Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotiäidit, mitä meinaatte tehdä tänään?

Vierailija
28.03.2011 |

Minkä ikäisiä lapsia?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset 2 ja 5v. Leiponut olen tänään ja ruoka on tulossa, jälkiruoka tehty. kohta sitten syönnin jälkeen ulos ja illalla menen Zumbaan!

Vierailija
2/22 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt aamupäivän nokosilla. Kun herää, syödään ja lähdetään ulkoilemaan. Sit leikitään ja laitan ruokaa. Napataan välipalaa ja tytteli ottaa iltapäivällä vielä toiset pikku nokoset. Imuroida pitäisi jossain välissä ja varmaan mummi ja ukki piipahtavat kylässä kans. Kun isi tulee töistä, taidan piipahtaa kirjastossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan oltu 7 asti hereil. samppa on 6kk. Nyt on unilla. kun heräilee niin lähetään vauvakerhoon, jonka jälkeen luultavammin käymään kahvil kaverilla. sit ollaan koton joskus 2-3 jonka jälkee siivotaan, tiskataan yms. sit lähetään tunnin lenkil ja tehään ruokaa kun mies tulee kotii 6. samppa menee nukkuun 8 jonka jälkee otetaan miehen kans rennosti. ja mennää nukkuu 9 :D aika selkee viikko rytmi :p viikonlopu on sit taas han eri asia :D

Vierailija
4/22 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta lähdetään ulkoilemaan.

Sitten tullaan sisään ja syödään.

Pakkaan isommille lapsille reissukassit ja vien heidät mummolle, jonka kanssa lähtevät parin päivän reissuun.

Vierailija
5/22 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vähän jäänyt rästiin. Sit laitan pyykkejä ja kohta voitas lähteä pihalle. Tietenkin ruokaa tehdään. Illalla menen töihin. Lapset 8v. tietenkin koulussa ja 3,5v. on kotona.

Vierailija
6/22 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja menen käymään lääkärissä heidän kanssaan. Tätä samaa jatkunut jo viikon.

Jossain välissä pesen pyykkiä ja kevytsiivoilen kotia. Odotan jo, että päästäisiin ulkoilemaan loppuviikosta ja näkemään muita puistoon.

Vierailija
7/22 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoidetaan sairaita lapsia... Luultavasti lääkärireissu nuorimman kanssa tiedossa. Muuttolaatikoiden pakkaamista ja pyykinpesua. Jotain ruokaakin pitäs tehdä. Siinä varmaan tän päivän touhuilut! :)

Vierailija
8/22 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikään ei nappaa. Lapsi katsoo videoita. Pitäisi siivota mutta olen lamaantunut tähän.

Vierailija
9/22 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohta lähdetään ulos.

Just sain siivottua (imurointi + laittoiden pesu) ja maksettua laskut.

Lounas on valmiina jo.

Ulkoilun jälkeen siis syödään.

Iltapäivällä ajattelin pestä pyykkiä ja maalata lasten kanssa.

n.klo.15 lähdetään kauppaan.

Lapset 3v ja 4v. esikoinen ekalla.

Vierailija
10/22 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta oli sellaset 40 ihmistä jonossa, joten en mennyt tänään, enpä muistanut että maanatiana on moinen ruuhka.

Kohta syödään ja sitten menee pienempi päikyile ja isompo kattomaan leffan ja itse taidan myös torkahtaa kun olen kipeäksi tulossa.

Iltapäivällä ulos (aamulla ei olla oltu) leikkimään. Siinäpä se.

lapset 5v. ja 3v. Esikoinen koulussa.

Vierailija
11/22 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan notkun koneella ja meen ulos lasten kanssa (iät 9kk ja 4v). Mies saa hoitaa loput.

Vierailija
12/22 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskettu aika lähestyy ja yöt on niin tukalia että olen aamuisin aika väsynyt. Viime yönä piti käydä kahdesti oksentamassa ja esikoinen nukkui huonosti. Ihana olla kotona, kun saattoi ottaa esikoisen kainaloon aamulla jatkamaan unia.

Kohta syödään lounas, sitten lähdetään käyttämään koiraa ulkona ja tekemään sille jälkeä että saan siitä vähän virtaa vähemmäksi. Sitten kylään kaupan kautta ja illalla muskariin. Sitten jos sais taas nukkua. :)

Vierailija
13/22 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin väsynyt koko ajan. En tiedä miksi. Lapset leikkii keskenään ja minä makaan sohvalla.

Äsken siivoilin hiukan lastenhuonetta, mutta oli pakko tulla välillä lepäämään kun alkoi oikein oksettaa. Varmaan jotain kevätväsymystä tai uupumusta.

Pitäisi lähteä ostamaan askartelutarvikkeita, mutta sitä ennen pitäisi pukea ja laittaa lapset lähtökuntoon. Ei pysty.

Lapset 3 ja 5

Vierailija
14/22 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee tämä päivä kuhan mies kotiutuu kohta. Ihanaa uuteen kotiin!

Vierailija
15/22 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin eilen että lähdetään tänään leikkipuistoon (1km matkaa) mutta ei me nyt enää taideta ehtiä. Ruokaakin pitäisi laittaa, en vain keksi mitä tekisin. Sitten kun pienempi menee päiväunille, isompi saa kattoa jotain lasten videota ja mä ompelen vähäsen. Ehkä lapset menee iltasella isänsä kanssa ulos, itse lähden siskolleni iltaa viettämään.

Lapset 3v ja 1v1kk.

Vierailija
16/22 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähdetään lounaan jälkeen 6v:n ja 5v:n kanssa ulos. Esikoinen on koulussa. Aamupäivä on leikitty ja siivoultu...

Jossain vaiheen tulee tänään iltapäivällä vieraita, että suurempia suunnitelmia ei ole.

Vierailija
17/22 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siivoilla , jos olo yhtään helpottaa. Jos ei helpota, istun sohvalle parsimaan sukkia ja ompelemaan nappeja pojan housuihin.

Lapset jo koululaisia.

Ai niin, mähän olen kotirouva enkä mikään äiti kai ollenkaan

Vierailija
18/22 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1v menee kohta nukkumaan, luen tenttiin. On oksentanut eilen. Lepäillään.

Vierailija
19/22 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheessä 8-v, 6-v ja 1-v lapset.

Keittiö on aamulla siivottu ja talo imuroitu, käytiin lisäksi 1-v:n kanssa kylvyssä ja nyt on ruoka tuloillaan. Kohta hakemaan eskarilaista ja piipahdus postissa, ja sen jälkeen 1-v kotona päikkäreille, minkä aikana ajattelin laittaa taimia esikasvatukseen ja vaihtaa mullat olkkarin viherkasveihin eskarilaisen avustuksella.

Välipalan jälkeen (kun koululainenkin tullut kotiin) mennään ulkoilemaan naapureiden kanssa, sen jälkeen ruoka - taas - tulelle ennen illan harrastuskimaraa ja siihen liittyvää autoilua. Mies tullee töistä varmaankin taas niin, että hyvä jos ehtii hakea toisen isommista lapsista harkoista kotiin...

Vierailija
20/22 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja valvottiin siitä sit jonnekin kuuteen. Vaikka nukahdettiin vielä mulla on pää ihan sekaisin vieläkin. Ei siis tehdä MITÄÄN, muuta kuin pakolliset. Pyykit ja ruuat, roskat pitäis viedä ja koira pisuttaa. Yksivuotias leikkii lattialla, isommat (5&6) katselevat subjunioria.

Ihan rokulipäivä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme