Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsen valvotut tapaamiset

Vierailija
27.03.2011 |

Jos tapaamissopimuksessa lukee (tapaajana isä, joka 7 v lapselle vielä melko vieras), että äiti tuo lapselle ruuan tapaamistilanteeseen ja se lämmitetään lapselle siellä, ja että tapaamisessa voidaan ulkoilla tapaamispaikan viereisen päiväkodin pihalla, mutta tapaamistilanteessa isä (valvojan eli perhetyöntekijän suostumuksella ja kanssa) on lähtenyt kävellen viemään lasta syömään hampurilaista Shellin baariin, jonne matkaan n 3 km suunta, ja lapsi saa sieltä ruokamyrkytyksen, niin onko se teidän mielestä ok???

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-4 h ruokailun jälkeen, tiedoksi vaan. Mielestäni sopimusta noudatetaan, koska sellainen on noudatettavaksi tehty. Monta vuotta olen painiskellut ongelmien kanssa jotka liittyvät tuon isän kanssa tekemisissä olemiseen, ja nyt olen ottanut linjan, että pilkulleen mennään, ja jos ei mennä, valitan ja kovaa heti. Jos koko ajan annetaan periksi ja lepsuillaan, ei tule mistään mitään. En luota enää valvojaankaan, jonka kuvittelin tekevän työnsä niin, ettei valittamista pitäisi olla. Nyt alkaa ote lipsumaan, narsku taisi puhua senkin pökerryksiin.... Sen taidon se kyllä nimittäin osaa! perhetyöntekijä ei edes maininnut tuosta Shellin reissusta, lapsi itse kertoi, ja näytti kotimatkalla paikan. Itse asiassa aion syyttää perhetyöntekijää myös asian pimittämisestä, hänen olisi pitänyt heti kertoa, että tällainen reissu on tehty, vaikka sopimuksessa ihan muuta sanotaan.

Vierailija
22/32 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paluumatkalla oksentanut! Koeta nyt itsekin tajuta.

Sinulla on sairaalloinen tarve kontrolloida tapaamisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja menee muuten ajallisesti juuri tuohon 1-4 h haarukkaan! Mulla on ehkä sairaalloinen tarve kontrolloida sopimuksen noudattamista, ei tapaamisia, mutta se on ainoa keino kyetä edes joten kuten hoitamaan asioita liittyen näihin tapaamisiin, en jaksa selostaa koko historiaa, liian pitkä ja karmea. Kenenkään ns normaalin ihmisen kanssa ei olisi eikä olekaan sellaista tarvetta. Jokainen narskun uhri tietää, että niiden kanssa ei neuvotella, vaan laitetaan kova kovaa vasten. Tää pilkuntarkasti sopiminen ja sen noudattaminen on mun keino selvitä järjissä siitä vähästä, mitä joudun sen kanssa olemaan tekemisissä.

Vierailija
24/32 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko kestää kävellä 3 km?

Ap, suksi metsään!

Vierailija
25/32 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin että koet menettäväsi kontrollin jos kaikki ei mene kuin paperissa lukee. Ja se ei ole ihan terve piirre...

Vierailija
26/32 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan tehtailen täällä just mehevää valistusta sosiaaliviraston ja perhetyöntekijän toiminnasta, korvausvaatimusta ja kirjettä asianajajalleni. Ensireaktiosta riippuu myös se, soitanko sosiaaliasiamiehelle myös. Ja valitan niin kauan ja joka kerran ylemmälle taholle, että saan tyydyttävän vastauksen. Kävin ammattiauttajalla opettelemassa, kuinka pidetään omia puolia narsistin uhrina, ja nyt minäkin jo osaan avata suuni riittävän suureksi.

Vierailija
27/32 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mentävä niin kuin paperissa lukee, noudatan itsekin sopimusta juuri niinkuin se on laadittu. Mitään poikkeuksia tai lieroilua tai kieroilua en enää katso läpi sormien. Narsisti kun on sellainen veikko, että kun antaa pikkusormen, se vie koko käden..

Vierailija
28/32 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän ei sitä kestä.

Hahhahhaa....

Vierailija
29/32 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vastaus on kyllä, lapsi todennäköisesti oksensi silkkaa huonoa omatuntoaan, reagoi ristiriitoihin sen suhteen, keneen aikuiseen uskaltaa luottaa.

Jos valvoja tulee mukaan Shellille, asiassa ei ole vaarannettu kenenkään turvallisuutta. Lapsesi ikä huomioonottaen hampurilainen ei edusta täysin sopimatonta ruokaa.

Vierailija
30/32 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin narsistiin elämässäni törmänneenä.

Mutta silti tulee mieleen että miksi ihmeessä menit sänkyyn sen miehen kanssa alunperinkään...

Vierailija
31/32 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua siis todella kiinnostaa, että millainen ihminen ap todellisuudessa on, kun pyrkii antamaan itsestään fiksun ja tarkan henkilön mielikuvan, mutta on kuitenkin tehnyt lapsen miehen kanssa, jota nyt kuvailee erilaisin sanankääntein. Taitaapi olla enemmän sekaisin ap, kuin isä... Skitsofrenia on yksi sairaus, jota vahvasti viestien perusteella saattaisin epäillä. Todella.

Vierailija
32/32 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

metakkaa lapsen kuullen, ja lapsihan oksensi jo ennen kuin hänet haettiin kotiin. En ole edes puhunut koko asiasta lapsen kuullen, lapsi tosin itse sanoi ettei aio enää koskaan syödä hampurilaisia. Olkoon päätös hänen omansa, oli se mikä hyvänsä, söi tai ei, sillä ei ole tämän asian kanssa mitään merkitystä. Sänkyyn menin narsistin kanssa siksi, ettei häiritsevät narisistisen piirteen olleet tulleet vielä silloin ilmi ja esille. Jotain ihmetyksen aiheita oli tosin tullut, jotka nyt jälkeenpäin todellakin ymmärrään narisismiksi. Kaikki ihmeellisyydet, joita silloin jo ennen sänkyyn menoa ihmettelin, mutta en osannut suhtautua tarpeeksi vakavasti koska en ollut tutustunut ko persoonallisuushäiriöön, saivat nimen kun psykologi kertoi minulle narsistisesta persoonallisuushäiriöstä. Silloin minulla jo oli lapsi.