väliin haahuilemaan ;) Kiitos kaikille! ap
Martina Haag.
Siis tarkoitan sellaista nainen tapaa miehen -viihdettä :) Minusta nämä on jotain perheenäitikuvauksia? En muista varmaksi kyllä. ap
Ja kiitos ap (sekä muut) sain tässä uusia nimiäkin. Osa oli vain tuttuja.
T: hömppäilijä =)
Eli tuollakin nimellä löytyy tuotantoa, jos tykkää ko. kirjailijan kirjoista. :)