Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tummasta blondiksi? Kokemuksia!

Vierailija
28.03.2011 |

Olen luonnostaan melko tummahiuksinen, en maantienvärinen vaan mulla on tummanruskeat hiukset. Ihoni on melko vaalea. Haluaisin kokeilla blondiutta, mutta en tiedä tuleeko lopputloksesta ihan hassu..

Miten muiden blondaus on onnistunut?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin raidoittamalla reippaasti esim vaalean hiekan sävyisillä raidoilla niin muutos ei ole heti kättelyssä niin suuri. Eikä niin rasittava hiuksille.

Vierailija
2/5 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin raidoittamalla reippaasti esim vaalean hiekan sävyisillä raidoilla niin muutos ei ole heti kättelyssä niin suuri. Eikä niin rasittava hiuksille.

Mulla on sellainen sävy, joka muistuttaa haalistunutta myyrää....Tähän on sitten laitettu reippaasti vaaleita raitoja joten yleiskuva on hyvinkin blondi. Juurikasvu ei haittaa ja malli on polkka, joka tulee joka tapauksessa lyhennettäviin aika usein.

Tulos on tosi luonnollinen eikä rassaa hiuksiakaan niin paljon kuin kokovri, jota sitten saa "paikkailla" yhtenään. Etenkin, jos sävyeroa tosi paljon omiin hiuksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin raidat ja sitten kun tottuu raitoihin niitä voi pikkuhiljaa lisätä ja lopulta alkaa värjäämään vain juurikasvun. Itselläni tummanruskeat hiukset, blondasin hiuksiani noin 6-7 vuotta, nyt taas takaisin oma väri.

Vierailija
4/5 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on pitkä prosessi...

Vierailija
5/5 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun soittais kantrilevyä takaperin, eli mies tulee takaisin, talonkin saat ja osakkeetkin nousee ja kissakin nousee kuolleista kun olet blondi. Hallitukseenkin saatat päästä.

Sinuna ainakin kokeilisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä